Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku ZSS w Dzietrznikach wraz z instalacją gruntowej pompy ciepła”

Gmina Pątnów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
  • Data zamieszczenia: 2019-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
    Pątnów 48
    98-335 Pątnów, woj. łódzkie
    tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
    REGON: 73093471400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku ZSS w Dzietrznikach wraz z instalacją gruntowej pompy ciepła”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynku ZSS w Dzietrznikach wraz z instalacją gruntowej pompy ciepła realizowane w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Pątnów tj. budynku Zespołu Szkół Samorządowych im. Króla Władysława Jagiełły w Dzietrznikach oraz budynku Urzędu Gminy Pątnów i Ośrodka Zdrowia w Pątnowie” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 2.1. Część I: Termomodernizacja budynku ZSS w Dzietrznikach W ramach tej części planuje się wykonać następujące roboty ogólnobudowlane i elektryczne: - ocieplenie stropów poddasza starej i nowej części budynku, - ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej, - ocieplenie ścian zewnętrznych przyziemia i nadziemia nowej części budynku, - wymiana istniejących drzwi zewnętrznych wejścia do starej i nowej części szkoły - wymiana okien jednoramowych z drewna w nowej części budynku na okna z profili PCV, - wymiana wypełnienia otworów okiennych ścianką z pustaków szklanych na okna z profili PCV, - roboty elektryczne. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w stanowiącej załącznik do SIWZ dokumentacji w skład której wchodzą: - Projekty budowlane, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Przedmiary robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR. 2.2. Część II: Instalacja gruntowej pompy ciepła a) Realizacja tej części inwestycji zostanie przeprowadzona w trybie „zaprojektuj-wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje prace projektowe (projekt prac geologicznych wykonał Zamawiający - załącznik nr 9 do SIWZ) wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, prace budowlano-montażowe, pomiary i badania oraz szkolenie dla użytkowników instalacji, obsługę gwarancyjną i serwisową wybudowanych w ramach zamówienia instalacji gruntowych pomp ciepła o łącznej mocy min. 135 kW. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w stanowiącej załącznik do - SIWZ dokumentacji w skład której wchodzą: - Program Funkcjonalno-Użytkowy – instalacji gruntowej pompy ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u dla budynku Zespołu Szkół Samorządowych im. Króla Władysława Jagiełły w Dzietrznikach, - Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów wiertniczych w celu wykorzystania ciepła ziemi na potrzeby c.o. i c.w.u dla budynku Zespołu Szkół Samorządowych im. Króla Władysława Jagiełły w Dzietrznikach, na działce o nr ewidencyjnym 124/2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla części I: 14 000,00 PLN (słownie: czternaście tysięcy 00/100), Dla części II: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Termomodernizacja budynku ZSS w Dzietrznikach wraz z instalacją gruntowej pompy ciepła” część …. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1a - dla części I lub 1b dla części II) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (według wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 2a (dla części I) i 2b (dla części II) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.) 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.2.1 i 5.2.2 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3a (dla części I) oraz 3b (dla części II) do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach