Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śląskiego w Radlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Orkana 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4558304 , fax. 32 4558304 wew. 42 lub 35
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śląskiego w Radlinie
    ul. Orkana 23 23
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 32 4558304, fax. 32 4558304 wew. 42 lub 35
    REGON: 27659607100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsz-radlin.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie ul. Orkana 23. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie: a) dokumentacji projektowej: Projekt budowlany termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Radlinie przy ul. Orkana 23 opracowany przez ARCHiTEKT studio projektowe Paweł Kuczyński, ul. Rymera 4, 44-270 Rybnik; b) pozwolenia na budowę nr 0910/14 z dnia 25 września 2014 r. 2. Zakres robót: a) Roboty związane z dociepleniem przegród zewnętrznych: - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym, - ocieplenie ścian cokołu styrodurem wraz z wykonaniem okładziny kamiennej, - ocieplenie stropu budynku głównego nad ostatnią kondygnacją w przestrzeni stropodachu przy użyciu włókna celulozowego, - ocieplenie dachu na sali gimnastycznej od zewnątrz za pomocą styropapy wraz z pokryciem papą termozgrzewalną oraz podwyższenie kominów, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana drzwi zewnętrznych, - częściowa wymiana okien wraz z podmurowaniem otworów okiennych, - naprawa schodów wejściowych do budynku, - wymiana rynien i rur spustowych, - wymiana daszków nad wejściami do budynków, - wymiana wentylatorów na dachu sali gimnastycznej, - wymiana instalacji odgromowej. b) Roboty związane z instalacją ogrzewczą: - demontaż istniejącego węzła cieplnego oraz instalacji centralnego ogrzewania, - remont pomieszczenia wymiennikowni ciepła, - montaż węzła cieplnego wyposażonego w kompaktowy wymiennik ciepła, - wymiana instalacji elektrycznej w obrębie wymiennikowni wraz z sterowaniem pogodowym, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, - montaż zaworów termostatycznych. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego do dnia podpisania umowy, zgodnie z wzorem zamawiającego (wzór harmonogramu stanowi załącznik do wzoru umowy - limit środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania do 30.11.2015 roku wynosi ok. 756 000,00 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt sześć tysięcy 00/100 zł); faktura częściowa nie może przekroczyć wysokości wyżej podanego limitu finansowego. Roboty wykonane w 2015 r. powyżej kwoty limitu zostaną rozliczone w 2016 r.), 2) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w harmonogramie rzeczowo-finansowym, 3) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót, 5) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych elementów robót i całego przedmiotu umowy, 6) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, uzyskanie zatwierdzenia tego projektu przez właściwy organ, uzyskanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i wykonanie organizacji ruchu oraz pokrycie kosztów wynikających z tego tytułu, 7) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 8) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 9) świadczenie nieodpłatne usługi serwisowej dla urządzeń, obejmującej okresowe przeglądy i konserwację w terminach i w zakresie wymaganym przez producenta urządzenia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót do upływu gwarancji na wykonane zadanie, łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe. 10) przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi zabudowanych urządzeń jak i wykonanych instalacji, 11) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4. Inwestycja będzie współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach. 5. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie wykonawca. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 8. Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 6) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, składającego oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego. Jednocześnie zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. 47 1560 1094 0000 9250 0005 3400 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wadium dotyczy oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez zamawiającego formach należy dołączyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. W przypadku konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców/pełnomocnika wykonawców. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 25.06.2015 r. godz. 11:00, przy czym wadium w pieniądzu, zamawiający będzie uważał się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 8. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią SIWZ lub wezwania. 9. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 10. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsz-radlin.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach