Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska
    42230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu, obejmująca w szczególności: 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym m.in.: a) roboty demontażowe (rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów, tablic i innych elementów mocowanych na elewacjach budynku do ponownego montażu); b) oczyszczenie ścian budynku z luźnej farby wraz ze skuciem luźnych tynków z cokołów, ścian gzymsów, murków); c) uzupełnienie skutych tynków; d) docieplenie ścian zewnętrznych: powyżej poziomu piwnic styropianem gr. 17 cm o współczynniku przenikalności λ ≤ 0,036; ścian piwnic od poziomu terenu do poziomu -1,0m w gruncie oraz 0,80m powyżej poziomu terenu styropianem XPS gr. 8 cm o współczynniku λ ≤ 0,038; wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynków silikonowych; e) wymiana wszystkich okien na okna PCV trzyszybowe, profil 6-komorowy o współczynniku przenikalności U ≤ 0,76W/m2K z nawiewnikami higrosterowalnymi wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (parapety zewnętrzne aluminiowe na podkładzie izolacji akustycznej; parapety wewnętrzne z PCV o fakturze zewnętrznej imitującej drewno); f) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe; g) docieplenie dachu segmentu „A” wełną mineralną grubości 25 cm na folii paroszczelnej; h) demontaż istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z blachy (segment „A”) oraz montaż nowego pokrycia z blachy ocynkowanej gr. 0,5mm z izolacją paro przepuszczalną, na pełnym deskowaniu na istniejących krokwiach wraz z wymianą uszkodzonych części elementów drewnianych konstrukcji dachowej; i) docieplenie stropodachów segmentów „B” i „C” granulatem z wełny mineralnej warstwą o gr. 25 cm; j) wymiana pokrycia dachów segmentów „B” i „C” z papy termozgrzewalnej na membranę dachową TPO samoprzylepną o gr. 1,14mm; k) poprawa sprawności wentylacji grawitacyjnej poprzez wykonanie ekspertyzy kominiarskiej przewodów kominowych w całym obiekcie z nadbudową kominów w segmencie „A”; l) montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze pokrycia dachu; m) wykonanie zadaszenia na wejściem głównym i wejściem do segmentu „B” ze szkła bezpiecznego; n) roboty wykończeniowe, w tym: wykonanie uzupełnień i napraw tynków cem, - wap. przy wymienianych drzwiach i oknach wraz z malowaniem farbami akrylowymi uzupełnionych tynków, naprawa fragmentów posadzek przy wymienianych drzwiach – uzupełnienie płytek ceramicznych lub lastrico; naprawa ościeży wokół wymienianych okien i drzwi; zabudowa elementów instalacyjnych płytami k-g; wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej wokół budynku o szer. 0,7 m ograniczonej obrzeżem betonowym; 2) Roboty instalacyjne, w tym m.in.: a) wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników i montażem zaworów termostatycznych; b) wymiana węzła cieplnego na kompaktowy dwufunkcyjny na bazie wymiennika płytowego lutowanego wyposażonego w izolację, z zastosowaniem dwóch pomocniczych powietrznych pomp ciepła o mocy 45 kW; c) modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę instalacji, cyrkulacji (rury PP), zastosowanie płaszczowego wymiennika ciepła o pojemności 140 L do centralnego przygotowania ciepłej wody wraz z wymianą armatury na wodooszczędną; 3) Roboty instalacyjne elektryczne, w tym, m.in.: a) demontaż istniejącej instalacji odgromowej; b) zabudowa 5 szt. paneli fotowoltaicznych; c) montaż nowej instalacji odgromowej w IV klasie LPS; d) budowa tablic rozdzielczych: TK na potrzeby zasilenia instalacji sanitarnej w pomieszczeniach piwnicy i R9 na potrzeby paneli fotowoltaicznych; e) wykonanie zasilania projektowanej pompy ciepła; f) demontaż istniejących opraw oświetlenia i montaż nowych lamp – halogeny LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlane i wykonawcze, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: Do dokumentacji projektowej załączono dodatkowo w celach informacyjnych przedmiary robót, które służą jedynie do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Jeżeli projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały wykorzystane do instalacji wody powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do ich zastosowania do przesyłu wody pitnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu, Nr konta: 62 8276 0003 2000 0000 0635 0014 z adnotacją: „Wadium – Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej kopercie/opakowaniu w kancelarii (pokój nr 17 – parter) Urzędu Miasta i Gminy Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. Kopertę/opakowanie zawierającą oryginał dokumentu wadialnego należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy z adnotacją: „Wadium – Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17”. 5. Z dokumentu wadialnego winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - do oferty należy dołączyć dowód nadania przelewu na rachunek Zamawiającego podany w ust. 3. pkt 1), potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnioną/ uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione prawidłowo, jeżeli środki pieniężne płyną na konto Zamawiającego podane w ust. 3 pkt 1) przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; c) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - w oryginale; d) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach