Przetargi.pl
Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja obiektów oświatowych (ZSS, PM 34) - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych i rozliczeniem końcowym dla następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie 1 Zespół Szkół Specjalnych ul. Dolnej Wsi 74 - termomodernizacja i modernizacja budynku, zwane dalej [ZSS] Zadanie 2 Przedszkole Miejskie nr 34 ul. Chatka Puchatka 9 - termomodernizacja i modernizacja budynku, zwane dalej [PM 34] UWAGA NR 1: Zakres praw i obowiązków Inżyniera Kontraktu został określony we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem załącznika nr 6 do SIWZ Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). UWAGA NR 2: Szczegółowy zakres rzeczowy zadań inwestycyjnych, o których mowa powyżej, został ujęty w: - dokumentacji projektowej, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - Specyfikacjach Istotnych Warunków Zamówienia dla wykonania robót budowlanych dla każdego z zadań inwestycyjnych, które są dostępne do wglądu na stronie internetowej- Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach: Zadanie 1 [ZSS] http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,6417,, Zadanie 2 [PM 34] http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,6429,, UWAGA NR 3: 1. W trakcie realizacji umowy dla danego zadania Inżynier Kontraktu zapewni zatrudnienie na umowę o pracę (zwane dalej umową o pracę) wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dla tego zadania. 2. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu oświadczeń o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu dla danego zadania w trakcie realizacji usługi dla tego zadania, dla którego dana osoba będzie pełnić swoją funkcję. 3. Przed zawarciem umowy Inżynier Kontraktu jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu, a w przypadku gdyby te osoby nie były zatrudnione oświadczenia, że będą zatrudnione w okresie realizacji robót budowlanych. W takim przypadku najpóźniej w dniu formalnego przekazania za protokołem przez Zamawiającego obowiązków Inżynierowi Kontraktu, Inżynier Kontraktu dostarczy Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę wszystkich osób wchodzących w skład Zespołu Inżyniera Kontraktu. 4. Zgodnie z warunkami ujętymi w art. 4 Szczegółowego zakresu prac Inżyniera Kontraktu (załącznik nr 1 do wzoru umowy o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ) Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany przedkładać Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu osób wchodzących w skład Inżyniera Kontraktu w terminach wskazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 5. Jeżeli pierwotna umowa o pracę z którąś z osób wygaśnie lub ulegnie zmianie w trakcie realizacji danego zadania, to poświadczona za zgodność z oryginałem kopia nowej umowy o pracę zostanie przekazana Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu następującym po dniu wygaśnięcia lub zmiany poprzedniej umowy o pracę. 6. W przypadku zmiany wskazanych w ofercie osób biorących udział w realizacji zamówienia w trakcie realizacji umowy, przedstawione nowe osoby muszą spełniać wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany - najpóźniej w dniu podpisania aneksu do umowy, na mocy którego dokonana zostanie zmiana zapisów dotyczących osób biorących udział w realizacji zamówienia przedstawić Zamawiającemu: - kopie uprawnień budowlanych nowych osób wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej wraz z uznaniem uprawnień przez właściwy organ, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65); - dokument lub oświadczenie potwierdzające wymagane doświadczenie nowych osób, - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę nowych osób. 8. Oświadczenia o zatrudnieniu i kopie umów o pracę, o których mowa powyżej, mają być poświadczone przez uprawnionego przedstawiciela Inżyniera Kontraktu. UWAGA NR 4: Zadanie 1 [ZSS] - Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Zadanie 2 [PM34] - Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie zadania ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W przypadku przyznania dofinansowania Zamawiający pisemnie powiadomi o tym Inżyniera Kontraktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość kontroli w tygodniu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach