Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim. Postępowanie piąte

Powiat Krośnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Piastów 10b
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński
    Piastów 10b
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    REGON: 970770095
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim. Postępowanie piąte
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na termomodernizacji budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 3. 2. Prace budowlane będą wykonywane w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020 (RPO L2020). 3. Umowny termin zakończenia robót planowany jest na 31.05.2023 r.4. Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.: obejmuje m.in. roboty izolacyjne, ocieplenie ścian, stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, montaż gruntowych pomp ciepła dla CO i CWU, modernizację instalacji CO. i CWU, montaż instalacji fotowoltanicznej, montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, wymiana oświetlenia, wymiana pokrycia dachowego, wdrożenie systemu zarządzania energią. Szczegółowy zakres prac został zawarty w dokumentacji projektowej, a także w audycie energetycznym.5. Wykonawca zobowiązany jest także do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla pracowników obsługi technicznej szpitala w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji wszystkich zamontowanych urządzeń i instalacji oraz systemów. 6. Odbiór końcowy prac należy uzgodnić i przekazać w terminach zapewniających ciągłość funkcjonowania we wszystkich jednostkach organizacyjnych szpitala. 7. Zamawiający przewiduje dwie płatności częściowe i jedną płatność końcową po protokolarnym odbiorze robót bez zastrzeżeń.8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia najpóźniej 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien zawierać: zakres prac, jednostkę miary, ilość, planowane rozpoczęcie i zakończenia prac, planowany koszt, termin testów i rozruchów (jeśli dotyczy).9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach, które stanowią integralną część infrastruktury Szpitala. Z uwagi na to koniecznym jest, aby wykonywanie robót budowlanych (w szczególności robót instalacyjnych) nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem Szpitala i z istniejącą infrastrukturą. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt, w przypadku konieczności, wykona rozwiązania tymczasowe niezbędne dla funkcjonowania Szpitala oraz zastępcze w przypadku wyłączenia urządzeń lub instalacji.10. Należy przewidzieć montaż rolet, siatek przeciw owadom i oklejenie szyb folią mleczną we wszystkich wymienianych oknach, które aktualnie je posiadają.11. Należy przewidzieć na własny koszt naprawę szkód powstałych w trakcie robót budowlanych m.in. odnowienie powłok malarskich, uzupełnienie płytek ceramicznych itp.12. Złom z rozbiórki Wykonawca przekaże protokolarnie i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Elementy nadające się do ponownego użytku Wykonawca przekaże protokolarnie, po wcześniejszym uzgodnieniu Zamawiającemu.13. Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem wszystkie odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia.14. Powtórny montaż wszystkich istniejących elementów, urządzeń i instalacji znajdujących się na elewacjach budynków Szpitala należy uwzględnić w prowadzonych pracach termomodernizacyjnych.15. Niezależnie od wytycznych ujętych w dokumentacji projektowej Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uwzględnienia następujących wytycznych branżowych:a) branża sanitarna:1) Elementy armatury grzewczej tj grzejniki, zawory i głowice termostatyczne, rozdzielacze, które zostaną wymienione - przekazać Zamawiającemu;2) Zapewnić dostawę ciepła z istniejącej kotłowi gazowej w przypadku awarii nowoprojektowanych urządzeń grzewczych.b) Branża elektryczna:1) Wykonawca po wcześniejszym uzgodnieniu przekaże protokolarnie Zamawiającemu sprawne oprawy oświetleniowe i źródła światła, natomiast pozostałe wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach