Przetargi.pl
Termomodernizacja dachu na budynku Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 83

Powiat Jędrzejowski - Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 386 37 41 , fax. 41 386 37 42
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jędrzejowski - Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie
    ul. 11 Listopada 83 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 386 37 41, fax. 41 386 37 42
    REGON: 29100936600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjedrzejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dachu na budynku Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 83
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zadanie, które będzie realizowane, zostało określone w dokumentacji zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 3.2. Zakres i wielkość realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji dachu na budynku Starostwa Powiatowego w Jędrzejowie przy ul. 11 Listopada 83. W ramach w/w zadania przewiduje się: - wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z orynnowaniami i obróbkami, - przedłużenie krokiew oraz korekta wysunięcia okapu dachu w celu montażu rynien tzw. wiszących osłaniających gzyms wieńczący, - docieplenie stropu - inne roboty związane z wykonaniem powyższych prac: - naprawa kominów - remont instalacji odgromowej - demontaż i montaż istniejących urządzeń antenowych i nadawczo-odbiorczych na dachu. Szczegółowy zakres robót oraz technologia wykonania zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: a) planach, rysunkach lub innych dokumentach umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,( m.in. schemat instalacji odgromowej, rysunek-szczegół okapu zabezpieczającego gzyms, opis wykonania robót budowlanych), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ, b) przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. 3.4. W przypadku, gdy dokumentacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne ). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę projektanta, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 3.5. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się dokładnie z dokumentacją, dokonał wizji lokalnej i przeprowadził badanie terenu budowy i jego otoczenia, uzyskał potrzebne informacje, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania i złożenia oferty i podpisania umowy na roboty budowlane. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z zakresem robót związanych z przedmiotem zamówienia oraz z treścią dokumentacji przetargowej włącznie z dokumentacją, wszelkich aneksów do dokumentacji przetargowej sporządzonych podczas procedury przetargowej oraz za uzyskanie wiarogodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość czy charakter oferty lub realizację robót. 3.6. Jeżeli, w toku realizacji przedmiotu umowy okaże się, iż dokumentacja techniczna zawiera wady, które nie mogły być dostrzeżone w chwili zawarcia umowy lub zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić w osiągnięciu rezultatu, a które nie były znane w chwili zawarcia umowy Wykonawca zgłosi ten fakt Zamawiającemu na piśmie z uzasadnieniem. Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego zajmie stanowisko w sprawie, w terminie 14 dni od otrzymania pisma Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia faktu istnienia wad w dokumentacji lub innych okoliczności nieznanych w chwili zawarcia umowy, które mogą przeszkodzić w osiągnięciu rezultatu, strony zmodyfikują przedmiot zamówienia w zakresie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 15.2 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Nr 77 1240 1372 1111 0010 6360 5740, a za termin wniesienia przyjmuje się rzeczywisty czas uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - remont dachu . 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty o których mowa w punkcie 15.2 ppkt 2) - 5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą, oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty Zamawiającemu kwoty wadium w przypadkach wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 15.3. Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 15.4. Zamawiający dokonuje zatrzymania i zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjedrzejow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach