Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Radziechowy-Wieprz wraz z wymianą źródła ciepła

Gmina Radziechowy - Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-381 Radziechowy, Wieprz
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8676610 w. 112 , fax. 338 676 613
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziechowy - Wieprz
    Wieprz 700
    34-381 Radziechowy, woj. śląskie
    tel. 33 8676610 w. 112, fax. 338 676 613
    REGON: 55084100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Radziechowy-Wieprz wraz z wymianą źródła ciepła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Radziechowy-Wieprz wraz z wymianą źródła ciepła. Ogólny zakres robót: 1. Roboty termomodernizacyjne: Remont i docieplenie elewacji, stropów budynku oraz częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: - docieplenie ścian zewnętrznych i dostosowanie ich do aktualnych wymagań w zakresie izolacyjności termicznej; - ocieplenie dachu od wewnątrz wełną mineralną, - wykonanie nowej kolorystyki budynku; - malowanie balustrad. 2. Wymiana instalacji grzewczej na instalację grzewczo – chłodzącą: - montaż instalacji grzewczej c.o. wraz z zabudową grzejników niskopojemnościowych w pomieszczeniach, w których nie zostaną zabudowane klimakonwektory, - montaż instalacji chłodzenia z opcją grzania wraz z zabudową klimakonwektorów, w pomieszczeniach, w których nie zostaną zabudowane grzejniki, - przyłączenie projektowanej instalacji grzewczo/chłodzącej do projektowanego dla budynku źródła ciepła – kaskada gruntowych pomp ciepła, - roboty budowlane i remontowe związane z projektowanymi robotami instalacyjnymi. 3. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej PV o mocy 8,64 Kw: - montaż systemowych konstrukcji nośnych paneli PV na dachu budynku, - montaż ogniw fotowoltaicznych w ilości 27 szt., - montaż inwertera, - podłączenie przewodów elektrycznych do aparatów, - montaż instalacji elektrycznej, - instalacja odgromowa. 4. Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw oświetleniowych dla potrzeb oświetlenia wewnętrznego podstawowego i awaryjnego w budynku Urzędu Gminy Radziechowy-Wieprz. 5. Instalacja pompy ciepła z wymiennikami pionowymi: Zabudowa kaskady pomp ciepła z dolnym źródłem zasilania, która pracować będzie na potrzeby ogrzewania i chłodu budynku. Instalacja kaskady pomp zostanie zabudowana w istniejącym pomieszczeniu kotłowni w podpiwniczeniu budynku. Odwierty dla potrzeb wymienników gruntowych realizowane będą w sąsiedztwie budynku, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Szczegółowy zakres robót określają poszczególne Przedmiary robót (Załączniki nr 7, 8, 9, 10, 11 do SIWZ), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (Załączniki nr 12, 13, 14, 15, 16 do SIWZ), Projekty budowlano - wykonawcze (Załącznik nr 17, 18, 19, 20, 21 do SIWZ), Część rysunkowa do projektu budowlano – wykonawczego (Załącznik nr 22 do SIWZ) 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca oraz podwykonawca do realizacji Umowy zatrudnił osoby – pracowników fizycznych, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty- FORMULARZ OFERTY – załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych do realizacji usługi. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 4. Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. 5. Roboty będą wykonywane na obiekcie czynnym – Urząd Gminy. Godziny urzędowania od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku. Udostępnianie pomieszczeń do wykonywania robót należy każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca winien przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy, uzgodniony z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w EtnoBanku Spółdzielczym w Radziechowach-Wieprzu, nr rachunku 93 8140 0009 0000 0127 2000 0110 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego). 3. Wadium w innej formie niż określone w niniejszym dziale w pkt 1a) należy złożyć (oryginał) razem z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z Ustawą, a w szczególności zapisów ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust 4a i ust 5 Ustawy, ponadto z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w pkt 15 Specyfikacji. 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 Ustawy. 7. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Zgodnie z projektem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca musi wnieść 100% wartości zabezpieczenia. 9. Zabezpieczenie należy wnieść w formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Jeżeli zabezpieczenie będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i „na pierwsze żądanie”. Termin ważności gwarancji winien być równy: okresowi rękojmi powiększonemu o 14 dni – w zakresie kwoty stanowiącej 30% zabezpieczenia oraz terminowi końcowego wykonania robót powiększonemu o 30 dni – w zakresie kwoty stanowiącej 70% zabezpieczenia. 11. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w EtnoBanku Spółdzielczym w Radziechowach-Wieprzu, nr rachunku 93 8140 0009 0000 0127 2000 0110. 12. Stosowne dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia w innych formach winny zostać złożone w kasie Zamawiającego. 13. Pozostałe warunki dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy regulują art. 148-151 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Zał. nr 1 do SIWZ), zawierający m.in.: oświadczenie o: terminie realizacji i terminie związania ofertą, 2) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 7, 14, 15 do SIWZ. 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 5) Potwierdzenie wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł. 6) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 7) W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 8) Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 9) Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10) W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. 11) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium doświadczenie w realizacji inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii, tj. wykaz robót budowlanych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt IV.1.1.3 a). Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach