Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy

Gmina Stepnica ogłasza przetarg

  • Adres: 72-112 Stepnica, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 188 521 , fax. 914 188 580
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
    ul. Kościuszki 4
    72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 188 521, fax. 914 188 580
    REGON: 81168433800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana inwestycja obejmuje: Termomodernizację budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy inwestycja obejmuje: 1. wykonanie ocieplenia ścian elewacyjnych styropianem wraz z wyprawą, 2. montaż drzwi zewnętrznych, 3. montaż okien PCV, 4. roboty wykończeniowe, 5. docieplenie dachu styropapą, 6. ułożenie wierzchniej warstwy papy, 7. demontaż pieca (kotła gazowego), (materiał z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu), 8. montaż dwóch kotłów gazowych wraz z osprzętem i podłączenie do instalacji grzewczej, 9. montaż zaworów termostatycznych, 10. montaż przewodów kominowych. Elewację należy wykończyć wyprawą tynkarską z zachowaniem struktury i materiałów adekwatnych do tych które były stosowane przy budowie obiektu na początku XXw. Kolorystyka budynku do uzgodnienia z Zamawiającym po dokonaniu odkrywek pod istniejącym tynkiem. Należy odtworzyć na warstwie docieplenia istniejące detale architektoniczne. Uwaga! Drzwi frontowe (wejściowe do urzędu), trzyskrzydłowe z naświetlem, należy wykonać remont istniejących drzwi drewnianych frontowych zamiast wymianach ich na aluminiowe. Remontu należy dokonać poprzez wymianę uszczelek, zawiasów, uszczelnienie istniejącej konstrukcji drewnianej oraz wymianę szyb zgodnie z parametrami przenikania ciepła, uzupełnienie ewentualnych ubytków w strukturze drewna wraz z ich przemalowaniem na istniejący kolor. Zabezpieczono przed dostępem ptaków miejsca obecnego gniazdowania jerzyków i wróbli oraz inne szczeliny i otwory – potencjalne siedliska lęgowe. Zakres inwestycji nie obejmuje miejsca gniazdowania jerzyka oraz wróbla. W przypadku prowadzenia prac w obrębie gniazdowania jeżyka oraz wróbla i konieczności niszczenia gniazda, koniecznym jest uzyskanie przez Wykonawcę zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie na odstępstwo od zakazu niszczenia i usuwania 9 gniazd jerzyka Apus apus i 1 gniazda wróbla Passer domesticus. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Projekt budowlany wraz z audytem energetycznym i ekspertyzą ornitologiczną załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.08.2016r. stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 3 do SIWZ, 4) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, W/w załączniki stanowią integralną część SIWZ. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Przedmiotowa inwestycja z uwagi na charakter zabudowy (remontu) nie zmienia istniejących rozwiązań na potrzeby osób niepełnosprawnych. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) Projekt budowlany wraz z audytem energetycznym i ekspertyzą ornitologiczną 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy z uwagi na charakter ryczałtowy wynagrodzenia. 1. Na przedmiot zamówienia składają się również inne, nieujęte w dokumentacji prace niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, koszty wykonania, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy, zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oraz niezbędne koszty nadzoru gestorów poszczególnych sieci technicznych. 2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności związane z obsługą maszyn budowlanych, - czynności związanych z pracami ogólnobudowlanymi, - czynności związane z termomodernizacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.600,00 słownie: osiem tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO O/SZCZECIN 65 1020 4812 0000 0502 0007 7420. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. Należy załączać oryginał dokumentu wadialnego wraz z ofertą w odrębnej kopercie oznaczonej WADIUM i nazwa postępowania. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz OFERTA, oświadczenie grupa kapitałowa, Numer sekcji: III Punkt: 3,4,5,6,7 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach