Gmina Leszno ogłasza przetarg
- Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
- Data zamieszczenia: 2016-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
Aleja Wojska Polskiego 21 21
05-084 Leszno, woj. mazowieckie
tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
REGON: 01327137000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Lesznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budynek Urzędu Gminy Leszno znajduje się przy Al. Wojska Polskiego 21 w Lesznie. Zbudowany w latach 80-tych XX wieku w systemie mieszanym, prefabrykowanej lekkiej konstrukcji szkieletowej drewnianej w połączeniu z technologią tradycyjną murowaną. Dach nad częściami prefabrykowanymi wykonany jako konstrukcja drewniana z dźwigarów deskowanych, ocieplony wełną mineralną, nad częścią murowaną strop z płyt prefabrykowanych kanałowych. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy (tj. etap na rok 2016) obejmuje: a) Wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV, montaż wrót garażowych; b) Demontaż przez wyspecjalizowaną firmę eternitowych płyt elewacyjnych i ich utylizację zgodnie z przepisami; c) Ocieplenie ścian metodą lekką mokrą z montażem poziomo paneli elewacyjnych (typ paneli jak w etapie wykonanym w 2015 r.); d) Remont części dachu stropodachu oraz montaż instalacji odgromowej; e) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych; f) Wykonanie podsufitki; g) Ocieplenie ścian fundamentowych i nałożenie tynku mozaikowego; h) Demontaż starego przyłącza ciepłowniczego do budynku Policji oraz wykonanie z rur stalowych preizolowanych nowego przyłącza; i) Odtworzenie opaski przy fundamentach; j) Wykonanie okładzin z płytek gresowych na schodach wejściowych zewnętrznych; k) Montaż barierek ochronnych na oknach balkonowych ze stali nierdzewnej. 2. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są: w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji kosztorysowej. 3. Zamawiający dopuszcza, iż Wykonawca może powierzyć wykonanie robót podwykonawcy w zakresie: demontażu przez wyspecjalizowaną firmę eternitowych płyt elewacyjnych i ich utylizację zgodnie z przepisami. 4. Wykonawca zapewni materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie w budownictwie oraz przekaże stosowne dokumenty Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy korzystanie z energii elektrycznej i wody zlokalizowanych w budynku. Rozliczenie Wykonawcy z tego tytułu nastąpi na podstawie ustaleń z Zamawiającym. 6. Po stronie Wykonawcy będzie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac, w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z pracy Urzędu oraz pracowników Urzędu, w szczególności przy usuwaniu płyt azbestowych. 7. Wykonawca przed wmontowaniem materiałów wykończeniowych ma obowiązek uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Przed zamówieniem okien, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kierunek otwierania okien w poszczególnych pokojach administracyjnych. 8. Po stronie Wykonawcy będzie wywóz odpadów budowlanych (śmieci, gruz, płyty eternitowe) zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz udokumentowanie potwierdzające złożenie ich na właściwych składowiskach. 9. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji obiektu oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia projektu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób. 11. Usuwanie płyt eternitowych elewacyjnych musi być wykonane przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia do usuwania azbestu oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. nr 8, poz. 31) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz.649 oraz z Dz. U. z 2010 r. Nr 162 poz.1089). Wykonawca przedstawi protokół odbioru odpadów zawierających azbest oraz kartę przekazania odpadów. 12. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 13. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym. 14. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 15. Wykonawca po wymianie stolarki okiennej ma obowiązek przemalować ścianę w pomieszczeniu biurowym od wewnątrz na kolor zbliżony do istniejącego w danym pokoju. Wykonawca musi uwzględnić to w kosztach zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza płatność i odbiór częściowy. I etap - Wykonanie remontu stropodachu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz przebudowa rury ciepłowniczej. Płatność nastąpi w ciągu 14 dni po odbiorze prac przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, po podpisaniu przez obie strony protokołu odbioru robót częściowych i po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Planowany, przewidywany termin zakończenia prac I etapu to 15 maja 2016 r. II etap - pozostałe prace, z terminem wykonania robót do dnia 30 czerwca 2016 r. Płatność końcowa nastąpi po odbiorze końcowym robót, podpisaniu protokołu odbioru końcowego przez obie strony oraz w ciągu 30 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 17. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy. 18. Wykonawca po podpisaniu umowy i przed przystąpieniem do prac ma obowiązek sporządzenia harmonogramu szczegółowego robót i uzyskania akceptacji Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł. (pięć tysięcy zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19