Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n.Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej (Powiatowej) PSP w Kielcach, Starachowicach i Końskich

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, ul. Sandomierska 81/83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3693010 , fax. 041 3693015
  • Data zamieszczenia: 2016-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielach
    ul. Sandomierska 81/83 81/83
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3693010, fax. 041 3693015
    REGON: 29070786100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazkielce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n.Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej (Powiatowej) PSP w Kielcach, Starachowicach i Końskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w formule Zaprojektuj i wybuduj są prace projektowo-kosztorysowe oraz roboty budowlane niezbędne w celu wykonania prac termomodernizacyjnych w obiekcie strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach znajdującej się na działce nr 309/4, zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Realizacja czynności pozostałych tj. -wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na potrzeby realizacji robót oraz ich użytkowania,-ewentualne odwodnienie terenu budowy i pompowanie wody,-wywóz nadmiaru gruntu, dowóz ziemi z jej zakupem, ewentualną wymianę gruntów lub ich zagęszczanie, jak i nakłady na roboty w związku ze zmianą kategorii gruntu,-wykonanie niezbędnych rusztowań,-odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót,-doprowadzenie terenu zniszczonego do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót,-pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą,-wykonanie dokumentacji powykonawczej,-przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego rozruchu technologicznego. Wykonawca pokrywa koszty mediów i zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu, badań, ocen, analiz oraz koszty uzyskania stosownych badań przez odpowiednie instytucje w tym zakresie, jeżeli jest to wymagane przepisami prawa oraz sporządzenie dokumentacji z rozruchu). Dokumenty z rozruchu Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed wyznaczonym dniem odbioru końcowego,-opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego,-uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, jeżeli wymagane,-uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,-postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy. Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami, w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego - ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach/t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.).Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia lub odstąpienia od umowy na zasadach określonych art. 145 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do składania oferty Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy). Zamawiający nie dopuszcza innej formy wnoszenia wadium niż określone w art. 45 ust. 6 ustawy. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającego. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy. Wymagany termin ważności gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej 30 dni, tj. przez okres związania ofertą liczony od dnia otwarcia ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach w banku: ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1461 1000 0090 3076 8833 w terminie do dnia 18.07.2016 r. do godz. 1000. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 lit.a) 3. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 p.z.p, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.straz.kielce.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach