Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa węzłów sanitarnych dla wydzielenia WC dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Dębskiej Kuźni, ul. Wiejska 53

Urząd Gminy Chrząstowice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-053 Chrząstowice, ul. Dworcowa 38
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4219613, 4219696 , fax. 077 4219666
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chrząstowice
    ul. Dworcowa 38 38
    46-053 Chrząstowice, woj. opolskie
    tel. 077 4219613, 4219696, fax. 077 4219666
    REGON: 00053574100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzastowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku wraz z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania oraz przebudowa węzłów sanitarnych dla wydzielenia WC dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Dębskiej Kuźni, ul. Wiejska 53
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac przewidzianych w niniejszym postępowaniu do wykonania obejmuje: a) Termomodernizacja budynku polegająca na wykonaniu robót budowlanych w zakresie docieplenia ścian i stropodachu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacji wraz z wym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy zł) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Konto Bankowe: BS Leśnica O-Ozimek Filia Chrząstowice rachunek nr 12 89071063 2
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iz w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał porównywalne roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia tj.:wykonał trzy roboty odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 2) Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia tj: a. Kierownikiem Budowy- jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: minimum 5-letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych), uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. b. Kierownikiem Robót w specjalności sieci i instalacji sanitarnych- jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: minimum 5 letnia praktyka zawodowa (liczona od daty uzyskania uprawnień budowlanych) w danej specjalności, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Posiadają ubezpieczenie OC od odpowiedzialności cywilnej na minimalna sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000,00zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną zawiadomieni równocześnie. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru ( załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji ) 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - ( załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) 3) Oświadczenie o zapoznaniu i akceptacji zapisów SIWZ ( załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Kopia dowodu wniesienia wadium 5) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą (jeśli takie występują) 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Wykaz wszystkich robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat, pokrewnych z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz załączeniem dokumentów(referencje, protokoły odbioru opinie lub listy polecające) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ) 10) Wykaz osób, które przewidziane są do realizacji zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w tym kierownika robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi( załącznik nr 5 do SIWZ) 11) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mim. 1 000 000, 00 zł 12) Kosztorys ofertowy (szczegółowy) stanowiący załącznik nr 6a, 7a i 8a. 13) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg. załącznika nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowice.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach