Przetargi.pl
Termomodernizacja Przedszkola „Jedyneczka”, Przedszkola Nr 2 oraz Przedszkola „Pod zielonym parasolem” w Morągu

Gmina Morąg ogłasza przetarg

  • Adres: 14300 Morąg, ul. 11 Listopada
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 757 22 31 w.17 , fax. 89 757 21 20
  • Data zamieszczenia: 2017-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Morąg
    ul. 11 Listopada 9
    14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 757 22 31 w.17, fax. 89 757 21 20
    REGON: 51074358000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Przedszkola „Jedyneczka”, Przedszkola Nr 2 oraz Przedszkola „Pod zielonym parasolem” w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków trzech przedszkoli tj. Przedszkola „Jedyneczka”, Przedszkola Nr 2 oraz Przedszkola „Pod zielonym parasolem” w Morągu. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „przedmiotem zamówienia”. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1)Część 1 – Termomodernizacja Przedszkola „Jedyneczka” w Morągu obejmuje w szczególności: a) Docieplenie stropodachu, b) Izolację ścian fundamentowych, docieplenie ścian zewnętrznych wraz z cokołem oraz wykonanie elewacji, c) Wymianę stolarki okiennej, d) Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, e) Wymianę obróbek blacharskich - parapety okienne, murki ogniowe, f) Remont daszków nad wejściem głównym i częścią kuchenną, g) Remont schodów i podestów wejścia głównego i części kuchennej, h) Wymianę podbitki wystającej części więźby dachowej, i) Przeróbkę instalacji deszczowej z naprawą i montażem rewizji po termomodernizacji ścian zewnętrznych pod kątem wprowadzenia przerobionych rur spustowych, j) Przeróbkę rur spustowych po termomodernizacji ścian zewnętrznych z wprowadzeniem do przerobionej instalacji deszczowej, k) Likwidację luksferów na ścianach zewnętrznych z zaprojektowaniem w to miejsce okien, l) Wymianę podestu przed drzwiami jednoskrzydłowymi PCV po lewej stronie wejścia głównego, m) Wymianę podestu przed wejściem do klatki schodowej w części mieszkalnej, n) Remont schodów zejściowych i murków oporowych, o) Likwidację zsypu na opał, p) Likwidację drzwi stalowych wejścia do byłej kotłowni przy zsypie na opał, q) Wymianę opaski betonowej wokół budynku na opaskę z kostki betonowej, r) Wymianę nawierzchni istniejących chodników od strony ul. 11- Listopada, s) Rozbiórkę obudowy śmietnika, t) Oznakowanie i sprzęt dla osób niepełnosprawnych, u) Wymianę opraw na energooszczędne, w) Wykonanie instalacji solarnej. 2)Część 2 – Termomodernizacja Przedszkola Nr 2 w Morągu obejmuje w szczególności: a)Docieplenie stropodachu wraz z remontem kominów, pokrycia dachowego z papy, obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych, b)Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z cokołem oraz wykonanie elewacji c)Wymianę stolarki okiennej zestawienie, d)Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, e)Wymianę wejścia głównego do budynku przedszkola, f)Wymianę obróbek blacharskich – parapety okienne, murki ogniowe, g)Remont daszka nad wejściem głównym, h)Przeróbkę instalacji deszczowej z naprawą i montażem rewizji po termomodernizacji ścian zewnętrznych pod kątem wprowadzenia przerobionych rur spustowych, i)Przeróbkę rur spustowych po termomodernizacji ścian zewnętrznych z wprowadzeniem do przerobionej instalacji deszczowej, j)Wymianę podestu przed wejściem głównym do budynku przedszkola oraz dojścia od podestu do chodnika przy ulicy, k)Wymianę podestu przed drzwiami jednoskrzydłowymi w szczycie budynku od strony ulicy Mickiewicza, l)Remont tarasów od strony podwórka wraz z wymianą nawierzchni i balustrad ze stali nierdzewnej, m)Wymianę opaski betonowej wokół budynku na opaskę z kostki betonowej, u)Wymianę opraw na energooszczędne, w)Wykonanie instalacji solarnej. 3)Część 3 – Termomodernizacja Przedszkola „Pod zielonym parasolem” w Morągu obejmuje w szczególności: a)Docieplenie stropodachu wraz z naprawą kominów, wymianą pokrycia dachowego z papy, wymianą obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych oraz likwidacją naczynia zbiorczego wraz z obudową – pomieszczeniem technicznym na dachu, b)Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z cokołem oraz wykonanie elewacji, c)Wymianę stolarki okiennej, d)Likwidację dwóch okien z zamurowaniem otworów w małym budynku na działce nr 108/1, e)Zamontowanie nowych krat w oknach piwnicznych w obu budynkach, f)Likwidację 4 okien w leżakowniach z wykonaniem w ich miejscu wentylacji pomieszczeń, g)Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej – bez wejścia głównego, h)Wymianę obróbek blacharskich (parapety okienne, murki ogniowe), i)Likwidację schodów z balustradą oraz likwidację drzwi jednoskrzydłowych stalowych w szczycie budynku od strony ul. Sienkiewicza (strona wschodnia), j)Naprawę schodów i podestu z wymianą balustrady na balustradę ze stali nierdzewnej w szczycie budynku od strony ul. Sienkiewicza – wejście do części kuchennej (strona wschodnia), k)Zmniejszenie i przerobienie zsypu na ziemniaki do części kuchennej (strona wschodnia), l)Likwidację wszystkich zsypów na opał i do wyciągu żużla po byłej kotłowni (strona północna), m)Naprawę schodów i murków – zejście do byłej kotłowni (strona północna), n)Likwidację luksferów w ścianie na łączniku od strony byłej kotłowni (strona północna), o)Likwidację drzwi stalowych jednoskrzydłowych na łączniku od strony byłej kotłowni z zamurowaniem otworu drzwiowego (strona północna), p)Zabezpieczenie fundamentu po kominie – likwidacja ostrych elementów i krawędzi (strona północna), q)Zamontowanie balustrad po lewej i prawej stronie przy wejściu głównym do budynku przedszkola – balustrady ze stali nierdzewnej (strona południowa), r)Wymianę pochwytów przy schodach po lewej i prawej stronie wejścia głównego i po prawej stronie zejścia do piwnicy na pochwyty ze stali nierdzewnej (strona południowa), s)Remont daszka nad wejściem głównym (strona południowa), t)Przeróbkę instalacji deszczowej z naprawą i montażem rewizji po termomodernizacji ścian zewnętrznych pod kątem wprowadzenia przerobionych rur spustowych, u)Przeróbkę rur spustowych po termomodernizacji ścian zewnętrznych z wprowadzeniem do przerobionej instalacji deszczowej, v)Wymianę opaski betonowej wokół budynku na opaskę z kostki betonowej, w)Remont schodów z podestem wraz z wymianą balustrad na balustrady ze stali nierdzewnej– wejście główne do budynku na działce nr 108/1, x)Wymianę drzwi jednoskrzydłowych drewnianych do piwnicy po lewej stronie od wejścia do budynku na działce nr 108/1, y)Remont daszka nad wejściem głównym – budynek na działce nr 108/1, z)Wykonanie instalacji solarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót (element pomocniczy), SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. Powyższy zapis dotyczy każdej części. UWAGA !!!: Z uwagi na fakt iż roboty budowlane prowadzone będą w obiektach czynnych (za wyjątkiem okresu wakacyjnego w 2018 r.), wymianę stolarki okiennej i drzwiowej Wykonawca musi wykonywać w sposób umożliwiający normalną działalność przedszkoli. Musi się ona zatem odbywać w godzinach popołudniowych (tj. po godz. 16.00), w dni wolne od pracy lub w weekendy. Powyższy zapis dotyczy każdej części. Wykaz dokumentacji: 1. PROJEKT BUDOWLANY branża budowlana – Termomodernizacja budynku Przedszkola „Jedyneczka”- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– sierpień 2015r. 2. PROJEKT BUDOWLANY branża elektryczna – Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne w Przedszkolu „Jedyneczka”- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– marzec 2016r. 3. PROJEKT BUDOWLANY branża sanitarna – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 „Jedyneczka” – Instalacja solarna jako wspomaganie przygotowania c.w.u., płukanie i regulacja instalacji C.O.- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– marzec 2016r. 4. PROJEKT BUDOWLANY branża budowlana – Termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 2- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– lipiec 2015r. 5. PROJEKT BUDOWLANY branża elektryczna – Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne w Przedszkolu Nr 2- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– luty 2016r. 6. PROJEKT BUDOWLANY branża sanitarna – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2– Instalacja solarna jako wspomaganie przygotowania c.w.u., płukanie i regulacja instalacji C.O.- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– luty 2016r 7. PROJEKT BUDOWLANY branża budowlana – Termomodernizacja budynku Przedszkola „Pod Zielonym Parasolem”- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– czerwiec 2015r. 8. PROJEKT BUDOWLANY branża sanitarna – Termomodernizacja budynku Przedszkola nr „Pod Zielonym Parasolem”– Instalacja solarna jako wspomaganie przygotowania c.w.u., płukanie i regulacja instalacji C.O.- opracowany przez Biuro Projektowo-Inwestycyjne i Nadzoru Budowlanego S.C. Wanda i Waldemar Dziedziech z Morąga– marzec 2016r Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączone do dokumentacji technicznej przedmiary robót stanowią element pomocniczy, a nie podstawę wyceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. (Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał dopiero przed zawarciem umowy z wybranym wykonawcą a także ma prawo żądania takiego kosztorysu od wykonawców, których oferty mogą zawierać rażąco niską cenę). Powyższy zapis dotyczy każdej części. UWAGA: 1. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. 2. W roku 2017 zostaną sfinansowane wykonane roboty do wysokości brutto: 400 000,00 zł - część 1, 300 000,00 zł - część 2, 300 000,00 zł - część 3. Wykonawca winien wykonać i zafakturować roboty na wymienioną kwotę. pozostała kwota za wykonane roboty zostanie opłacona w roku 2018 roku. Informacja dotycząca harmonogramu: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w harmonogramie rzeczowo-finansowym w/w informacji dotyczących fakturowania. Powyższy zapis dotyczy każdej części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. Powyższy zapis dotyczy każdej części. CPV: 45321000-3; 45262000-1; 45420000-7; 45233220-7; 45320000-6; 45260000-7; 45443000-4; 45214210-5 33196200-2; 45331100-7; 45310000-3; 45214210-5; 45311100-1; 45315100-9; 45214210-5 Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. W przypadku wskazania dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentację projektową, STWiORB, przedmiarach, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej ani do zmiany ceny zamówienia ani do naruszenia przepisów prawa. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie częściowe nr 1 – 20.000,00 zł. w terminie do dnia 25.07.2017r. do godz. 9.00 zadanie częściowe nr 2 – 10.000,00 zł w terminie do dnia 25.07.2017r. do godz. 9.00 zadanie częściowe nr 3 – 20.000,00 zł. w terminie do dnia 25.07.2017r. do godz. 9.00 Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu Bank Millennium S.A. Warszawa o/Morąg Nr 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.12. W przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Morąg reprezentowaną przez Burmistrza Morąga, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach