Przetargi.pl
Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Godów

Gmina Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 65 065, 47 65 063 , fax. 324 765 100
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godów
    ul. 1 Maja 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 32 47 65 065, 47 65 063, fax. 324 765 100
    REGON: 27625873000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Godów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1. Część 1 – Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Godowie przy ulicy Glinki 10. Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem: Przebudowa i termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej, w szczególności: • ocieplenie ścian budynku • ocieplenie stropodachu • dostawa i montaż schodów w konstrukcji stalowej – typowych ze stali ocynkowanej ogniowo • demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej • wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami • wykonanie nowej instalacji wod-kan wraz z montażem przyborów • wykonanie nowych instalacji elektrycznych • wymiana skrzynek gazowych i elektrycznych na nowe • przebudowa istniejących schodów zewnętrznych w celu dostosowania do aktualnych przepisów: -stopnie na wysokość 15cm, szerokość 35cm -na ścianie zamontować platformę dla przewozu osób niepełnosprawnych -spocznik: przedłużenie płaszczyzny spocznika w celu wydzielenia powierzchni manewrowej dla wózka inwalidzkiego- wymiary 150x150cm poza obrębem otwieranych drzwi • wydzielenie WC dla osób niepełnosprawnych • wydzielenie szatni wraz z węzłem sanitarnym • poszerzenie otworów drzwiowych w celu uzyskania normatywnych wymiarów otworów tj. 80x200cm oraz 90x200cm • przeciwpożarowe oddzielenie części gospodarczej w suterenie od części biurowo-socjalnej na parterze, poprzez postawienie nowej ścianki działowej z drzwiami EI30 (na poziomie suteryny), zamknięcie sali drzwiami pełnymi • wydzielenie pomieszczenia skrytki porządkowej na poziomie suteryny • przebudowa wewnętrznej strefy wejścia do garażu: zamurowanie schodów (istniejących do garażu w budynku biurowo-socjalnym), rozebranie istniejących schodów w garażu, podniesienie nadproża otworu drzwiowego, wykonanie nowych schodów w garażu • wyburzenie starych i wykonanie nowych ścianek działowych • wymiana przykrycia kanału w garażu z drewna na kratę pomostową • wykonanie nowej kotłowni (m.in. wyrównanie różnicy poziomów pomiędzy korytarzem a starą kotłownią, likwidacja składu opału) • roboty malarskie, tynkarskie • roboty posadzkarskie (lastryko – uzupełnienie ubytków, szlifowanie, impregnacja środkami odpornymi na warunki atmosferyczne, czyszczenie, konserwacja, zabezpieczenie antypoślizgowe) • remont istniejącego parkietu – cyklinowanie, szpachlowanie ubytków, gruntowanie i dwukrotne malowanie lakierem nawierzchniowym • demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych • wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych • wykonanie nowego napisu i figurki św. Floriana nad drzwiami garażowymi • montaż nawiewników na oknach • instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu • wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego • wykonanie opaski drenażowej i obrzeża chodnikowego wraz z wyprofilowaniem spadku • wymiana nawierzchni chodnika, placu przed wejściem i placu z tyłu budynku • wymiana istniejących ław i donic • remont i ocieplenie kominów • tablica informacyjna dotycząca projektu • opracowanie dokumentacji powykonawczej: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, audyt energetyczny powykonawczy, opracowanie instrukcji BHP, wykonanie oznakowania ewakuacyjnego oraz oznakowania dedykowanego dla osób niepełnosprawnych (oznaczenia graficzne, piktogramy) Parametry techniczne budynku – stan istniejący: • Powierzchnia użytkowa: 345,55m2 • Powierzchnia całkowita: 431,73m2 • Kubatura całkowita budynku: 1 626m3 • Wysokość budynku: 6,13m Podstawowe rozwiązania materiałowe zastosowane w projekcie: • ściany wewnętrzne: bloczki z betonu komórkowego lub cegły dziurawki oraz z płyt gipsowo-kartonowych 2,5 cm na konstrukcji systemowej o odporności ogniowej EI60 • tynki wewnętrzne: cementowo-wapienne kat. 4F • posadzki: płytki gresowe szkliwione o min. twardości 5 (wg Mohsa), nasiąkliwości poniżej 0,1, wytrzymałości na zginanie 45 MPa • podłogi: istniejący parkiet wyremontować • okładziny ścienne: płytki ścienne: płytki ceramiczne ścienne szkliwione o twardości 4 (wg Mohsa), nasiąkliwość poniżej 3, wytrzymałość na zginanie 20 MPa • okna: PCV, białe, z nawiewnikami, okucia obwiedniowe • drzwi wewnętrzne: drewniane o ramie z drewna sosnowego obłożone dwustronnie płytą HDF i wypełnione stabilizującą konstrukcją „plaster miodu”, ościeżnice obejmujące • drzwi do wc i łazienki: wyposażone w kratki wentylacyjne • drzwi na korytarzu (na parterze): wyposażone w samozamykacze • parapety wewnętrzne: wykonać nakładki PCV • parapety zewnętrzne: blacha ocynkowana malowana proszkowo • ściany wewnętrzne: farby lateksowe • balustrady: stal ocynkowana ogniowo, malowana proszkowo • schody zewnętrzne: żelbetowe, zbrojone prętami fi10, beton klasy B20, stal AIIIN, wykończenie- lastryko płukane • schody wewnętrzne w garażu: konstrukcja stalowa- stal ocynkowana ogniowo • krata przykrywająca kanał: krata ze stali ocynkowanej ogniowo • nadproża drzwiowe: prefabrykowane L19 • ściany- ocieplenie: styropian ( grafitowy - wnęki okienne i drzwiowe; ekstrudowany – cokół, ściany fundamentowe) • dach – ocieplenie styropapą • opaska żwirowa gr 10cm, granulacja 25-30mm, ułożone na agrowłókninie i 10 cm podsypce • obrzeża chodnikowe 5x25 cm • chodniki, plac: kostka betonowa gr. 6cm (chodniki), plac gr. 8cm (plac), kształt kwadratowy lub prostokątny, bez sfazowanych krawędzi, wzór ułożenia w cegiełkę, kolor piaskowy; krawężniki: obrzeża chodnikowe o wym. 100/30/6cm, kolor piaskowy • kominy: ocieplenie wełną mineralną, otynkować, założyć czapy • ściany zewnętrzne: tynk silikatowy, barwiony w masie o granulacji max. 1,5mm, faktura „kasza” Część 2 – Termomodernizacja budynku byłego Przedszkola w Godowie przy ul. 1 Maja 66. Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem: Przebudowa i termomodernizacja budynku byłego przedszkola i budynku garażowo- magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania dla potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w szczególności : 1. Dla budynku byłego przedszkola: • przebudowa klatki schodowej w celu dostosowania jej do aktualnych przepisów (szerokość spocznika) • przebudowa schodów zewnętrznych • przebicia, poszerzenia otworów drzwiowych • zamurowanie otworów okiennych • wymiana okien, wyposażenie wszystkich okien zarówno istniejących jak i nowych w nawiewniki • wyburzenia i wykonanie nowych ścianek działowych • wyrównanie poziomów posadzki • wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji • wykonanie instalacji gazowej oraz kotłowni • zerwanie istniejącego pokrycia dachowego, oczyszczenie i usunięcie nierówności • ocieplenie ścian fundamentowych, elewacyjnych • ocieplenie dachu, kominów • oczyszczenie ścian piwnic z resztek tynku i zabrudzeń i pomalowanie • uzupełnienie ubytków istniejącego parkietu na piętrze wraz ze szlifowaniem, malowaniem i uszczelnieniem • wykonanie nowych balustrad • wykonanie nakładek PCV na istniejące parapety • przebudowa instalacji wod-kan, montaż przyborów • wykonanie instalacji sanitarnej • wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami • wymiana wentylacji mechanicznej wywiewnej • poszerzenia przewodów wentylacyjnych • wykonanie kanalizacji deszczowej (zabudowa studzienek kanalizacyjnych i rur spustowych) • demontaż i wykonanie nowej instalacji odgromowej • wymiana skrzynek gazowych i elektrycznych • wymiana instalacji elektrycznej (przebudowa układu zasilania i pomiaru energii elektrycznej, monitoring, nagłośnienie, okablowanie strukturalne, ochrona przeciwprzepięciowa, przeciwpożarowa) • wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego (instalacja awaryjna oświetlenia ewakuacyjnego) • dostawa i montaż platformy schodowej • wykonanie sufitów podwieszanych • wykonanie opaski żwirowej wzdłuż części elewacji • wykonanie na poziomie przyziemia WC dla osób niepełnosprawnych wraz z stosownym wyposażeniem • roboty wykończeniowe : tynkarskie, malarskie • tablica informacyjna dotycząca projektu • opracowanie dokumentacji powykonawczej: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, audyt energetyczny powykonawczy, opracowanie instrukcji BHP, wykonanie oznakowania ewakuacyjnego oraz oznakowania dedykowanego dla osób niepełnosprawnych (oznaczenia graficzne, piktogramy) Parametry techniczne budynku byłego przedszkola – stan istniejący: • Powierzchnia użytkowa: 448,56m2 • Powierzchnia całkowita: 575,28m2 • Kubatura całkowita budynku: 1669,5m2 • Wysokość budynku: 8,35m Podstawowe rozwiązania materiałowe zastosowane w projekcie – budynek byłego przedszkola: • Ściany wewnętrzne: bloczki z betonu komórkowego lub cegły dziurawki gr 12cm • schody wewnętrzne – żelbetowe, wylewane na mokro, zbrojone fi10, beton klasy B20, stal AIIIN zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi • tynki wewnętrzne: cementowo-wapienne kategorii 4F, • posadzki: płytki gresowe szkliwione o min. twardości 5 (wg Mohsa), nasiąkliwość poniżej 0,1, wytrzymałość na zginanie 45 MPa i wym. 20-30 cm • podłogi: uzupełnić istniejący parkiet, • wykładziny podłogowe – wykładzina dywanowa 100% wełna gramatura runa 1,265gr/m2, wysokość runa 6,5 mm, ciężar całkowity 2215gr/m2, wys. całkowita 8,5mm, trudnopalna, antyelektrostatyczna, przystosowana do pomieszczeń o dużym natężeniu ruchu • okładziny ścienne – płytki ceramiczne ścienne szkliwione o twardości 4 (wg Mohsa) i nasiąkliwości poniżej3, wytrzymałość na zginanie 20 MPa • okna: PCV w kolorze białym, okucia obwiedniowe, • drzwi wewnętrzne: drewniane o ramie z drewna sosnowego obłożone obustronnie płyta HDF i wypełnione stabilizującą konstrukcją „plaster miodu”, ościeżnice obejmujące • drzwi do WC wyposażone w kratki wentylacyjne nawiewne o pow. min 220cm2 • drzwi zewnętrzne- skrzydło oparte na konstrukcji z profili z przegrodą termiczną, profile aluminiowe wypełnieniem jest szyba jednokomorowa termoizolacyjna, panel gładki, uszczelnienie gumowe na całym obwodzie, próg izolowany termicznie, rama malowana proszkowo, wykonanie w 2 klasie odporności na włamanie wg PN-ENV1627:2006 • parapety wewnętrzne: nakładki PCV na istniejące parapety • malowanie: farby lateksowe • balustrady: stylizowane ze stali nierdzewnej, malowane minia i 2xfarbą nawierzchniową w kolorze RAL 7022 • schody wewnętrzne – płytki gresowe szkliwione o min. twardości 7 (wg Mohsa), V klasy ścieralności, nasiąkliwość poniżej 6%, wytrzymałość na zginanie 45MPa; stopnice ryflowane, antypoślizgowe klasy R10 • schody zewnętrzne boczne: płytki gresowe o minimalnej twardości 7 (wg Mohsa), V klasy ścieralności, nasiąkliwość poniżej 3%, wytrzymałość na zginanie 45 MPa; stopnice ryflowane, antypoślizgowe klasy R12 • schody zewnętrzne głowne: okładzina 2,5-3 cm z lastryka płukanego, grys płukany o uziarnieniu 8-12 mm • ściany fundamentowe: ocieplenie- styropian ekstrudowany o gr 16 cm • ściany elewacji: ocieplenie – styropianowe płyty elewacyjne, zakładkowe; tynk silikatowy barwiony w masie o granulacji max. 1,5 cm i gładkiej fakturze • dach płaski: styropapa o min. grubości 22cm, na welonie z włókien szklanych, wykończenie papa termozgrzewalna typu PYE PV na podkładzie • opaska żwirowa o gr. 10 cm i granulacji 25-30 mm, ułożona na agrowłókninie i 10 cm podsypce piaskowej, ujeta w obrzeza chodnikowe 5x25cm 2. Dla budynku garażowo-magazynowego: • roboty wykończeniowe : tynkarskie i posadzkarskie • wykonanie przejść pomiędzy pomieszczeniami • docieplenie ścian, stropu i dachu • wymiana stolarki okiennej • wykonanie instalacji wod.-kan. • wykonanie instalacji elektrycznej Parametry techniczne budynku garażowo-magazynowego: • Powierzchnia użytkowa: 85,66m2 • Powierzchnia całkowita: 105,40m2 • Kubatura całkowita budynku: 253,1m3 • Wysokość budynku: 5,09m Podstawowe rozwiązania materiałowe zastosowane w projekcie – budynek garażowo-magazynowy: • tynki wewnętrzne: cementowo-wapienne kat.4 • posadzki: płytki gresowe szkliwione o min. twardości 5 (wg Mohsa), nasiąkliwość poniżej 0,1, wytrzymałość na zginanie 45 MPa i wym. 20-30cm, • okna: PCV, białe, okucia obwiedniowe, z nawiewnikami • drzwi wewnętrzne: drewniane o ramie z drewna sosnowego obłożone płytą HDF i wypełnione stabilizująca konstrukcją „plaster miodu” • drzwi zewnętrzne: drewniane (na poddasze), przyziemie: oczyścić, zabezpieczyć i pomalować farbami nawierzchniowymi istniejące drzwi • ściany wewnętrzne: farba lateksowa dopuszczona do stosowania z środkami żywności Wykonawcy zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej dla części I i II zamówienia, tj.: inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, audytu energetycznego powykonawczego, opracowania instrukcji BHP, wykonania oznakowania ewakuacyjnego oraz oznakowania dedykowanego dla osób niepełnosprawnych (oznaczenia graficzne, piktogramy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla części I i II) zawierają projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (element pomocniczy), siwz oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 - 10.000 zł. Dla części 2 – 10.000 zł. 2. Wadium należy wnieść do terminu składania ofert. 9.3. Wadium należy wnieść w jednej lub w kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 9.4 Z treści gwarancji i poręczeń, których mowa pkt 9.3 lit b) – e) SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Sama gwarancja nie zawiera dodatkowych warunków formalnych, które beneficjent jest zobowiązany spełnić dodatkowo (np. do wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał przedmiot objęty umową; wezwanie do zapłaty kar umownych itd.). 9.4.1 W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum firm, gwarancja wadialna może być złożona przez jednego konsorcjanta tylko w przypadku, gdy gwarancja obejmuje ochroną wszystkie okoliczności związane ze złożeniem oferty wspólnej. Winna dotyczyć wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. 9.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój Nr 27 8470 0001 2001 0020 4899 0007. Wniesienie wadium w tej formie będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium. Uwaga! Wpłata wadium w kasie banku oznacza wniesienie wadium z uchybieniem art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tj. z pominięciem bezgotówkowego sposobu jakim jest przelew na rachunek bankowy i będzie skutkowało odrzuceniem oferty z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9.6 Wadium wnoszone w innych formach należy załączyć do oferty przetargowej. 9.7 Wadium musi być ważne na cały okres terminu związania ofertą tj. 30 dni od terminu otwarcia ofert. 9.8. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty : 9.9 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. 9.10 W pozostałych formach, Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą dokument wniesienia wadium w formie oryginału i dodatkowo należy dołączyć do oferty (spiąć z ofertą) jego kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. Zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wniesienia wadium z ofertą, gdyż w przypadku zwrotu wadium, Zamawiający zwraca Wykonawcy oryginał dokumentu wniesienia wadium. 9.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9.12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.13 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.15 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.16 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 9.17 Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej lub w formach, o których mowa w pkt 9.3 lit. b) – e) SIWZ i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3 do siwz, informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu; b) wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 2 do SIWZ; c) dowód wniesienia wadium; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zał. nr 5 do siwz. Zamawiający żąda od wszystkich wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach