Przetargi.pl
Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Objazdowej 1A w Rudzie Śląskiej

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Objazdowej 1A w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Termomodernizacja sali gimnastycznej przy SP 1 ul. Objazdowa 1A, Ruda Śląska Zakres robót obejmuje wykonanie 1. Roboty zewnętrzne: 1) rozbiórkę żelbetowego zadaszenia nad wejściem 2) zamurowania części okien 3) usunięcie odspojeń tynków elewacji 4) izolacja pionowa przeciwwilgociowa ściany zachodniej 5) remont podestu wejściowego z osadzeniem nowej kraty 6) remont i naprawa pokrycia dachu z papy 7) remont kominów ponad dachem 8) nadmurowanie kominów i murów attykowych 9) nowe przebicia przez strop instalacji wentylacji 10) docieplenie stropodachu styropapą 11) wymiana instalacji odgromowej 12) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 13) docieplenia ścian zewnętrznych elewacji 14) montaż płyt elewacyjnych 15) obłożenie cokołów tynkiem mozaikowym 16) wymiana rynien i rur spustowych z przykanalikami 17) wykonanie nowych obróbek blacharskich 18) montaż nowych daszków nad wejściami do budynków 19) wykonanie nowej opaski przy budynku o szer. 60 cm z kostki brukowej 20) wykonać spadki terenu od budynku 21) naprawa uszkodzonego prefabrykowanego betonowego przekrycia kanału ciepłowniczego 22) oświetlenie zewnętrzne i monitoring na budynku 2. Roboty wewnątrz budynku: 1) rozbiórka ścian działowych 2) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej 3) demontaż instalacji sanitarnych, opraw oświetleniowych 4) skucie płytek na ścianach i posadzkach, skucie tynków 5) osuszanie stropodachu po zalaniach 6) osuszanie i odgrzybianie ścian 7) podmurowanie otworów okiennych 8) wykonanie nowych ścianek działowych 9) montaż nowych przewodów wentylacyjnych grawitacyjnych 10) wykonać nową instalację wod-kan 11) wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej 12) montaż nowych sufitów z płyt G-K na ruszcie 13) remont instalacji elektrycznej 14) wykonanie tynków gipsowych na ścianach i sufitach 15) montaż nowych opraw oświetleniowych 16) wykończenie ścian i podłóg sanitariatów płytkami ceramicznymi 17) montaż armatury sanitarnej 18) wykonać nowe posadzki z płytek gressowych i wykładzin z tworzywa po wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej 19) montaż nowych parapetów wewnętrznych z PCV 20) montaż nowych drzwi wewnętrznych 21) rozbiórka ściany wiatrołapu w holu i zainstalowanie kurtyny powietrznej nad wejściem 22) wykonać demontaż boazerii w holu wraz z wykonaniem gładzi gipsowych na ścianach 23) w pozostałych pomieszczeniach wykonać uzupełnienie spękanych tynków na ścianach i sufitach i malowanie ścian i sufitów farbą akrylową 24) w salce na ścianie zamontować lustra bezpieczne z drążkiem do ćwiczeń 25) ułożyć nowe wykładziny z tworzywa w pomieszczeniach nr 020 i 021. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), 1.1. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. Oddział Ruda Śląska nr: 71105012141000001001090628 Uwaga : Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6.Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach