Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pieczyskach.

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pieczyskach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pieczyskach. 2. Inwestycja swym zakresem obejmuje roboty budowlane polegające na : 1) termomodernizacji całego budynku, w tym: a) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubościach wskazanych w audycie i projekcie, metodą lekką mokrą z wyprawą tynkiem mineralnym wraz z robotami towarzyszącymi takimi jak:  obróbka ościeży okien i drzwi styropianem gr. 3 cm,  malowanie elewacji,  wymiana instalacji odgromowej,  wymiana obróbek blacharskich,  wymiana rur spustowych wód opadowych, b) ocieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną o grubości 15 cm w części gdzie występuje dach wielospadowy, c) ocieplenie stropodachu styropapą o grubości 18 cm wraz z robotami towarzyszącymi takimi jak:  położenie nowej papy termozgrzewalnej,  naprawa kominów poprzez uzupełnienie tynku i wklejenie siatki z włókna szklanego oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej,  wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu przewidzianym do ocieplenia styropapą,  wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbek blacharskich,  wymiana orynnowania dachu na rynny PCV, d) wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K wraz z robotami towarzyszącymi takimi jak:  wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe malowane proszkowo,  wymianę parapetów wewnętrznych drewnianych na parapety PCV, e) wymianę wskazanych w audycie 3 drzwi zewnętrznych do budynku na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W/m2K oraz montaż 3 nowych drzwi wewnętrznych w budynku, f) Wymianę istniejących 82 opraw oświetleniowych na 95 opraw LED zgodnie z projektem oświetlenia, g) Wymianę instalacji centralnego ogrzewania, grzejników Faviera na grzejniki płytowe z zaworami termostatycznymi. 2) Roboty remontowe pozostałe: a) malowanie drzwi do kotłowni, b) malowanie pomieszczeń wewnętrznych szkoły, c) montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający informuje, iż przesunięcie lub ewentualne przenoszenie umeblowania leży po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Postępowanie jest prowadzone wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego: 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancja lub poręczenie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk „Formularz ofertowy”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach