Przetargi.pl
„Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Chodczu"

Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg

  • Adres: 87860 Chodecz, ul. Kaliska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
    ul. Kaliska 2
    87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
    REGON: 91086683800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Chodczu"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem projektu jest głęboka termomodernizacja Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w miejscowości Chodecz na działce o numerze ewidencyjnym 86/5, obręb Chodecz przy ulicy Waryńskiego 20. Zakres prac przewiduje przeprowadzenie prac rozbiórkowych, budowlanych oraz instalacyjnych. W zakres prac rozbiórkowych wchodzą: • rozbiórka obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, parapetów, • demontaż i zabezpieczenie na okres robót krat okiennych, lamp oświetleniowych (do ponownego zamontowania), • demontaż instalacji odgromowej, • oczyszczenie stropu na poddaszu nieużytkowym, • skucie nie przylegających do podłoża tynków – około 15% powierzchni elewacji, • skucie parapetów podokiennych do płaszczyzny ściany • demontaż konstrukcji dachu (do ponownego wykorzystania ok. w 30%) i wykonanie nowej, bez zmiany nachylenia dachu, • demontaż komina ze sprawdzeniem kominów i wentylacji grawitacyjnej, • skucie części wystającej schodów wewnętrznych, • demontaż balustrady schodów wewnętrznych. W zakres prac budowlanych wchodzą: • odkopanie ścian fundamentowych po obwodzie budynku z pominięciem podestów, schodów, • naprawa i uzupełnienie tynków na elewacji budynków (ok. 15% całkowitej powierzchni), • termoizolacja ścian fundamentowych z pominięciem podestów, schodów, • termoizolacja ścian zewnętrznych zabezpieczonych podwójną siatką szklaną zatopioną w kleju do wysokości linii okien wraz z ociepleniem ościeży okien i drzwi, • montaż nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym o grubości 0,7mm, • montaż pionowej instalacji odgromowej w rurkach osłonowych w warstwie ocieplającej, • połączenie część naziemną instalacji odgromowej z podziemną przy pomocy złączy kontrolnych wraz z wykonaniem pomiarów ochronnych, • ułożenie na poddaszu izolacji termicznej z wełny mineralnej o grubości 24 cm wraz z zabezpieczeniem jej pokładem z płyty OSB o grubości 22 mm • malowanie elewacji zgodnie z kolorystyką, • ponowny montaż krat okiennych po uprzednim dopasowaniu do nowych wymiarów wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym krat, • ułożenie opaski o szerokości 60cm z kostki polbruk o grubości 6cm na podkładzie z chudego betonu zamkniętą obrzeżem trawnikowym 30x8cm (od strony boiska), • wyłożenie stopni schodów zewnętrznych /z wyjątkiem wejść głównych do szkoły/ i podestów płytkami gresowymi antypoślizgowymi, • zdemontowanie istniejącego pokrycia z blachodachówki, • zdemontowanie konstrukcji dachu, • zdemontowanie istniejącego komina i obmurowanie cegłą klinkierową rury ze stali kwasowej stanowiącej komin dla istniejącej kotłowni ponad połać dachową, • wykonanie obmurowania cegłą klinkierową kominów wentylacji grawitacyjnej ponad połać dachową, • wykonanie nowej konstrukcji dachu z wykorzystaniem 30% istniejącej, • wykonanie nowych połączeń elementów więźby oraz nowych mocowań murłat do konstrukcji dachu, • wykonanie impregnacji więźby dachu - wszystkie elementy drewniane zabezpieczyć biologicznym i ognioochronnym impregnatem do drewna przez dwukrotne malowanie w stanie suchym (np. FOBOS M-4), • wykonanie nowego pokrycie dachu z blachodachówki matowej koloru ceglanego na łatach 4x6cm i kontrłatach wzdłuż krokwi 2,5x6cm. Do krokwi mocować folie paroprzepuszczalną, • wykonanie ławy kominiarskiej oraz płotków śniegowych, a także wyłaz dachowy od strony auli, • wymiana istniejących drzwi drewnianych na drzwi 100x200. • malowanie dwukrotne ścian po wykuciu i montażu nowych drzwi, uzupełnienie posadzek W zakresie prac instalacyjnych: • wykonanie instalacji elektrycznych, w tym: o zasilanie w energię elektryczną o montaż rozdzielni o instalacje wewnętrzne - oświetlenie. o instalacje wewnętrzne - gniazda 1 - faz. o instalacje głośnikowa o instalacja dzwonkowa o instalacja odgromowa o ochrona przed dotykiem pośrednim i połączenia wyrównawcze • remont instalacji c.o. o demontaż i montaż rurociągów, armatury, grzejników, o montaż instalacji solarnej (kolektory słoneczne wraz z oprzyrządowaniem). Zwiększenie efektywności energetycznej budynku objętego niniejszym projektem zostanie osiągnięte poprzez jego głęboką modernizację energetyczną. Zakres przewidywanych usprawnień wraz z ich uzasadnieniem ilustruje poniższe zestawienie. Przed przystąpieniem do robót termomodernizacyjnych zakłada się przeprowadzenie robót przygotowawczych, które będą obejmowały m.in. demontaż rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej. Właściwe prace termomodernizacyjne będą obejmowały docieplenie ścian i stropów, modernizację systemu ciepłej wody użytkowej. Projekt, w ramach modernizacji wspomnianego systemu, przewiduje wprowadzenie wykorzystania energii odnawialnej (kolektory słoneczne) dla potrzeb przygotowania ciepłej wody użytkowej. Przewiduje się montaż kolektorów słonecznych płaskich typ Vitosol 200-F w ilości 6 sztuk o łącznej powierzchni brutto 14 m². System uzupełni stacja wymiennikowa solarna oraz biwalentny zasobnik ciepłej wody współpracujący z kotłem oraz instalacją solarną. Pokrycie przez instalację solarną potrzeb ciepła dla podgrzewania wody użytkowej dla całego roku (jako średnia ze wszystkich miesięcy) jest szacowane na około 67.8%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 1 szt. tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 4) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (np. sieci elektrycznej) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 5) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 6) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 7) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 9) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, pok. nr 2 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Lubraniec O/Chodecz Nr 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001, z dopiskiem „wadium – przetarg – Termomodernizacja SP w Chodczu”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach