Przetargi.pl
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kunowie

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27415 Kunów, ul. Warszawska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska
    27415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kunowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją Szkoły Podstawowej w Kunowie na działce nr ewid. 1270/3 przy ul. Szkolnej w miejscowości Kunów. Zakres planowanych prac obejmuje: - prace rozbiórkowe elementów wykończeniowych elewacji i demontaż elementów dekarskich i ślusarskich, - ocieplenie ścian zewnętrznych oraz stropodachów, - wykonanie cokołu budynku, - wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie utwardzenia terenu od strony wschodniej i zachodniej budynku, - wykonanie nowej opaski wokół całego budynku oraz schodów zewnętrznych z podestami, oraz roboty instalacyjne: - demontaż i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła (pieca gazowego), - wymiana instalacji odgromowej, - demontaż i modernizacja instalacji elektrycznej i oświetleniowej, - montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 34kV. Zakres przedmiotu umowy określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Prace rozbiórkowe: Rozbiórka wszystkich elementów wykończeniowych elewacji wykonanych z płyt eternitowych oraz blachy trapezowej. Z uwagi na konstrukcję istniejącego budynku wszelkie prace rozbiórkowe przeprowadzić należy ręcznie, dbając o zabezpieczenie terenu inwestycji. W celu usunięcia powstałych w trakcie rozbiórki materiałów planuje się użycie sprzętu ciężkiego: ciągnika z przyczepą samowyładowawczą oraz samochodu skrzyniowego. 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz stropodachów: Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15,0 cm. Wykonanie ocieplenia stropodachu nad salą gimnastyczną oraz zapleczem sali gimnastycznej oraz pomieszczeniem sali lekcyjnej styropapą EPS 200-036 Dach gr. 24,0cm, natomiast ocieplenie stropodachu nad pomieszczeniami budynku szkoły, łącznika styropapą EPS 100-038 DACH gr. 24,0 cm przy użyciu gotowych zapraw klejących. Dla podwyższenia jakości połączenia warstw izolacyjnych podłoża należy zastosować mechaniczne łączniki w ilości zgodnej z zaleceniami producenta systemu. 3) Stolarka drzwiowa i okienna: Wymiana starych drewnianych drzwi na stalowe ocieplone oraz okien drewnianych na PCV (wg wykazu stolarki drzwiowej i okiennej) z obróbką. Nad wszystkimi drzwiami zewnętrznymi (poza wejściem głównym do budynku szkoły) montaż daszków z poliwęglanu na konstrukcji aluminiowej. W pomieszczeniach piwnic pod pomieszczeniami kuchni przewidziano do zamurowania trzy okna. Studzienki oświetleniowe należy zasypać i wykonać opaskę z kostki betonowej. 4) Elementy dekarskie i ślusarskie: Demontaż istniejących obróbek blacharskich - parapety zewnętrzne, rynny, rury spustowe, pas podrynnowy, pas nadrynnowy, obróbki ogniomurów itp. Elementy nadające się do użytku można wykorzystać do ponownego montażu. 5) Prace murowe: W związku z projektowanym ociepleniem stropodachów należy pomurować wszystkie ogniomury bloczkami gazobetonowymi o 25,0cm tak by wody opadowe z połaci dachowych nie zalewały ścian szczytowych, a następnie wykończyć obróbką blacharską. 6) Utwardzenie terenu: Na istniejącej drodze wewnętrznej oraz terenie przed budynkiem od strony zachodniej wymiana nawierzchni z istniejącej trelinki na kostkę betonową wraz z wykonaniem nowej podbudowy. Utwardzony teren należy zakończyć krawężnikiem betonowym, natomiast w miejscu połączenia z opaską wokół budynku zakończyć obrzeżem betonowym o szerokości 8,0 cm. Wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej o szerokości 70,0 cm zakończonej obrzeżem betonowym gr. 6,0 cm. Utwardzenie kostką betonową zakończoną krawężnikiem terenu drogi od strony wschodniej. Remont zewnętrznych schodów i podestów zewnętrznych prowadzących do pomieszczeń szkoły (z wyłączeniem wejścia głównego do budynku szkoły). Ponowne odtworzenie wykonać z drobnowymiarowych elementów betonowych – palisady. Wymienione wyżej prace wykonać zgodnie z rys. S-01 Plan sytuacyjny projektu budowlanego. 7) Prace dodatkowe: Wymiana instalacji odgromowej. Na dachu należy zastosować zwody z drutu ocynkowanego, montując je za pomocą odpowiednich uchwytów. Instalację prowadzić po trasach istniejącej instalacji odgromowej. Piony instalacji prowadzić w rurkach ochronnych w warstwie izolacji ścian. Do instalacji podłączyć obróbki blacharskie oraz rynny. Wymiana wszystkich kominków kanalizacyjnych. Remont kominów poprzez uzupełnienie ubytków, przyklejenie warstwy styropianu gr. 2,0 cm, a następnie wykończenie tykiem strukturalnym. Demontaż i modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła (pieca gazowego). Demontaż i modernizacja instalacji elektrycznej i oświetleniowej (przewodowanie, montaż osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie pomiarów elektrycznych). Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 34kV. 8) Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych: Materiały powinny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej i spełniać wymagania stosowanych norm polskich, branżowych i europejskich zharmonizowanych. Warunki składowania powinny być zgodne z instrukcjami producenta i przepisami BHP. Nie przewiduje się żadnych szczególnych wymagań odnośnie wymagań odnośnie materiałów lub wyrobów budowlanych, oprócz zawartych poniżej oraz w dokumentacji projektowej. 2.2. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) dokonanie uzgodnień z zarządzającym obiektem oraz użytkownikami obiektu w zakresie robót mogących powodować utrudnienia w pracy (nadmierny hałas, zapach), wjazdu i postoju na wewnętrznym oraz innych niezbędnych przy realizacji zadania, b) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego, d ) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, e) utrzymanie porządku, f) utylizacja elementów z rozbiórki: (głównie gruz), która winna być uwzględniona w cenie oferty) oraz wszelkie inne prace nie objęte w przedmiarze robót, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.3. Wykonawca usunie materiały zbędne z placu budowy na wysypisko śmieci, uporządkuje teren budowy, przywróci stan pierwotny drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający, z przekazania odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu zgodnie z zapisami SIWZ z załącznikami. 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Dokumentacji - która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: - projekt budowlany b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiarach robót stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem „formularza oferty” – załącznik nr 1 do SIWZ 2)Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (załącznik nr 3 i 4 SIWZ) 3)Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a) 4)Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 3 pkt a) do d)”w SIWZ. 6)Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach