Przetargi.pl
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Gaworzycach”

Gmina Gaworzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 59-180 Gaworzyce, Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 316 285 , fax. 768 316 286
  • Data zamieszczenia: 2021-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gaworzyce
    Dworcowa 95
    59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 768 316 285, fax. 768 316 286
    REGON: 53389000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gaworzyce.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Gaworzycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Gaworzycach”.Przedmiotowy budynek szkolny zlokalizowany na działkach ewidencyjnych nr 436, 438, 439, 581/5 i 1010/z, w obrębie 0002 Gaworzyce, gmina Gaworzyce, powiat polkowicki, województwo dolnośląskie. Zakres robót do wykonania obejmuje swoim zakresem w szczególności: I. prace termomodernizacyjne: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, 2. Ocieplenie stropodachu wentylowanego, 3. Ocieplenie dachu sali gimnastycznej. 4. Ocieplenie ścian wewnętrznych oddzielających stropodachy wentylowane od pomieszczeń ogrzewanych, 5. Wymiana istniejących okien na nowe okna w konstrukcji PCV, o lepszym współczynniku przenikania ciepła, 6. Wymiana istniejącej ślusarki drzwiowej, o lepszym współczynniku przenikania ciepła, Uwaga: Zmiana kierunku otwierania drzwi wejściowych D5 do segmentu E (od strony boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy). W dokumentacji projektowej oraz w stanie istniejącym drzwi otwierają się na pochylnię utrudniając wejście osobom z niepełnosprawnością ruchową. 7. Wymiana istniejących naświetli dachowych na okna połaciowe, zespolone, 8. Modernizacja instalacji wewnętrznych ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji oraz centralnego ogrzewania (należy zwrócić szczególną uwagę na rozdzielenie obiegów na poszczególne segmenty) 9. Modernizacja kotłowni gazowej Uwaga: Z zakresu wyłączono montaż dwóch kotłów kondensacyjnych gazowych typu Vitocrossal 200, gdyż Zamawiający dokonał wymiany w 2018 r. oraz 1 pompy do obiegu wody – wymiana wykonana w 2019 r. 10. Przebudowa instalacji oświetlenia i instalacji odgromowej. 11. Budowa instalacji fotowoltaicznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o specyfikację techniczną ( ST-3) Zamawiający zrezygnował z modernizacji oświetlenia sali gimnastycznej – modernizację przeprowadzono w 2019 r. Proszę o wyzerowanie pozycji 3.16. „Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw F ” Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia, został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych będących integralną częścią SIWZ. II. roboty uzupełniające: 1. Przyciemnienie, oklejenie szyb folią wewnętrzną, Uwaga: dotyczy sali gimnastycznej. 2. Wymiana pokrycia dachowego, 3. Wymiana rur spustowych i rynien, 4. Wzmocnienie konstrukcji sali gimnastycznej pod planowane docieplenie dachu Uwaga: Koszt wykonania wszelkich prac nie objętych w dokumentacji projektowej, wynikłej w trakcie realizacji zadania a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W razie stwierdzenia elementów konstrukcyjnych dachu w złym stanie technicznym należy niezwłocznie poinformować Projektanta i Inspektora Nadzoru. III. dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” instalacji teleinformatycznej 1. Remont 2 toalet (pomieszczenia B0/03, B0/04, B0/07 oraz B0/08) oraz 2 natrysków (E0/14 oraz E0/15) z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 2. Remont istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy wejściu do sali gimnastycznej (wejście do pomieszczenia E/011), 3. Doposażenie podjazdu dla niepełnosprawnych przy wejściu do pomieszczenia B-1/26, 4. Likwidację barier architektonicznych wewnątrz budynku szkoły poprzez: a. Dostawę i montaż platformy pionowej samoobsługowej dla osób niepełnosprawnych umożliwiającej przemieszczenie się osoby niepełnosprawnej z segmentu D do C, b. Dostawę i montaż 2 platform przyschodowych samoobsługowych – montaż wewnątrz budynku przy wejściu głównym. Powyższe prace należy wykonać w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ( ST-1 i ST-2) UWAGA! Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę szkoły oraz wykonać roboty wewnątrz obiektu w czasie wakacji. Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac wewnątrz budynku poza wskazanym powyżej terminem pod warunkiem zgłoszenia przez Wykonawcę, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, konieczności wykonania robót na danym segmencie. Wówczas Zamawiający w porozumieniu z Użytkownikiem przeniosą zajęcia dydaktyczne do innego segmentu i czasowo udostępnią Wykonawcy front robót. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia prac w 2 (i więcej) segmentach jednocześnie, chyba że z uwagi na stan epidemiczny lub inne czynniki, których nie można było określić na etapie prowadzenia postępowania przetargowego, funkcjonowanie placówki zostanie zawieszone lub ograniczone (np. z powodu zdalnego nauczania). Zamawiający dopuszcza wykonanie części prac montażowych w godzinach wieczornych oraz w soboty pod warunkiem, że Wykonawca każdorazowo uzgodni prace z Zamawiającym z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem oraz pod koniec dnia roboczego uprzątnie front robót w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo użytkowników pomieszczeń w kolejnym dniu roboczym. Prowadzenie robót popołudniu, w dni wolne od zajęć, a także w weekendy winno zostać uzgodnione z Dyrekcją Szkoły.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyczne parametry określające zakres robót określa dokumentacja projektowa (załącznik do SIWZ). 3.2.1 W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. 3.2.2 W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonania robót lub dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. 3.3 Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie Wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 3.4 Zaleca się wizję lokalną miejsca inwestycji celem sprawdzenia terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach