Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Osolinie przy ulicy Piłsudskiego 5

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536, , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, , fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Oborniki Śląskie - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy w Osolinie przy ulicy Piłsudskiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1: WYKONANIE OCIEPLENIA OBIEKTU, OCIEPLENIE STROPODACHU ŁĄCZNIKA I STROPU OSTATNIEJ KONDYGNACJI UŻYTKOWEJ, WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH 1. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1.1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 200/12, AM-1 obręb Osolin, - adres: ul. Piłsudskiego 5, 55-120 Osolin 1.2.Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w południowej części Osolina, przy ulicy Piłsudskiego 5. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 2.1.Forma budynku. Budynek zbudowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej. Stropy międzykondygnacyjne masywne, żelbetowe. Stropodach nad salą gimnastyczną masywny, żelbetowy, płaski docieplony wełną mineralną 10 cm. Stropodach nad łącznikiem masywnym żelbetowy, płaski docieplony styropianem 5 cm. Dach stromy, czterospadowy. Konstrukcja dachu drewniana pokryta blachodachówką. Klatka schodowa żelbetowa. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna w większości PVC, cztery okna drewniane, drzwi PVC i drewniane płycinowe. 2.2.Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy: 792m2 Powierzchnia użytkowa : 17555,00m2 Kubatura budynku : 7476,10 m3 Wysokość budynku 12 m. 3. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWANIE TERENU: 3.1.Rozbiórka pokrycia dachów z papy, obróbek blacharskich, demontaż rynien i rur spustowych, skucie zmurszałych tynków, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozbiórka gzymsów i opasek okiennych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, w tym luksferów i parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, likwidacja i rozbiórka opasek betonowych wokół budynku, płyty spocznika, demontaż opraw oświetleniowych, demontaż instalacji odgromowej i innych instalacji nieczynnych 3.2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian, elementy stalowe itp. 4.ROBOTY BUDOWLANE: 4.1. WYKONANIE IZOLACJI POKRYCIA DACHOWEGO 4.1.1. Przeprowadzenie prac przygotowawczych, demontażowych w tym zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób trzecich; 4.1.2. Oczyszczenie powierzchni oraz uzupełnienie braków w betonie płyt dachowych; 4.1.3. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome - wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego; 4.1.4. Izolacje z papy asfaltowej na sucho poziome; 4.1.5. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 4.1.6. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho. 4.2. WYKONANIE OCIEPLENIA ELEWACJI BUDYNKU WRAZ ZWYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ 4.2.1. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie; 4.2.2. Ocieplenie (wyprawa tynkarska akrylowa), płyty styropianowe gr. 3 cm na ościeżach; 4.2.3. Docieplenie ścian pełnych i z otworami z przyklejeniem styropianu i 1 warstwy siatki - powierzchnia betonowa, tynki, mozaika szkła z płyt styropianowych gr. 16 cm o wsp. 0,035 W/mK; 4.2.4. Malowanie tynków zewnętrznych farba akrylową zawierającą kwarc; 4.2.5. Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej bez gruntowania powierzchni; 4.2.6. Wykopy o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów o głębokości do 1,5 m w gruncie kat. III; 4.2.7. Zasypanie wykopów ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gr. kat. III; 4.2.8. Okna o powierzchni ponad 1,5 m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW 4.2.9. Montaż drzwi zewnętrznych i balkonowych; 4.2.10. Obsadzenie nowych parapetów wewnętrznych komorowych z PCV białych, długości ponad 1 m wraz z demontażem istniejących; 4.2.11. Wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach sposobem ręcznym, jednowarstwowe, mieszanka wapienna lub cementowo-wapienna, tynki zatarte grubości 15 mm; 4.2.12. Skucie zmurszałych tynków; 4.2.13. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym, gr. 3 cm po zagęszczeniu; 4.2.14. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20x20 cm w gruncie kat. II-IV; 4.2.15. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 4.2.16. Ława pod krawężniki betonowa z oporem; 4.2.17 Opaska z grysu granitowego; 4.2.18. Demontaż i montaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych; 4.2.19. Miniowanie krat i balustrad z prętów ozdobnych; 4.2.20. Dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów ozdobnych; 4.2.21. Malowanie proszkowe balustrad; 4.2.22. Balustrady balkonowe z pochwytem stalowym proste; 4.2.22. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm; 4.2.23. Chodniki z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, prostokątnej 20x10 cm na podsypce piaskowej; 4.2.24. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy ocynkowanej; 4.2.25. Rozebranie rury spustowej z blachy nadającej się do użytku; 4.2.26. Wymiana zużytych rur spustowych z blachy rury okrągłe z tworzyw sztucznych o średnicy 110 mm - odcinki pionowe; 4.2.27. Ponowny montaż rur spustowych fi 120; 4.2.28 Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej; 4.2.29. Wymiana pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów blachy ocynkowanej; 4.2.30 Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych (balkony i loggie) wykonywane ręcznie; 4.2.31. Malowanie tynków zewnętrznych farbą akrylową zawierającą kwarc; 4.2.32. Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; 4.2.33. Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 w ciągu pionowym na ścianach na uprzednio zamocowanych wspornikach; 4.2.34. Wymiana wsporników naciągowych instalacji odgromowej naprężanej z jedną złączką przelotową naprężającą na ścianie z cegły; 4.2.35. Pomiary instalacji odgromowej; 4.2.36. Wycieraczka 145 x 120 cm - stalowa wkład dzielony; 4.2.37. Wymiana koryt odwadniających na nowe klasy A15; 4.2.38 Wymiana kratek wentylacyjnych; 4.2.39. Malowanie drzwi, drzwiczek i elementów pełnych o powierzchni ponad 0,5 m2; 4.2.40. Wykonanie klapy zewnętrznej do pomieszczenia na opał o wym. 252 x 152 cm; 4.2.41. Dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową rur kanalizacyjnych; 4.2.42 Demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji; 4.2.43. Demontaż lub schowanie instalacji natynkowych; 4.2.44. Odtworzenie opasek okiennych szer. 150 mm i szer. 200 mm, gzymsu wieńczącego i pozostałych gzymsów; 4.2.45. Odtworzenie zwieńczenia dachówek nad wysuniętym elementem elewacji; 4.2.46. Wymiana obudowy skrzynek instalacyjnych; 4.2.47. Montaż opraw nad wejściem; 4.2.48. Zabezpieczenie przyłącza napowietrznego; 4.2.49. Wykonanie przepustów ppoż. oraz przejść instalacyjnych; 4.2.50. Wymiana oświetlenia; 4.2.51. Wykonanie liter przestrzennych na elewacji obiektu zgodnie z oznaczeniem na rysunkach elewacji. 5. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: Dla zadania nr 1: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa z przedmiarami robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2: INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA I MODERNIZACJA KOTŁOWNI 1. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1.1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 200/12, AM-1 obręb Osolin, - adres: ul. Piłsudskiego 5, 55-120 Osolin 1.2. Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w południowej części Osolina, przy ulicy Piłsudskiego 5. 2. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 2.1. Forma budynku. Budynek zbudowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne z cegły ceramicznej. Stropy międzykondygnacyjne masywne, żelbetowe. Stropodach nad salą gimnastyczną masywny, żelbetowy, płaski docieplony wełną mineralną 10 cm. Stropodach nad łącznikiem masywnym żelbetowy, płaski docieplony styropianem 5 cm. Dach stromy, czterospadowy. Konstrukcja dachu drewniana pokryta blachodachówką. Klatka schodowa żelbetowa. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna w większości PVC, cztery okna drewniane, drzwi PVC i drewniane płycinowe. 2.2. Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy: 792m2 Powierzchnia użytkowa : 17555,00m2 Kubatura budynku : 7476,10 m3 Wysokość budynku 12 m. 3. ROBOTY BUDOWLANE - INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA: 3.1.1. Wykucie bruzd pionowych 1/4x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; 3.1.2. Zamurowanie bruzd pionowych o szerokości 1/2 ceg. z przewodami instalacyjnymi w ścianach z cegieł; 3.1.3. Rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. nominalnej 15 mm i 20 mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach; 3.1.4. Montaż otulin termoizolacyjnych PU dla rurociągów o śr. 15 mm i 20 mm, gr. izolacji 20 mm; 3.1.5. Rury stalowe przyłączne o śr. 15 mm do grzejników; 3.1.6. Grzejniki stalowe dwupłytowe o wys. 600-900 mm i dług. do 1600 mm: Grzejniki płytowe: CV22 600/750 - 1 szt., CV22 600/600 - 2 szt.; 3.1.7. Blok zaworowy do grzejników dolnozasilanych RLV-KS kątowy DN15; 3.1.8. Zawory grzejnikowe z głowicą termostatyczną - 90 szt.; 3.1.9. Zawory grzejnikowe odcinające - 90 szt.; 3.1.10. Demontaż grzejnika stalowego płytowego - 90 szt.; 3.1.11. Demontaż zaworu grzejnikowego - 87 szt.; 3.1.12. Ponowny montaż grzejników - 87 szt.; 3.1.13. Płukanie instalacji c.o.; 3.1.14. Próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych i miedzianych w budynkach niemieszkalnych; 3.1.15. Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco) 90 urz.; 3.1.16. Włączenie do istniejącej instalacji. 4. ROBOTY BUDOWLANE - WYMIANA PALNIKA OLEJOWEGO NA PALNIK PELETOWY: 4.2.1. Demontaż zbiorników oleju z instalacją; 4.2.2. Kosz zasypowy z blachy stalowej ocynkowanej; 4.2.3. Podajnik spiralny 125 mm; 4.2.4. Podajnik 75 mm pomiędzy składem opału z zbiornikiem pośrednim; 4.2.5. Zsyp do pomieszczenia składu opału - 2 kpl.; 4.2.6. Palnik na pelet WIPER 100 100 kW - 2 kpl.; 4.2.7. Podajnik spiralny 75 mm - 2 kpl.; 4.2.8. Zbiornik pośredni. 5. INFORMACJE DODATKOWE: 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: Dla zadania nr 2: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika robót; b) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z wymaganymi atestami i deklaracjami zgodności oraz z przeszkoleniem pracowników. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik robót był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania środków finansowych przewidzianych na realizację zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZADANIE NR 1 - 9 000.00 ZŁ ZADANIE NR 2 - 2 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym: Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: dla zadania częściowego nr 1: - minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie ocieplenia budynku - powierzchnia ocieplenia co najmniej 400 m2; dla zadania częściowego nr 2 - wykonania modernizacji kotłowni polegającej na zmianie palnika oleju/gazu na palnik pelet. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz dostaw" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. Dokument składany w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia oferty drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach