Przetargi.pl
Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim - wymiana stolarki okiennej w piwnicy, na parterze, na I i II piętrze oraz na klatkach schodowych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Żwirki 5/7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 647 51 72 , fax. 044 647 09 98
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Żwirki 5/7 5/7
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 647 51 72, fax. 044 647 09 98
    REGON: 00102659100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps24.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim - wymiana stolarki okiennej w piwnicy, na parterze, na I i II piętrze oraz na klatkach schodowych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Ogólny zakres robót : wymiana zużytej stolarki okiennej na nowe okna z PCV 5 - komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A wraz z okuciami tj.: PIWNICA (zakres robót określony w załączonym przedmiarze zał. nr 1) :1.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A łącznie 6,367m?. 2. Wywiezienie gruzu oraz starej stolarki okiennej, ze złożeniem zamawiającemu oświadczenia o przekazaniu do utylizacji materiałów z demontażu oraz sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. 3.Gwarancja na dostarczoną stolarkę okienną wraz z okuciami minimum 3 lata a na roboty budowlane 5 lat. PARTER (zakres robót określony w załączonym przedmiarze zał. nr 2) : 1.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko-demontaż parapetów wewnętrznych, z płytek klinkierowych. 2.Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku-demontaż parapetów zewnętrznych. 3.Odbicie tynków wewnętrznych. 4.Demontaż i montaż boazerii PCV w ościeżach bez demontażu rusztu. 5.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A łącznie 44,515m?,skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji. 6.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A o trapezowym kształcie łącznie 17,777m?. 7.Wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi balkonowych zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A łącznie 5,462m? 8.Obsadzenie prefabrykowanych podokienników. 9.Obróbki i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze białym, z płytek klinkierowych. 10.Tynki (gładzie) na ościeżach i pasach ściennych na podłożu betonowym. 11.Gruntowanie podłoży, malowanie. 12.Wywiezienie gruzu oraz starej stolarki okiennej, ze złożeniem zamawiającemu oświadczenia o przekazaniu do utylizacji materiałów z demontażu oraz sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót.13. Gwarancja na dostarczoną stolarkę okienną wraz z okuciami minimum 3 lata a na roboty budowlane 5 lat. I PIĘTRO (zakres robót określony w załączonym przedmiarze zał. nr 3) : 1.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko-demontaż parapetów wewnętrznych, z płytek klinkierowych.2.Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku-demontaż parapetów zewnętrznych. 3.Odbicie tynków wewnętrznych. 4.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A łącznie 21,983m?,skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji. 5.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A o trapezowym kształcie łącznie 4,219m?6.Obsadzenie prefabrykowanych podokienników.7.Obróbki i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze białym, z płytek klinkierowych.8.Tynki (gładzie) na ościeżach i pasach ściennych na podłożu betonowym.9.Gruntowanie podłoży, malowanie. 10.Wywiezienie gruzu oraz starej stolarki okiennej, ze złożeniem zamawiającemu oświadczenia o przekazaniu do utylizacji materiałów z demontażu oraz sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. 11.Gwarancja na dostarczoną stolarkę okienną wraz z okuciami minimum 3 lata a na roboty budowlane 5 lat. II PIĘTRO (zakres robót określony w załączonym przedmiarze zał. nr 4) : 1.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko-demontaż parapetów wewnętrznych, z płytek klinkierowych. 2.Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku-demontaż parapetów zewnętrznych. 3.Odbicie tynków wewnętrznych. 4.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A łącznie 25,383m?,skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji. 5.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A o trapezowym kształcie łącznie 4,219m?.6.Obsadzenie prefabrykowanych podokienników. 7.Obróbki i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze białym, z płytek klinkierowych. 8.Tynki (gładzie) na ościeżach i pasach ściennych na podłożu betonowym. 9.Gruntowanie podłoży, malowanie. 10.Wywiezienie gruzu oraz starej stolarki okiennej, ze złożeniem zamawiającemu oświadczenia o przekazaniu do utylizacji materiałów z demontażu oraz sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót. 11. Gwarancja na dostarczoną stolarkę okienną wraz z okuciami minimum 3 lata a na roboty budowlane 5 lat. KLATKI SCHODOWE (zakres robót określony w załączonym przedmiarze zał. nr 5) : 1.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko-demontaż parapetów wewnętrznych, z płytek klinkierowych. 2.Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku-demontaż parapetów zewnętrznych. 3.Odbicie tynków wewnętrznych. 4.Wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych PCV 5-komorowe, w kolorze białym 0,9-Uw-1,1 w klasie A łącznie 40,477m?,skrzydła uchylne mają spełniać funkcję mikrowentylacji. 5.Obsadzenie prefabrykowanych podokienników. 6.Obróbki i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze białym, z płytek klinkierowych.7.Tynki (gładzie) na ościeżach i pasach ściennych na podłożu betonowym. 8.Gruntowanie podłoży, malowanie. 9.Wywiezienie gruzu oraz starej stolarki okiennej, ze złożeniem zamawiającemu oświadczenia o przekazaniu do utylizacji materiałów z demontażu oraz sprzątanie i uporządkowanie miejsca montażu po zakończeniu robót.10. Gwarancja na dostarczoną stolarkę okienną wraz z okuciami minimum 3 lata a na roboty budowlane 5 lat. a)Zainteresowany udziałem Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy,b) Zabezpieczenie interesów Zamawiającego i osób trzecich: Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót w sposób zapewniający ochronę własności publicznej i prywatnej. Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez jego działania zniszczenia, uszkodzenia mienia prywatnego. Wykonawca w przypadku zaistnienia takich zniszczeń i uszkodzeń usunie je na własny koszt lub pokryje koszty spowodowanych strat.c) Warunki bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej. Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej. d) Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Przy wykonaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu powszechnego i stosowania w budownictwie. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w każdym momencie możliwość kontroli jakości właściwości stosowanych materiałów oraz zapewni bieżące okazywanie się dokumentami potwierdzającymi dopuszczenia do stosowania (aprobaty techniczne, certyfikaty). e) Wymagania ogólne dotyczące przechowywania, transportu, warunków dostaw, składowania wyrobów i materiałów. Zamawiający nie przewiduje możliwości składowania wyrobów i materiałów w miejscu montażu. Miejsce, sposób ewentualnego składowania oraz warunki dostaw Zamawiający pozostawia w zakresie działania Wykonawcy, który powinien zapewnić właściwe składowanie i zabezpieczenie oraz dostawę na miejsce montażu na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi standardami, zapewniającymi utrzymanie właściwej jakości i bezpieczeństwa. f) Wariantowe stosowanie wyrobów i materiałów. Zamawiający nie przewiduje wariantowego zastosowania wyrobów i materiałów, g) Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn do wykonywania robót. Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, jaki nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość robót. h) Wymagania dotyczące środków transportowych Wykonawca jest zobowiązany do używania takich środków transportowych, jakie nie spowodują uszkodzeń przewożonych wyrobów i materiałów. i) Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową obowiązującymi przepisami, wymaganiami specyfikacji oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego. j) Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps24.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach