Przetargi.pl
Termomodernizacja kompleksu budynków administracyjno-diagnostycznych KWP w Opolu, ul. Oleska 93-95 - budynek administracyjny WT

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45077 Opole, ul. Korfantego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2
    45077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opolska.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja kompleksu budynków administracyjno-diagnostycznych KWP w Opolu, ul. Oleska 93-95 - budynek administracyjny WT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą Termomodernizacja kompleksu budynków administracyjno-diagnostycznych KWP w Opolu, ul. Oleska 93-95 - budynek administracyjny WT. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie.Zakres robót obejmuje m.in.: 1. W ramach przedsięwzięcia termomodernizacyjnego dla budynku planuje się następujące roboty kwalifikowane: 1) Ocieplenie stropodachu-część niska styropapą o grubości rdzenia 20 cm, λ= 0,036W/(m•K), 2) Ocieplenie stropodachów wielospadowych granulatem z wełny mineralnej, o grubości warstwy 25 cm i , λ= 0,045 W/(m•K), metodą wdmuchiwania, 3) Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych- styropian gr. 16 cm, λ= 0,035 W/(m•K),z wykonaniem wypraw tynkarskich cienkowarstwowych w ramach systemu dociepleń, malowanie elewacji zgodnie z zadaną kolorystyką. Na ścianie zewnętrznej (gr. 34 cm) kondygnacji poddasza elewacji południowej oraz ścianie zewnętrznej (gr. 36 cm) elewacji wschodniej część wysoka- termoizolacja styropianem gr. 16 cm i λ= 0,033 W/(m•K), 4)Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej – na okna PVC w kolorze białym, Umax=0,9 W/(m2•K) dla całego okna wraz ze strefa krawędziową, z nawiewnikami higrosterowanymi, Okno oddymiające wykonać jako aluminiowe w kolorze białym, wyposażone w 2 szt. napędu łańcuchowego, 5) Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej- na drzwi stalowe i aluminiowe, powlekane, Uw= 1,3 W/(m2*K) dla całego skrzydła wraz ze strefa krawędziową, szklenie naświetli szybą P4, 6)Wymiana opraw i źródeł światła, 7)Przebudowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania- instalacja Cu, wymiana grzejników z montażem głowic termostatycznych. 2. W ramach robót modernizacyjno-adaptacyjnych związanych z termomodernizacją planuje się następujące roboty niekwalifikowane: 1) Roboty ziemne zewnętrzne przy ścianach zewnętrznych kondygnacji piwnic, 2) Remont powierzchni zewnętrznych ścian piwnic z wykonaniem tynków renowacyjnych, pionowej izolacji uszczelniającej mineralnej z siatką z włókna szklanego zabezpieczonej folią kubełkową, 3) Odtworzenie nawierzchni betonowej, 4) Wykonanie opaski zewnętrznej (teren "zielony") z nawierzchnią z kostki granitowej ograniczonej krawężnikiem chodnikowym, 5) Wykonanie izolacji poziomej ścian piwnic metodą iniekcji ciśnieniowej, 6) Modernizację stanu wewnętrznego pomieszczeń biurowych, technicznych i magazynowych - naprawa tynków, malowanie pomieszczeń, wymiana okładzin podłogowych, 7) Modernizację stanu wewnętrznego pomieszczeń sanitarnych- wykonanie izolacji przeciwwodnych, wykonanie okładzin ceramicznych ścian i podłóg, montaż ścianek działowych systemowych np. HPL, 8) Wykonanie wydzielenia klatki schodowej - wymurowanie ścianek, montaż drzwi EI30, 9) Remont klatki schodowej z wymianą elementów drewnianych schodów (dębina), 10) Wymiana stolarki wewnętrznej, 11) Przebudowa instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji- instalacja z rur z polipropylenu typ 3, 12) Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej, wymiana przyborów sanitarnych, 13) Wymiana wentylatorów dachowych, 14) Wykonanie instalacji uziemienia ochronnego i połączeń wyrównawczych, 15) Wymiana złącza kablowego ZK-4a, wewnętrznych linii zasilających i tablic rozdzielczych, zabudowa wyłącznika ppoż., 16) Modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, 17) Wymiana kabla zasilającego budynek, 18) Wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej oraz instalacji sygnalizacji pożaru wraz z montażem elektrotrzymaczy drzwiowych, 19) Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych objętych umową, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21, z późn. zm.), i staje się odpowiedzialny za ich zagospodarowanie własnym kosztem i staraniem zgodnie z właściwymi przepisami oraz poniższymi ustaleniami: 1)Odpady budowlane (m.in. gruz, odpady drewniane itp.) powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów. Za każdy odpad dostarczony na wysypisko śmieci, Wykonawca jest zobowiązany posiadać dowód utylizacji, który powinien przedstawić Zamawiającemu. 2)Odpady stalowe i żeliwne (m.in. rury, grzejniki,), powstałe w czasie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego, którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi swoją fakturę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. 3. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: -wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, dane niezbędne do wyliczenia kryteriów oceny ofert, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu rękojmi i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ. Wskazane jest aby Wykonawca dołączył do oferty wycenione przedmiary robót (robót kwalifikowanych i robót niekwalifikowanych) lub wycenione wykazy czynności ( dla robót kwalifikowanych i robót niekwalifikowanych)- (uproszczony kosztorys ofertowy) oraz wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych (dla robót kwalifikowanych i robót niekwalifikowanych), które będą miały charakter dokumentów pomocniczych w stosunku do zaproponowanej w ofercie ceny ryczałtowej i będą służyły wyłącznie do bieżących rozliczeń wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować wyroby równoważne, dołącza do oferty dokumenty umożliwiające Zamawiającemu ocenę ich równoważności w zakresie opisanym w punkcie III 8 SIWZ. Jeżeli Wykonawca zamierza powołać się na zasoby innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, dołącza do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu, opisane w punkcie V 5 SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach