Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul.Tysiąclecia - etap II

Biuro Obsługi Szkół Samorządowych ogłasza przetarg

  • Adres: 48-210 Biała, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4387176 , fax. 0-77 4387176
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych
    ul. Tysiąclecia 16
    48-210 Biała, woj. opolskie
    tel. 0-77 4387176, fax. 0-77 4387176
    REGON: 11645900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boss.biala.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul.Tysiąclecia - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia – etap II”. 5. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) W ramach etapu II planuje się wymianę kotłów węglowych na kotły pelletowe, wymianę instalacji c.o., częściową wymianę grzejników oraz montaż pełnej automatyki kotłowni. 2) W zakres robót wchodzi: Ogólny zakres prac: - Montaż kotła na pellet o mocy 350kW wyposażonego w sondę Lambda, automatyczny system czyszczenia palnika, wentylator nadmuchu powietrza spalania, chłodnicę bezpieczeństwa, automatyczny system odpalania kotła, szafę sterowniczą, podajnik celkowy. Kocioł 5 klasa- Ecodesign 2020 sterowany modułem WIFI. Wykonanie odprowadzenia spalin do komina, - Montaż kotła na pellet o mocy 200kW wyposażonego w sondę Lambda, automatyczny system czyszczenia palnika, wentylator nadmuchu powietrza spalania, chłodnicę bezpieczeństwa, automatyczny system odpalania kotła, szafę sterowniczą, podajnik celkowy. Kocioł 5 klasa- Ecodesign 2020 sterowany modułem WIFI. Wykonanie odprowadzenia spalin do komina, - Kompletna wymiana instalacji c.o., - Częściowa wymiana grzejników 66 szt. - Montaż automatycznych układów podmieszania na każdym obwodzie rozdzielaczy. 3) udzielenie co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty budowlane oraz minimum 24-miesięcznej gwarancji na zastosowane materiały i urządzenia dla całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy bez uwag. W okresie gwarancji Wykonawca samodzielnie lub za pomocą podwykonawców będzie świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny wymagany zgodnie z zaleceniami producenta i przepisami obowiązującego prawa wymagającymi dokonywania czynności w zakresie obsługi serwisowej. Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące okresów gwarancji na zastosowane materiały, sprzęty, urządzenia i wykonane roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia, mają bezwzględne pierwszeństwo przed jakimikolwiek zapisami zawartymi w dokumentacji projektowej, odnoszącymi się do podanych tam, ewentualnie krótszych, okresów gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. 2016 poz. 359, z późn. zm.). 3) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białej, konto nr 98 8903 0002 2001 0000 2033 0001 z dopiskiem: wadium Termomodernizacja obiektu szkolnego w Białej przy ul. Tysiąclecia – etap II. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina). 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się załączenie kopii przelewu do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty z załącznikami, b) dowód wniesienia wadium, c) pełnomocnictwo (o ile dotyczy). d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI.1.2)b) powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. e) Dokumenty, o których mowa w pkt. V.1.2) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach