Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Zaleszany tj.: Publicznej Szkoły Podstawowej w Pilchowie, Domu Ludowego w Skowierzynie, Remizy OSP w Kotowej Woli, Urzędu Gminy w Zaleszanach, Domu Ludowego w Obojni, Budynku administracyjno – biurowego wraz z Ośrodkiem Zdrowia w Zaleszanach, Remizy OSP w Turbi. Zamówienie będzie realizowane w siedmiu częściach: -Część I – Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Pilchowie, -Cześć II – Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Skowierzynie, -Część III – Termomodernizacja budynku Remizy OSP w Kotowej Woli, -Część IV – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Zaleszanach, -Część V – Termomodernizacja budynku Domu Ludowego w Obojni, -Część VI – Termomodernizacja budynku administracyjno – biurowego wraz z Ośrodkiem Zdrowia w Zaleszanach, -Część VII – Termomodernizacja budynku Remizy OSP w Turbi. 1.1.Część I– zakres prac: Dane techniczne Publicznej Szkoły Podstawowej w Pilchowie: - powierzchnia zabudowy: 910,51 m2, - powierzchnia użytkowa budynku: 1 119,23 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 4 587,86 m3, - kubatura budynku: 7 316,00 m3, - długość budynku: 56,74 m, - szerokość budynku: 20,12 m - wysokość budynku do kalenicy: 10,54 m, - ilość kondygnacji: 2 – niepodpiwniczony, Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - elewacji - ocieplenie ścian zewnętrznych, - izolacji stropów - docieplenia stropu ostatniej kondygnacji, - nowego systemu odwodnienia budynku (rynien i rur spustowych), - docieplenia kominów, - wymiany daszków, - instalacji odgromowej, - nawierzchni wokół budynków, - modernizacji instalacji c.o. wraz z wymianą kotła c.o., - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.2.Część II– zakres prac: Dane techniczne budynku Domu Ludowego w Skowierzynie: - powierzchnia zabudowy: 679,89 m2, - powierzchnia netto budynku: 660,60 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 1 954,82 m3, - kubatura budynku: 2 262,32 m3, - długość budynku: 50,13 m, - szerokość budynku: 16,81 m, - wysokość części nadziemnej: 9,48 m, - ilość kondygnacji: 1 – parterowy niepodpiwniczony. Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - wymiany stolarki okiennej, - elewacji - docieplenia ścian zewnętrznych, - izolacji termicznej stropu oraz ścian wewnętrznych, - docieplenia kominów, - opaski wokół budynku, - modernizacji instalacji c.o., - remontu instalacji odgromowej, - wymiany parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich, - daszków, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.3.Część III– zakres prac: Dane techniczne budynku Remizy OSP w Kotowej Woli: - powierzchnia zabudowy: 493,73 m2, - powierzchnia netto budynku: 874,83 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 2 949,65 m3, - kubatura budynku 5 543,20 m3, - długość budynku: 37,16 m, - szerokość budynku: 14,21 m, - wysokość części nadziemnej: 10,20 m, - ilość kondygnacji: 2 - niepodpiwniczony, Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, - elewacji - docieplenia ścian zewnętrznych, - izolacji termicznej stropu, dachu i ścian wewnętrznych, - instalacji odgromowej, - opaski wokół budynku, - modernizacji instalacji c.o., - remontu daszków, - docieplenia kominów, - wymiany parapetów zewnętrznych, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.4.Część IV – zakres prac: Dane techniczne budynku Urzędu Gminy w Zaleszanach: - powierzchnia zabudowy: 376,60 m2, - powierzchnia netto budynku 600,79 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 1 820,87 m3, - kubatura budynku:2 579,40 m3, - długość budynku: 21,76 m, - szerokość budynku: 14,62 m, - wysokość części nadziemnej: 10,78 m, - ilość kondygnacji: 2 kondygnacje + piwnica, Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - elewacji – docieplenia ścian zewnętrznych, - izolacji stropu, - instalacji odgromowej, - opaski wokół budynku, - modernizacji instalacji c.o. wraz z wymianą kotła c.o., - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.5. Część V – zakres prac: Dane techniczne budynku Domu Ludowego w Obojni: - powierzchnia zabudowy: 298,61 m2, - powierzchnia netto budynku: 249,86 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 843,40 m3, - kubatura budynku: 1 575,70 m3, - długość budynku: 17,87 m, - szerokość budynku: 16,71 m, - wysokość części nadziemnej: 7,89 m, - ilość kondygnacji: 1 niepodpiwniczony, Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - stolarki okiennej i drzwiowej, - elewacji – docieplenia ścian zewnętrznych, - izolacji stropu i dachu skośnego, - instalacji odgromowej, - opaski wokół budynku, - modernizacji instalacji c.o. wraz z instalacją kotła c.o., - wymiana zadaszeń, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.6. Część VI – zakres prac: - powierzchnia zabudowy: 228,31 m2, - powierzchnia netto budynku: 512,04 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 1 372,27 m3, - kubatura budynku: 2 305,10 m3, - długość budynku: 22,30 m, - szerokość budynku: 11,26 m, - wysokość części nadziemnej: 10,00 m, - ilość kondygnacji: 2 + piwnice, Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - stolarki okiennej i drzwiowej, - elewacji - docieplenia ścian zewnętrznych, - izolacji stropu i daszków, - instalacji odgromowej, - opaski wokół budynku, - modernizacji instalacji c.o. wraz z wymianą kotła c.o., - montażu instalacji ciepłej wody użytkowej, - wymiany parapetów zewnętrznych, - montaż żaluzji poziomych aluminiowych, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 1.7. Część VII – zakres prac: Dane techniczne budynku OSP w Turbi: - powierzchnia zabudowy: 772,17 m2, - powierzchnia netto budynku: 854,90 m2, - kubatura części ogrzewanej budynku: 2 960,28 m3, - kubatura budynku: 3 943,60 m3, - długość budynku: 45,85 m, - szerokość budynku: 25,07 m, - wysokość części nadziemnej: 10,17 m, - ilość kondygnacji: 2, Zakres prac polega na wykonaniu: - izolacji ścian fundamentowych, - stolarki okiennej i drzwiowej, - elewacji – docieplenia ścian zewnętrznych, - izolacji stropu, - opaski wokół budynku, - modernizacji instalacji c.o. wraz z wymianą kotła c.o., - nowego systemu odwodnienia budynku (rynien i rur spustowych), - wymiany parapetów zewnętrznych, - montażu zadaszeń, - instalacji ciepłej wody, - odbudowy instalacji odgromowej, - opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4.Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o., wymianą instalacji ciepłej wody użytkowej i instalacji gazu – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami akrylowymi łatwo zmywalnymi w jasnych kolorach (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym). 5.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 6.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 7.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: - okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., - rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty remontowo - budowlane, b)roboty instalacyjne – instalacja c.o., instalacja c.w.u., instalacja gazu, c)roboty instalacyjne – instalacje elektryczne. 8.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8. pkt a, b, c. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 8. pkt. a, b, c czynności tj. 1)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 pkt. a, b, c czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8 pkt a, b, c. 9.Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach (będą w nich przebywać użytkownicy, uczniowie, pacjenci i pracownicy) i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót. Teren robót, na którym będą prowadzone roboty budowlane będzie przekazywany sukcesywnie. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z użytkownikami obiektu kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektów. Roboty budowlane szczególnie uciążliwe (m.in. roboty rozbiórkowe) muszą być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Użytkownikami poszczególnych budynków i Inspektorem nadzoru inwestorskiego. 10. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 10 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - robót remontowo – budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków, - robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, - robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 12.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: elementy zagospodarowania terenu pozwalają na bezkolizyjne wejście do obiektów: Publicznej Szkoły Podstawowej w Pilchowie, Domu Ludowego w Skowierzynie, Remizy OSP w Kotowej Woli, Domu Ludowego w Obojni, Remizy OSP w Turbi. 14. Projekt dofinansowywany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014 –2020, Oś III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach