Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Częstochowie – etap II: Część 1: Gimnazjum nr 12 (aktualnie Szkoła Podstawowa nr 41) przy ul. Okólnej 31/39; Część 2: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Księżycowej 6; Część 3: Szkoła Podstawowa Nr 32 przy ul. Przerwy Tetmajera 40.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Częstochowie – etap II: Część 1: Gimnazjum nr 12 (aktualnie Szkoła Podstawowa nr 41) przy ul. Okólnej 31/39; Część 2: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Księżycowej 6; Część 3: Szkoła Podstawowa Nr 32 przy ul. Przerwy Tetmajera 40.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Częstochowie – etap II: 1. Część 1: Gimnazjum nr 12 (aktualnie Szkoła Podstawowa nr 41) przy ul. Okólnej 31/39 Zakres prac: - prace demontażowe i rozbiórkowe lamp, tablic, uchwytów flag, rynien, parapetów zewnętrznych, wykucia z muru krat okiennych; - docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynku; - docieplenie dachów; - remont daszków nad wejściami; - docieplenie ścian piwnic; - docieplenie ścian fundamentowych; - wykonanie opaski z kostki brukowej; - uzupełniająca wymiana stolarki zewnętrznej; - wykonanie schodów zewnętrznych; - remont instalacji sanitarnej w zakresie centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników; - remont instalacji elektrycznej w zakresie: instalacji gniazd wtykowych, oświetlenia, instalacji odgromowej; Dodatkowo inwestycja będzie obejmować prace nie ujęte w projekcie tj.: - wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych 2,41 m x 2,49 m; - demontaż i montaż drzwi zewnętrznych 2,41 m x 2,06 m i zamianę na witrynę bez drzwi; - zainstalowanie krat; - wymianę drzwi zewnętrznych 1,00 m x 2,55 m, 1,00 m x 2,05 m oraz 1,70 m x 2,05 m; - nadmurowanie kominów o warstwę docieplenia oraz remont kominów; - malowanie korytarzy; - wymianę instalacji zimnej wody. 2. Część 2: Szkoła Podstawowa Nr 1 przy ul. Księżycowej 6 Zakres prac: - prace rozbiórkowe i demontażowe między innymi: demontaż lamp, tablic, uchwytów flag, demontaż rynien, parapetów zewnętrznych, demontaż lekkiej obudowy ścian pod parapetami, zerwanie posadzki; - docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynku; - docieplenie dachów; - remont daszków nad wejściami; - docieplenie ścian piwnic; - docieplenie ścian fundamentowych; - opaska z kostki brukowej; - uzupełniająca wymiana stolarki zewnętrznej; - wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych; - remont tarasu; - remont instalacji sanitarnej w zakresie centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników; - remont instalacji elektrycznej w zakresie: instalacji gniazd wtykowych, oświetlenia, instalacji odgromowej; Dodatkowo inwestycja będzie obejmować prace nie ujęte w projekcie: - nadmurowanie kominów o warstwę docieplenia oraz remont kominów; - malowanie korytarzy; - wymianę instalacji zimnej wody. Uwaga! Obiekt jest podzielony na 3 segmenty i salę sportową. Wszystkie prace z uwagi na konieczność wymiany istniejącej konstrukcji ścian zewnętrznych pod oknami na konstrukcję z bloczków, winny być realizowane kolejno segmentami. Realizacja wszystkich prac na każdym kolejnym segmencie może być rozpoczęta dopiero po ukończeniu wszystkich prac na segmencie poprzednim. 3. Część 3: Szkoła Podstawowa Nr 32 przy ul. Przerwy Tetmajera 40 Zakres prac: - prace rozbiórkowe i demontażowe w tym między innym: demontaż lamp, uchwytów flag, rozbiórka rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, rozbiórka parapetów zewnętrznych, zerwanie posadzki cementowej, wykucie z muru krat okiennych; - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku; - docieplenie dachu budynku głównego; - wykonanie nowego pokrycia w budynku głównym; - docieplenie dachu części sportowej; - remont daszków nad wejściami; - docieplenie ścian fundamentowych; - docieplenie ścian piwnic; - opaska z kostki brukowej; - uzupełniająca wymiana stolarki okiennej; - remont schodów zewnętrznych; Dodatkowo inwestycja będzie obejmować prace nie ujęte w projekcie: - wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych 3 szt. o wymiarach: 1,95 m x 3,15 m; - wymianę podwójnych drzwi ewakuacyjnych; - wymianę drzwi zewnętrznych 2,70 m x 1,20 m; - wymianę drzwi zewnętrznych piwnicznych - 1 szt. oraz okienek piwnicznych – 3 szt.; - wykonanie nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną oraz wykonanie remontu kominów w budynku głównym; - nadmurowanie kominów o warstwę docieplenia oraz remont kominów; - malowanie korytarzy; - wymianę instalacji zimnej wody. 4. Uwagi dotyczące każdej z trzech części zamówienia: 1) Należy wypełnić wszelkie warunki i zalecenia (w tym terminy) wynikające z opinii o gnieżdżeniu się ptaków i występowaniu nietoperzy w budynkach szkół, w których będą wykonywane prace termomodernizacyjne oraz o wymaganych kompensatach przyrodniczych. 2) Wymaga się, żeby uciążliwe roboty budowlane były prowadzone w szkołach poza godzinami zajęć lekcyjnych, tj. w godzinach popołudniowych oraz w weekendy. 3) Zdemontowane grzejniki żeliwne, złom metalowy wykonawca pozostawia użytkownikowi. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z trzech części zamówienia określają: dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opinia ornitologiczna i audyt energetyczny. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) 41 000,00 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100) – dla części 1; b) 46 000,00 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy złotych 00/100) – dla części 2; c) 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100) – dla części 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.11.2018 r. do godz. 9.30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach