Przetargi.pl
Termomodernizacja, przebudowa i remont Żłobka Samorządowego nr 14 przy ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie.

Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Reymonta
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 341 85 09, 12 616 8299 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie
    Reymonta 20
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 341 85 09, 12 616 8299, fax. -
    REGON: 36725286900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja, przebudowa i remont Żłobka Samorządowego nr 14 przy ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegająca na termomodernizacji, przebudowie i remoncie Żłobka Samorządowego nr 14 przy ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie zwana dalej Inwestycją. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w zakresie rzeczowym zamówienia – dokumentacji niniejszego postępowania (załącznik nr 6 do siwz) i obejmuje w szczególności: a) Wykonanie robót budowlanych polegających na: - izolacji termicznej ścian zewnętrznych - izolacji przeciwwodnej i termicznej fundamentów budynku - remoncie obróbek blacharskich, parapetów i rynien spustowych - wymianie i konserwacji okien i drzwi - dociepleniu poddasza - remoncie pokrycia dachowego i świetlika dachowego - remoncie balustrad, odtworzenie opasek okiennych, gzymsów i innych detali architektonicznych - robót wykończeniowch wewnętrznych - modernizacji instalacji c.o., wymiana grzejników i osprzętu - budowie wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej - wymianie instalacji elektrycznej wraz z oprawami oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne, - budowie instalacji odgromowej, - moderniacji instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej - konserwacja detali architektonicznych - budowie wiaty śmietnikowej - przebudowie budynku gospodarczego - remont drogi dojazdowej. b) Dokonywanie wszelkich uzgodnień, zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót do właściwych organów, w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu realizacji Inwestycji c) Regulacji zamontowanych okien, drzwi, urządzeń i instalacji d) Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wykazu środków trwałych powstałych w wyniku wykonanych robót e) Szkolenie dla 5 osób użytkownika przedmiotu zamówienia w zakresie użytkowania budynku f) Organizowanie komisji z udziałem Miejskiego Konserwatora Zabytków g) Zapewienie sprawowania nadzoru ornitologicznego podczas realizacji Inwestycji oraz zakup i powieszenie dwóch budek lęgowych dla wróbli – zgodnie z wymaganiami decyzji RDOŚ h) Zapewnienie sprawowania nadzoru przez uprawnionego konseratora dzieł sztuki – zgodnie z wymaganiami uzgodnienia konserwatorskiego i decyzji o pozwoleniu na budowę. i) Oraz inne czynności nie wymienione powyżej a konieczne do prawidłowej realizacji Inwestycji. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Inwestycja realizowana jest na nieruchomości usytuowanej na działce ewidencyjnej nr 92 obr. 4 Krowodrza, KR1P/00007759/9, położonej przy ul. Sienkiewicza 24 w Krakowie, stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kraków. 4. Z uwagi na krótki okres realizacji Inwestycji, Wykonawca winien przewidzieć w razie konieczności wykonywanie robót w systemie 3- zmianowym i w dni wolne od pracy. 5. Wymagany okres rękojmi za wady wykonanego przedmiotu zamówienia wynosi minimalnie 60 miesięcy, maksymalnie 84 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) na zasadach określonych w sekcji X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 2.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 3A i 3B do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumenty te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie. 2.2. jeżeli dotyczy, czyli w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Oświadczenie w oryginale należy złożyć w sekretariacie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, pok. 3W031 (III piętro), ul. Reymonta 20, Kraków). Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach