Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektu Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdrój realizowana w formule “zaprojektuj i wybuduj”

Powiat Gryfiński ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 045 000 , fax. 914 163 002
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 045 000, fax. 914 163 002
    REGON: 81168396500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektu Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdrój realizowana w formule “zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja obiektu Domu Pomocy Społecznej w Trzcińsku Zdrój realizowana w formule “zaprojektuj i wybuduj” obejmująca: a) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, b) wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej robót budowlanych, c) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Etap I zamówienia, obejmujący wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym dokumentacji projektowej i innych opracowań szczegółowo opisanych w § 5 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 2) Etap II zamówienia, obejmujący: a) wykonanie robót budowlanych, b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwoleń i zgód wymaganych prawem umożliwiających użytkowanie efektu przeprowadzonych robót budowlanych, o ile jest to wymagane, 3) Etap III zamówienia obejmujący sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizowanych robót budowlanych, prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego zał. nr 9, wyciągu z audytu energetycznego z listopada 2016 r stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zaprojektuje oraz zrealizuje roboty budowlane w zakresie: a) termomodernizacja ścian i stropów wraz z malowaniem pomieszczeń; b) w pomieszczeniach kuchni dodatkowo ocieplenie posadzki wraz uporządkowaniem kanalizacji sanitarnej podposadzkowej oraz wymianą glazury i terakoty; c) modernizacja istniejącej kotłowni olejowej; d) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej; e) zastosowanie źródła OZE – pompa ciepła; f) rozważenie i analiza opłacalności zastosowania kogeneracji lub trigeneracji, g) wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła; h) wymiana awaryjnego i niewyizolowanego termicznie dźwigu osobowego; i) wymiana nieszczelnego i zdegradowanego poszycia dachowego z blachy falistej. W związku z finansowaniem zadania ze środków europejskich i koniecznością osiągnięcia przez Zamawiającego mierzalnych wskaźników projektu, Wykonawca na etapie projektowym i dalszego wykonawstwa robót, jest zobowiązany przyjąć rozwiązania, które zapewnią osiągniecie przez Zamawiającego tych wskaźników w ciągu 12 m-cy od zakończenia inwestycji. Zaprojektowane i wykonane prace muszą zapewnić osiągnięcie następujących minimalnych poziomów: I. Szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych w wyniku realizacji projektu [tony równoważnika CO2/rok] – 261,98 II. Ilość zaoszczędzonej energii cieplnej w wyniku realizacji projektu [GJ/rok] – 3.424,39 III. Zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych w wyniku realizacji projektu [kWh/rok] – 1.054.062,24 IV. Zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu [GJ/rok] – 3.885,63 V. Produkcja energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE [MWe/rok] – 21,92 Opis sposobu wyznaczenia wskaźników określony jest w załączniku do audytu energetycznego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne 1.3 W związku z normalnym funkcjonowaniem obiektu objętego inwestycją, Wykonawca zobowiązany jest podjąć niezbędne środki ostrożności i stosować wszelkie zasady bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac i dojazdu do budowy. Wykonawca bezwzględnie musi stosować zasady bezpieczeństwa. Sposób organizacji prac musi być uzgodniony z inwestorem i użytkownikiem obiektu. 1.4 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej, Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach