Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku zaplecza sanitarno-szatniowego przy Stawach Walczewskiego w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektu: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
    REGON: 52478900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku zaplecza sanitarno-szatniowego przy Stawach Walczewskiego w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu pn. „Przywrócenie funkcji społeczno-gospodarczych zdegradowanych terenów w ramach rewitalizacji Grodziska Mazowieckiego” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, typ projektu: Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stan istniejący. Teren nazywany „Stawy Walczewskiego” to zbiorniki wodne i przyległe tereny brzegowe położone między ulicami Nadarzyńską, Warszawską i Batorego. Teren będący własnością Gminy Grodzisk Mazowiecki sąsiaduje od strony wschodniej (od ul. Nadarzyńskiej) z istniejącymi boiskami sportowymi o nawierzchni sztucznej i otoczony jest działkami budowlanymi częściowo zabudowanymi. Tereny wokół zbiorników są terenem spacerowo-rekreacyjnym, o charakterze przestrzeni biologicznie czynnej z nasadzeniami drzew i krzewów. Działka, na której znajduje się obiekt podlegający dociepleniu jest działką budowlaną zagospodarowaną, uzbrojoną i ogrodzoną. Komunikacyjnie działka nr ew. 14/3 jest powiązana z drogą publiczną tj. ul. Nadarzyńską w Grodzisku Mazowieckim. Istniejące elementy zagospodarowania terenu w najbliższym sąsiedztwie przedmiotowego budynku: • budynek zaplecza sanitarno - szatniowego przeznaczony do docieplenia, • obiekty sportowe (boiska), • zewnętrzna instalacja + przyłącze energetyczne, • zewnętrzna instalacja + przyłącze teletechniczne, • zewnętrzna instalacja + przyłącze wodociągowe, • zewnętrzna instalacja + przyłącze kanalizacji sanitarnej, • zewnętrzna instalacja + przyłącze kanalizacji deszczowej, • nawierzchnia utwardzona, • ogrodzenie zewnętrzne, • ogrodzenie wewnętrzne, • zieleń wysoka i niska. Budynek sanitarno – szatniowy jest zaopatrywany w wodę z miejskiej sieci wodociągowej, ścieki sanitarne są odprowadzane do miejskiej sieci kan. sanitarnej. Ciepła woda jest przygotowywana przez 2 podgrzewacze elektryczne o poj. 150 l każdy. Ogrzewanie budynku stanowią grzejniki elektryczne zamontowane na ścianach budynku. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi kolejny etap zagospodarowania terenu Stawów Walczewskiego w Grodzisku Mazowieckim. 2.1. Zakres robót branży budowlanej obejmuje m.in.: • roboty demontażowe, m.in. okien (1 szt.), drzwi (6 szt.), świetlików dachowych (9szt.), instalacji odgromowej, rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich, kratek wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych, • montaż nowego okna zew., montaż nowych drzwi zew., • montaż nowych świetlików zew. dachowych (9 sztuk – kopuła + podstawa), • podwyższenie attyki dachu, • docieplenie ściany fundamentowej, • ocieplenie ściany fundamentowej poniżej terenu osłonić folią kubełkową, • docieplenie ściany zew. w poziomie i powyżej cokołu, • docieplenie ościeży okiennych, drzwiowych, ścian attyki od strony dachu, docieplenie dachu, • wykonanie nowego pokrycia dachu, • montaż nowego parapetu zewnętrznego, • montaż nowych obróbek blacharskich, • montaż nowych rynien dachowych i rur spustowych, • montaż nowych lub wyremontowanych zadaszeń nad drzwiami wejściowymi, • odtworzenie zdemontowanej na czas robót budowlanych instalacji odgromowej, • odtworzenie elementów, które nie mogą być zakryte w wyniku robót budowlanych, jak np.: oprawy oświetleniowe, elementy monitoringu, anteny itp., • odtworzenie przyległej do budynku nawierzchni utwardzonej rozebranej na czas robót ziemnych, • wykonanie dodatkowej opaski z kostki betonowej wzdłuż ścian zew. Budynku, • uporządkowanie terenu wokół budynku i przywrócenie do stanu poprzedniego. 2.2. Roboty branży instalacyjnej: • demontaż istniejących grzejników elektrycznych (5 szt.), • montaż nowych grzejników elektrycznych z wykonaniem przynależnych robót elektrycznych, • demontaż istn. podgrzewaczy poj. 200 l (2 szt.), • montaż pogrzewacza elektrycznego poj. 40 l, • montaż instalacji solarnej do podgrzewu ciepłej wody, w tym zbiornik z wyposażeniem, zaworami rurociągami, próbą szczelności okablowaniem, czujnikami - 1 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 2) Dokumentacji projektowej autorstwa ITECH Projektowanie budowlane, 94-036 Łódź, ul. Wioślarska 8/16, która stanowi załącznik nr 6 i 8 do SIWZ; 3) Przedmiary robót - załącznik nr 7 do SIWZ są materiałem pomocniczym i nie stanowią podstawy do wyceny robót. Wyceny robót należy dokonać w oparciu o Projekty Wykonawcze i STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). 2. Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeni z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pyp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty – wykaz robót wraz z poświadczeniem należytego ich wykonania, oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, ZUS, US składane są przez Wykonawcę najwyżej ocenionego w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, 7) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność tego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach