Przetargi.pl
Termomodernizacja MOPS w Jaworze

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59400 Jawor, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 702 021
  • Data zamieszczenia: 2018-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1
    59400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 768 702 021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawor.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja MOPS w Jaworze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja MOPS w Jaworze. Lokalizacja: Gmina Jawor, dz. nr 327/1 Obręb nr 7 Stare Miasto. Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje m. in.: • roboty wewnętrzne: a) rozebranie ścian z cegieł, b) ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych, c) montaż drzwi wewnętrznych, d) zeskrobanie i zmycie starej farby, e) gładzie gipsowe jednowarstwowe, f) gruntowanie i malowanie ścian farbą emulsyjną, g) licowanie ścian płytkami glazurowanymi, h) zerwanie posadzki cementowej, wykonanie warstwy wyrównującej oraz wykonanie posadzki z płytek terakotowych, i) rozebranie obicia z desek otynkowanych, j) rozebranie ścianek działowych i podłóg, k) obudowa poddasza z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych na konstrukcji metalowej mocowanej bezpośrednio do drewnianej konstrukcji dachu, l) przybicie do podłóg płyt OSB, m) montaż okna weneckiego. • Roboty wewnętrzne (podciągi): a) roboty rozbiórkowe podsufitek, podłóg, elementów stropów, b) wykonanie słupów żelbetowych, c) wykonanie nadproży okiennych, d) montaż okien, e) podciągi z belek stalowych, f) okładziny gipsowo-kartonowe oraz izolacje przeciwdźwiękowe, • instalacje sanitarne: a) rurociągi w instalacji c.o. ze stali węglowej ocynkowanej, b) montaż grzejników, c) zawory odcinające, odpowietrzniki automatyczne, d) instalacja wodociągowa – rurociągi z rur polipropylenowych, e) rurociągi w instalacjach wodociągowych, f) rurociągi z PCV kanalizacyjne, g) montaż zlewozmywaków żeliwnych, umywalek pojedynczych, ustepów. • Roboty elektryczne: a) przewody kabelkowe, b) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych montaż rozdzielnic, c) montaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektroinstalacyjnego, d) instalacja uziemiająca i wyrównawcza • roboty budowlane zewnętrzne: a) wymiana pokrycia dachowego, b) ocieplenie poddasza, c) instalacja odgromowa, d) ocieplenie ścian w gruncie, e) obicie starego tynku f) wykonanie tynku renowacyjnego, g) naprawa portalu, archiwolty, gzymsów, h) malowanie, i) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, j) remont schodów zewnętrznych, k) remont ganku (mieszczącego się od strony podwórza). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla wskazania technologii wykonania robót i obliczenia ceny oferty. Prace budowlane będą realizowane na czynnym obiekcie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, dlatego Wykonawca zobowiązany jest do szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w tym w sposób pozwalający na prowadzenie bieżącej działalności obiektu; zagwarantowania bezpieczeństwa użytkowników obiektu oraz osób trzecich; do zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon; utrzymywania placu budowy w należytym porządku. Roboty głośne lub uciążliwe dla otoczenia winny być wykonywane w terminach uzgodnionych z użytkownikiem obiektu. Zakres i kolejność realizacji poszczególnych etapów robót budowlanych wykonywanych na obiekcie Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikiem obiektu. Zapłata za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktur częściowych oraz faktury końcowej z następującym zastrzeżeniem: - wysokość faktur częściowych nie może przekroczyć 90 % wartości ceny ofertowej, - pozostała część wynagrodzenia do zapłaty po podpisaniu ostatecznego pozytywnego protokołu odbioru prac. Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej będzie w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Jawor” realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym Poddziałanie 3.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym- OSI. 2. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy wykonujący prace fizyczne, w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) montaż stolarki drzwiowej i okiennej, c) wykonanie tynków, obróbek blacharskich, d) wykonywanie pokryć dachowych, e) malowanie ścian i sufitów, f) wykonywanie izolacji ścian i stropów, g) licowanie ścian płytkami, h) wykonanie posadzek z płytek, i) wykonanie instalacji wodnych oraz CO, j) wykonanie instalacji odgromowych, f) roboty malarskie. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. 4. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla wskazania technologii wykonania robót i obliczenia ceny oferty. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: „Termomodernizacja MOPS w Jaworze”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804 ze zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 8 do SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium, 5) kosztorysy ofertowe. 6) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 7) Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ). 8) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – (Załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach