Przetargi.pl
Termomodernizacja filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ulicy Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 1: kompleksowa termomodernizacja budynku: docieplenie budynku (m.in. ściany, stropy, stropodachy, ościeża, gzymsy, balkony) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszelkimi pracami towarzyszącymi (m.in. wzmocnienia, naprawy, instalacja odgromowa, orynnowanie, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, prace remontowe, naprawcze, odtworzeniowe)

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 przy ulicy Farbiarskiej 27/29 w Tomaszowie Mazowieckim Zadanie 1: kompleksowa termomodernizacja budynku: docieplenie budynku (m.in. ściany, stropy, stropodachy, ościeża, gzymsy, balkony) wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wszelkimi pracami towarzyszącymi (m.in. wzmocnienia, naprawy, instalacja odgromowa, orynnowanie, obróbki blacharskie, pokrycie dachu, prace remontowe, naprawcze, odtworzeniowe)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zamówienia: a) dokumentacja projektowa : projekt budowlano-wykonawczy docieplenia budynku, projekt remontu instalacji odgromowej b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej: STWiOR) – zapisy STWiOR należy rozpatrywać i odnosić do realizowanego zakresu prac wynikającego z projektów j.w., c) przedmiary robót: branża: budownictwo-termomodernizacja, d) audyt energetyczny – rozpatrywany i odnoszony adekwatnie do realizowanego zakresu prac wynikającego z w/w opracowań, która jest załącznikiem do postępowania. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: dokumentacją projektową, STWiOR, przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SIWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SIWZ wraz z jej załącznikami. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 zł Wadium musi być wniesione przed ostatecznym terminem składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Nr Nr konta: 63 1560 0013 2000 1462 1000 0016 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. UWAGA! Przez wpłatę przelewem Zamawiający rozumie udzieloną bankowi dyspozycję Wykonawcy, obciążenia jego rachunku wymaganą kwotą i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego - art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 128 ze zm.) 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM- Przetarg na Termomodernizację filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1, Oznaczenie sprawy: IZP.272.2.2017”. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 1) W związku z obowiązkiem zwrotu wadium, zgodnie z przypadkami wskazanymi w ustawie Pzp, zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. 2) Z dokumentu gwarancji bankowej (ubezpieczeniowej) powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego, we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach