Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg
- Adres: 67400 Wschowa, Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 655 408 600 , fax. 655 401 340
- Data zamieszczenia: 2017-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
Rynek 1
67400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. 655 408 600, fax. 655 401 340
REGON: 52678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Wschowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Wschowa. Teren na którym zlokalizowane są obiekty znajduje się na terenie zespołu urbanistycznego miasta Wschowa i podlega ochronie konserwatorskiej. Zadanie inwestycyjne podzielone zostało na trzy części: Część 1 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1; Część 2 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 2; Część 3 Termomodernizacja Samorządowego Przedszkola nr 5; Zakres rzeczowy zadania obejmuje prace budowlano instalacyjne związane z termomodernizacją przedmiotowych obiektów wraz z opracowaniem projektów budowlanych zamiennych i wykonawczych na podstawie: 1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego, 2) Audytów 2) Projektów budowlanych będących w posiadaniu Zamawiającego, dla których zostały wydane pozwolenia na budowę, 3) Opisu Przedmiotu Zamówienia i SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Dla Części 1 - 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Dla Części 2 - 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Dla Części 3 - 13.000,00 zł (trzynaście tysięcy zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2.Tabelę Elementów Ceny Ryczałtowej sporządzoną wg załącznika nr 4 do SIWZ i wypełnioną w części (częściach) dla których składana jest oferta; 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2. SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 7do SIWZ); 4.Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy). 6. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
Dodano: 2024-05-28 - „Uporządkowanie gospodarki ściekowej części Nietkowic dla zlewni nr 5 oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzęcinie”.
Dodano: 2024-05-26 - „Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych” w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”
Dodano: 2024-05-23 - Remont części Pałacu w Gliśnie (Oficyna) –wymiana dachu oraz odnowienie elewacji
Dodano: 2024-05-20 - Wyburzenie kominów oraz prace zabezpieczające teren
Dodano: 2024-05-17 - „Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu – II postępowanie”
Dodano: 2024-05-14 - Budowa dróg na terenie Kostrzyn – Południe ul. Klonowa na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. Jaworowej, ul. Południowa i ul. Ks. F. Skałby.
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej nr 006125F Rusinów – Gościkowo Kolonia - Etap I
Dodano: 2024-05-14 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
Dodano: 2024-05-10 - Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
Dodano: 2024-05-10