Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu

Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 650 305 , fax. 158 650 328
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
    Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 650 305, fax. 158 650 328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. Przedmiotowe zamówienie obejmuje m.in.: - Modernizację instalacji c.o. i c.w.u.; - Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia i ścian fundamentowych; - Wymianę stolarki okiennej; - Wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej; - Docieplenie stropu nad piętrem; - Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej; - Montaż instalacji fotowoltaicznej; - Wymianę oświetlenia na energooszczędne 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z: a) projektem budowlanym: TI/IB-4/2220/11/2017, b) projektem wykonawczym: TI/IB-4/2220/3/2018, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, d) zakresami rzeczowymi robót. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 4. Załączone projekty – stanowią podstawę do oszacowania robót. 5. Załączony zakres rzeczowy robót – zamówienia – stanowi jedynie uzupełnienie projektu budowlanego. 6. W przypadku remontu łazienek oraz malowania - załączony zakres i rys. od Ł01 do Ł04 stanowią podstawę do oszacowania robót. 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik. 8. Kosztorys ofertowy należy opracować na podstawie załączonych projektów i wymagań Zamawiającego opisanych w niniejszej SIWZ. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 10. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 11. Wymagane jest zastosowanie szkła bezpiecznego w stolarce okiennej i drzwiowej oraz tynku zewnętrznego silikonowego. Zamawiający będzie wymagał odpowiednich dokumentów na potwierdzenie przy odbiorze inwestycji. 12. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren wokół budynku po wykonanych pracach termomodernizacyjnych poprzez dowóz ziemi, obsianie trawą oraz wyłożeniem korą . Jednocześnie Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego zieleń niską w przypadku zniszczenia podczas prac budowlanych poprzez nasadzenie nowych krzewów. 13. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zadania: a) Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez Zamawiającego lub równoważnych, jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców, b) Na dostarczone do wbudowania w procesie realizacji inwestycji materiały i urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty równoważne, c) Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do właściwej organizacji placu budowy, zastosuje pełne wysokie ogrodzenie budowlane – jeżeli takie będzie potrzebne, d) Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy do przygotowania dokumentów formalno prawnych związanych z zakończeniem budowy właściwemu organowi administracyjnemu. e) Wykonawca dostarczy zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej dla przedmiotowego budynku – sporządzone przez uprawnioną osobę, f) Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynku. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Zamawiającym, g) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy, h) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych, i) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika), j) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ, a wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, którego definicję określa art.632 Kodeksu cywilnego. k) W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót, l) Roboty prowadzone będą przy czynnym budynku urzędu a Zamawiający w ramach współpracy z Wykonawcą będzie optymalizował pracę Urzędu tak by zapewnić możliwość ciągłości pracy robotnikom podczas remontu. Po stronie Wykonawcy będzie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac, w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z pracy Urzędu oraz pracowników Urzędu, m) Prace będą wykonywane na istniejących funkcjonujących instalacjach i muszą być przeprowadzone tak aby nie zakłócić pracy budynku urzędu i budynku Centrum Kultury i Sztuki. Wyłączenie instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym, który będzie organizował pracę w Urzędzie tak by umożliwić ciągłość prac instalatorskich w budynku. n) W pomieszczeniach wymiany okien, instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, c.w.u. oraz wentylacji wszelkie wykucia zatynkować, wygładzić i pomalować (kolor do uzgodnienia). Uszkodzoną podłogę naprawić i doprowadzić do stanu technicznego nie gorszego niż przed modernizacją. o) Wykonawca jest zobowiązany do kontaktu z gospodarzem budynku przed rozpoczęciem prac budowlanych jak również w trakcie ich trwania, p) Zdemontowane materiały z rozbiórki wykonawca zutylizuje we własnym zakresie, q) W zakresie rzeczowym robót – zamówienia dotyczącym branży sanitarnej należy przyjąć: dla pozycji 193: "Ustępy pojedyncze, z płuczką z porcelany-kompakt" nie 9 kpl. a 8 kpl; dla pozycji 195: "Natrysk ćwierćobrotowy z dźwignią Dn 15mm" nie 2 szt a 0 szt; dla pozycji 197: "Brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego" nie 2 kpl a 0 kpl; dla pozycji 198: "Montaż kabiny prysznicowej" nie 2 kpl a 0 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240) Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008. 3. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. 4. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach