Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lipinkach Łużyckich- poprawa efektywności energetycznej- budynku szkoły oraz budynku przedszkola.”

Gmina Lipinki Łużyckie ogłasza przetarg

  • Adres: 68-213 Lipinki Łużyckie, Główna 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 362 62 30 , fax. 68 362 62 41
  • Data zamieszczenia: 2023-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipinki Łużyckie
    Główna 9
    68-213 Lipinki Łużyckie, woj. lubuskie
    tel. 68 362 62 30, fax. 68 362 62 41
    REGON: 970770623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lipinkach Łużyckich- poprawa efektywności energetycznej- budynku szkoły oraz budynku przedszkola.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej obiektów Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Lipinkach Łużyckich. Zespół składa się z obiektu szkolnego zlokalizowanego przy ulicy Szkolnej 7 oraz budynku przedszkolnego zlokalizowanego przy ulicy Głównej 31a.Poprawa efektywności energetycznej budynku obejmuje:Budynek szkolny : • wymianę oświetlenia na oświetlenie LED.Budynek przedszkolny: • Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 34 kWp zlokalizowanej na gruncie. • Montaż ogrodzenia panelowego instalacji PV. • Wykonanie zasilania instalacji z istniejącej rozdzielni obiektu• Niwelacja nasypu ziemnego i dostosowanie do rzędnych terenu przyległego. • Dostosowanie rozdzielni obiektu do włączenia instalacji PV .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09332000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Wysokość wadium: 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z opisem „Wadium do postępowania nr KRO/271/15/2023 na rachunek bankowy Zamawiającego: 63 1020 5460 0000 5802 0006 0582.5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w Ustawie Pzp.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z zapisami określonymi w ustawie Pzp.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, osób upoważnionych do jego wystawienia- przed upływem terminu składania ofert.9. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.10. Zaliczki na poczet wykonania zamówienia: nie przewiduje się.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzpj:Opis spełnienia warunków :Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:2.4.1. wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego (łącznie):a) co najmniej 1 (jedno) zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, to jest w zakresie którym było wykonanie prac polegających na dostawie i montażu instalacji fotowoltaicznej o wartości zadania nie niższej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).ib) co najmniej 1 (jedno) zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, to jest w zakresie którym było wykonanie prac polegających na wykonaniu bądź modernizacji oświetlenia podstawowego o wartości zadania nie niższej niż 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach