Przetargi.pl
Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Część 1 – Termomodernizacja a) Branża budowlana  Rozbiórka obróbek blacharskich – ok. 64,47 m2,  Rozbiórka rynien dachowych – ok. 101,12 m,  Rozbiórka rur spustowych – ok. 60 m,  Demontaż włazu dachowego oraz obudowy tunelu włazowego – 1 kpl.,  Demontaż istniejącego wentylatora dachowego wraz z podstawą dachową, wykonanie nowej podstawy i ponowny montaż wentylatora wraz z podłączeniem – 1 kpl.,  Rozbiórka pokrycia z papy – ok. 574, 53 m2,  Rozbiórka elementów betonowych i murowych – ok. 7,05 m2,  Rozebranie zewnętrznych parapetów stalowych – ok. 28,65 m2,  Wykucie ościeżnic okien – 4 szt.,  Wykucie z muru krat drzwiowych – 5 szt.,  Wykucie z muru kratek wentylacyjnych – 11 szt.,  Wykucie z muru wsporników stalowych oraz ich ponowny montaż – 2 szt.,  Demontaż i ponowny montaż skrzynek gazowych i elektrycznych – 2 szt.,  Odbicie tynków zewnętrznych na elewacji budynku – ok. 300,94 m2,  Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki – ok. 18,88 m3,  Wywóz papy z rozbiórki – ok. 9,44 m3,  Nadmurowanie kominów – ok. 2,13 m3,  Wykonanie nakryw kominów – ok. 7,59 m2,  Wykonanie tynków cem-wap na kominach ponad połacią dachu – ok. 41,70 m2,  Gruntowanie, przyklejenie siatki, ochrona narożników kątownikiem z siatką, wykonanie tynku mineralnego oraz dwukrotne malowanie tynków na kominach ponad dachem – ok. 41,70 m2,  Smarowanie dachu masą bitumiczną – ok. 473,07 m2,  Wyrównanie i przedłużenie strefy okapowej dachu wraz z elementami montażowymi – ok. 100,40 m2,  Wykonanie obróbek okapowych dachu i kominów – ok. 115,00 m2,  Wykonanie docieplenia stropodachu styropianem i styropapą (gr. min. 13 cm + min. 10 cm) wraz z dwuwarstwowym kryciem papą termozgrzewalną (min. 4,0 mm + min. 5,2 mm) – ok. 473,07 m2,  Montaż rynien dachowych – ok. 101,12 m,  Zabudowa zbiorniczków przy rynnach - 8 szt.,  Montaż rur spustowych – ok. 60 m,  Przekładka czyszczaka kanalizacji deszczowej – 2 kpl.,  Dostawa i montaż nasad kominowych – 7 szt.,  Dostawa, montaż i obróbka włazu dachowego min. 75 x 75 cm – 1 szt.,  Rusztowania elewacyjne wraz z siatkami ochronnymi (montaż, utrzymanie, demontaż, dokumentacja rusztowania) – ok. 836,00 m2,  Zabudowa stolarki okiennej wraz z nawiewnikami – ok. 2,77 m2,  Uzupełnienia tynków cem-wap na elewacjach budynku – ok. 241,68 m2,  Zabezpieczenie okien folią – ok. 168,79 m2,  Oczyszczenie i zmycie podłoża na elewacjach i partii cokołowej wraz z jednokrotnym gruntowanie i sprawdzeniem przyczepności – ok. 627,63 m2,  Montaż listwy cokołowej – ok. 84,80 m,  Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi – ok. 496,66 m2,  Ocieplenie stopu budynku płytami styropianowymi (wejście główne) – ok. 19,10 m2,  Ocieplenie ościeżnic okien – ok. 64,93 m2,  Przyklejenie warstwy siatki na ścianach i ościeżach okien – ok. 589,13 m2,  Mechaniczne mocowanie styropianu – ok. 2445 szt,  Dodatkowa warstwa zbrojąca z siatki elewacyjnej – ok. 418,77 m2,  Ochrona narożników okien i drzwi narożnikami z siatki – ok. 456,70 m2,  Gruntowanie podłoża, nałożenie wyprawy elewacyjnej na ścianach i ościeżach oraz dwukrotne malowanie farbami elewacyjnymi – ok. 589,13 m2,  Wykonanie powłoki ochronnej typu antygrafitii – ok. 335,87 m2,  Parapety zewnętrzne z blachy gr. min 0,7 mm – ok. 45,84 m2,  Zadaszenia przed wejściem ze szkła laminowanego bezpiecznego 2 kpl – ok. 5 m2,  Warstwa termoizolacyjna ścian zewnętrznych z kotwieniem łącznikami mechanicznymi, partia cokołowa – ok. 130,97 m2,  Wykonanie warstwy zbrojącej z siatki, gruntowanie podłoża oraz wyprawa tynkarska cokołu – ok. 130,97 m2,  Wykopy wokół budynku – ok. 515,99 m2,  Oczyszczenie ścian poniżej terenu, gruntowanie podłoża, wykonanie izolacji masami bitumicznymi – ok. 242,50 m2,  Zamurowania otworów po likwidowanych zsypach – ok. 1,62 m3,  Reprofilacja spoin – ok. 20,00 m2,  Uzupełnienie tynków na ścianach piwnicznych od str. zewnętrznej – ok. 54,98 m2,  Wykonanie fasety – ok. 97,48 m,  Docieplenie ścian poniżej przyległego terenu – ok. 200,00 m2,  Ułożenie ochronnej folii kubełkowej – ok. 250 m2,  Zasypanie wykopów – ok. 421,72 m2,  Wywóz gruntu wraz z utylizacją – ok. 122,55 m3,  Rozbiórka betonowej opaski wokół budynku – ok. 16,38 m2,  Rozebranie nawierzchni z trylinki – ok. 35,00 m2,  Rozebranie chodników z płytek betonowych – ok. 77,71 m2,  Rozebranie krawężników – ok. 33,48 m,  Rozebranie obrzeży – ok. 29,94 m,  Rozebranie podbudowy – ok. 112,71 m2,  Wywóz i utylizacja gruzu i mieszanego urobku – ok. 22,53 m3,  Demontaż istniejących balustrad oraz wykonanie nowych – ok. 32,94 m,  Zerwanie posadzek lastrykowych wraz z wywozem i utylizacją gruzu – ok. 67,19 m2,  Naprawa posadzki schodów – 68 miejsc,  Zabezpieczenie antykorozyjne odsłoniętego zbrojenia – ok. 51,00 m,  Izolacje przeciwwodne powłokowe schodów i spoczników wraz z zatapianiem taśm uszczelniających - ok. 74,24 m2,  Okładziny kamienne płyt spocznikowych schodów – ok. 24,45 m2,  Okładziny kamienne biegów schodów – ok. 93,94 m2,  Cokoliki kamienne – ok. 19,60 m,  Zabudowa wycieraczki do butów wraz z odwodnieniem – 1 kpl.,  Odbicie tynków wewnętrznych, wykonanie szprycu cementowego oraz tynku c.w. – ok. 41,70 m2,  Rozbiórka czopucha kotłowni – 1 kpl.,  Licowanie ścian płytkami – ok. 26,70 m2,  Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych wraz ze szpachlowaniem – ok. 49,88 m2,  Zeskrobanie i zmycie starej farby na sufitach, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem podłoża oraz dwukrotne malowanie – ok. 793,25 m2,  Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian z przygotowaniem podłoża – ok. 1000 m2,  Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą olejną wraz z przygotowaniem i szpachlowaniem podłoża – wykonanie lamperii – ok. 600,00 m2,  dostawa i montaż tablicy promującej projekt zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014 - 2020 (KIW) – 1 kpl.,  dostawa i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowanych ze środków Metropolitalnego Funduszu Solidarności” – 1 kpl.,  wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek. b) Branża elektryczna • Wymiana instalacji odgromowej budynku – ok. 390 mb, • Wymiana instalacji elektrycznej – długość okablowania ok. 2470 mb, • Wymiana instalacji elektrycznej gniazd i osprzętu (odtworzenie w istniejących miejscach) oraz wykonanie dodatkowych gniazd – 156 kpl., • Wymiana instalacji uziemiającej budynku – ok. 180 mb., • Budowa rozdzielnic obiektowych – 3 komplety, • Zabudowa wyłączenia p.poż prądu – 1 komplet, • Wyniesienie układu pomiarowego do złącza przy elewacji budynku - 1 komplet, • Wymiana opraw oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych na typu LED’owego – 200 sztuk, • Zabudowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego