Przetargi.pl
Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace termomodernizacyjne i remontowe 2 kondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przybudowaną parterową oficyną zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 10 w Rypinie. Budynek objęty pracami powstał w okresie międzywojennym i jest wykonany w technologii tradycyjne murowanej z wielospadowym dachem o konstrukcji drewnianej o nachyleniu około 20°. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) wymiany rynien, rur spustowych na rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w ilości około 82 mb (rynny) i 60 mb (rury spustowe), b) wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej w ilości około 76 m2, c) miejscowych rozbiórek istniejącego pokrycia dachu z papy i blachy płaskiej w ilości około 50 m2 z późniejszym odtworzeniem pokrycia papowego z wykonaniem dodatkowej jednej warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej na całości dachu w ilości około 460 m2, d) wymiany zniszczonej części deskowania na płytę OSB w ilości około 50 m2, e) wymiany uszkodzonych krokwi dachu w ilości około 57 m2 oraz impregnacja ognioochronna i biobójcza konstrukcji dachu i deskowania od spodu konstrukcji w ilości około 485 m2, f) remontu murowanych kominów wentylacyjnych powyżej połaci dachowej polegający na wymianie tynków (około 23 m2) z zamontowaniem nasad wentylacyjnych obrotowych wspomagających ciąg (29 szt.) z pokryciem czapek kominowych papą i opierzeniem blachą, g) izolacji stropu z wełny mineralnej w matach w ilości około 370 m2, h) wymiany klapy wejściowej na poddasze 1 szt., i) wymiany drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane sosnowe jednoramowe profilowane w ilości 3 szt. (około 9 m2), j) wymiany okien i drzwi balkonowych drewnianych oraz części okien PCV na okna PCV w ilości około 60 m2 (2 szt. drzwi balkonowych, 27 szt. okien), k) wymiany szklenia w części okien PCV w ilości około 15,73 m2 (18 szyb ze szprosami międzyszybowymi), l) wymiany wewnętrznych parapetów w wymiennych oknach na parapety PCV komorowe w ilości około 38,00 mb, m) malowania ościeży okiennych i drzwiowych od wewnątrz wymienianych okien i drzwi wraz z ramką szer. 50 cm w ilości około 166 m2, n) przemurowania pęknięć w ścianach w ilości około m przyjęto 15 mb, o) wymiany zniszczonych tynków w budynku głównym na tynki renowacyjne trójwarstwowe (przyjęto 100% wymiany tynków płaskich i 25% wymiany tynków na profilach ciągnionych) ze szpachlą renowacyjną gr. 2 mm na całości elewacji oraz malowanie farbą silikatową w kolorach wg kolorystyki elewacji w ilości około 620 m2, p) hydrofobizacji cokołu budynku (około 51 m2 m oraz pokrycie całej elewacji budynku do wysokości 2,00 m powłoką antygrafitti (około 178 m2), q) wymiany wszystkich zewnętrznych parapetów podokiennych w budynku głównym na parapety z blachy powlekanej w ilości około 15 m2 (35 szt.), r) wymiany izolacji i posadzek na balkonach na nowe wraz opierzeniem – 2 balkony, s) wymiany balustrad balkonowych na balustrady stalowe zbliżone do balustrady pokazanej na zdjęciu Nr 1 (Załącznik Nr 9 do SIWZ) – 2 balustrady, t) miejscowej naprawy betonowych schodów zewnętrznych, u) odtworzenia instalacji odgromowej nienaprężanej na dachu wyższej części w ilości około 140 mb, v) wymiany zwodów pionowych instalacji odgromowych w ilości około 47 mb wraz ze sprawdzenie skuteczności uziemienia (6 zwodów), w) wywozu gruzu na odl. do 3 km wraz z utylizacją oraz wywozu śmieci i materiałów z rozbiórki na odl. do 11 km wraz z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają rysunki elewacji - kolorystyka, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 12, Nr 11, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ BNP PARIBAS S.A., numer konta 84 2030 0045 1110 0000 0245 8610. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 8 stycznia 2019 roku, do godziny 11:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 14.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 14.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 14.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 14.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 14.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 14.6 Dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 14.7 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiaru. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – Załącznik Nr 10 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarem. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 14.8 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 14 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach