Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 26680 Wierzbica, ul. Sienkiewicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 182 059 , fax. 486 182 059
- Data zamieszczenia: 2018-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Sienkiewicza 37
26680 Wierzbica, woj. mazowieckie
tel. 486 182 059, fax. 486 182 059
REGON: 31041000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswierzbica.finn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie podzielone na dwie części: 1. Termomodernizacja części administracyjnej budynku DPS w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37 Nomenklatura CPV: Część I 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45453100-8 - Roboty renowacyjne 45261320-3 – Kładzenie rynien Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian styropianem, wymianie orynnowania dachu, wymianie rur spustowych oraz wymianie zewnętrznych parapetów okiennych. 2. Wymiana płytek przed wejściem głównym do budynku DPS w Wierzbicy, ul. Partyzantów 3 i naprawa dachu na budynku DPS, ul. Partyzantów 3. Nomenklatura CPV: Część II 45233260-9 – Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod zabudowę 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe 45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45261320-3 – Kładzenie rynien 45261900-3 – Naprawa i konserwacja dachów Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zerwaniu starych płytek i kostki oraz ułożeniu nowej nawierzchni z płyt betonowych imitujących Travertyn oraz demontażu istniejących rynien, wykonaniu i montażu nowych rynien, wymianie obróbek blacharskich przy kominach, dociepleniu kominów Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określający szczegółowy zakres prac zawierający również kosztorysy, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót przedstawiony jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający zachęca Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej w dni powszednie (od poniedziałku do piątku), w godz. 8:00 - 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z osobą w rozdziale 8 pkt 1. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, odsyłając Wykonawców do składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - część I – 1 740,00 zł - część II – 1 650,00 zł W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, wadium wynosi 3 390,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Dom Pomocy Społecznej w Wierzbicy nr rach. 37 9132 0001 0000 6014 2000 0110, z dopiskiem: wadium, przetarg nieograniczony, DPS.271.14.2018 część …………………. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został załączony do oferty. Wnoszona gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny i bezwarunkowy (płatny na pierwsze żądanie) i musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści postanowienia wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadki określa art. 46 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument gwarancji winien być wystawiony bądź na jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będącego prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi wynikać, iż odpowiedzialność gwaranta obejmuje swoim zakresem wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ustawy Pzp. Odpowiedzialność wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest solidarna.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna – etap II
Dodano: 2024-05-07 - „Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku – etap II”
Dodano: 2024-05-07 - Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
Dodano: 2024-05-06 - Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
Dodano: 2024-05-06 - Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30