typu LED’owego – 62 sztuki, • Wymiana głównej linii zasilającej, • Podłączenie istniejących urządzeń kuchni do nowej instalacji elektrycznej, • Ułożenie przewodów odprowadzających instalacji odgromowej montowanych w dedykowanych rurach odgromowych w warstwie ocieplenia – ok. 80 mb, • Odtworzenie istniejącego systemu dzwonkowego / domofonowego po wymianie rozdzielnicy i okablowania - 1 komplet, • Demontaż istniejących opraw oświetleniowych – 160 kompletów opraw, • Wykonanie prób, pomiarów, badań, rozruchów, uruchomień. c) Branża sanitarna • Demontaż istniejącej w budynku instalacji centralnego ogrzewania, grzejników oraz armatury, • Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z wpięciem do istniejącego kotła oraz zabudową armatury – ok. 656 mb, • Wykonanie przebić otworów w ścianach oraz ich odtworzenie, • Izolacja przewodów instalacji centralnego ogrzewania, • Zabudowa nowych grzejników (42 kpl.) wraz z zaworami odcinającymi i termoregulacyjnymi, głowicami termostatycznymi i odpowietrznikami łącznie dla wszystkich grzejników - 54 kpl. • Montaż osłon grzejników – 40 kpl., • Przeprowadzenie płukań, prób, badań i rozruchu instalacji c.o., • Wykonanie wentylacji pomieszczenia kotłowni, • Montaż zaworu czerpalnego wody zimnej. Część 2 – Odtworzenie nawierzchni a) Branża budowlana • Rozebranie nawierzchni z trylinki o grubości 12 cm z wypełnieniem spoin piaskiem – ok. 67 m2, • Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej – ok. 32,46 m, • Mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego o grubości 10 cm – ok. 67 m2, • Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm – ok. 67 m2, • Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm – ok. 75,2 m2, • Transport gruzu i mieszanego urobku z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu ciągnikiem kołowym z przyczepą na odległość do 10 km – ok. 41,29 m3, • Koszty składowania i utylizacji gruzu – ok. 41,29 m3, • Ława pod krawężniki betonowa i obrzeża zwykła – ok. 4,10 m3, • Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 54,46 m, • Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem – ok. 101,73 m, • Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. III-IV – ok. 196,00 m2, • Warstwy odsączające z piasku w korycie i na poszerzeniach, wykonanie i zagęszczanie ręczne - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – ok. 196,00 m2, • Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna frakcja 4 - 63 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm – ok. 102,00 m2, • Podbudowa z kruszywa naturalnego - warstwa dolna - za każdy dalszy 1 cm grubości po zagęszczeniu – ok. 102,00 m2, • Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna frakcja 4 - 31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm – ok. 196,00 m2, • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 8 cm – chodniki – ok. 94,00 m2, • Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 8 cm - droga wewnętrzna – ok. 102,00 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla Części 1: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dla Części 2 – nie wymagane jest wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odpowiednio dla Części 1 i 2) 2) Oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej – zgodnie ze wzorem załączonym przez Zamawiającego. 5) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach