Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Osjakowie

Gmina Osjaków ogłasza przetarg

  • Adres: 98-320 Osjaków, Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 842 33 91, , fax. 43 842 33 91 wew. 13
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osjaków
    Targowa 26
    98-320 Osjaków, woj. łódzkie
    tel. 43 842 33 91, , fax. 43 842 33 91 wew. 13
    REGON: 73093467700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Osjakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.2018.1202 z późn. zm.) polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Osjakowie, ul. Częstochowska 22, 98 – 320 Osjaków, zlokalizowanego na działce o geod. nr 454/4, obręb Osjaków. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określają program funkcjonalno-użytkowy i audyt energetyczny, stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Projekt pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Osjakowie” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, działanie IV. 2 Termomodernizacja budynków, poddziałanie IVI.2.1 Termomodernizacja budynków. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie inwentaryzacji budynku, która musi zawierać: a) opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni, b) opis materiałów budowlanych, z jakich wykonane zostały poszczególne elementy budynku, c) rzut działki w skali 1:500 z naniesionym budynkiem wraz ze schodami, chodnikiem, śmietnikiem, studnią, szambem, ogrodzeniem, podziemnymi i naziemnymi przyłączami i sąsiednią zabudową, d) zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnych, z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi w skali 1:50 lub 1:100, e) rzut dachu w skali 1:50 lub 1:100 z naniesionymi elementami więźby, przewodami kominowymi i wentylacyjnymi oraz sposobem odwodnienia, f) przekroje przez wszystkie kondygnacje z zaznaczonymi wysokościami charakterystycznych punktów (rzędnych posadzek, podestów klatek schodowych, schodów, dachu i kominów, gzymsów, studzienek, murków i poziomu terenu), g) rysunki architektoniczno-budowlane elewacji z naniesionymi wszystkimi jej elementami, h) dokumentację fotograficzną w postaci zdjęć (w formie elektronicznej lub drukowanej) oraz rzu-tu z naniesionymi miejscami wykonania zdjęć - w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na płycie CD. 2) sporządzenie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1 : 500 do celów projektowych, jeśli będzie wymagana na podstawie odrębnych przepisów, 3) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Osjakowie, polegającej w szczególności na: 1) ociepleniu ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem wraz z elewacją w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym na etapie wykonywania koncepcji projektu oraz instalacją odgromową, obróbkami blacharskimi i parapetami zewnętrznymi, 2) ociepleniu stropodachu łącznika pomiędzy szkołą a salą gimnastyczną, 3) ociepleniu stropu pod nieogrzewanym poddaszem budynku szkoły, 4) ociepleniu stropu pod nieogrzewanym poddaszem sali gimnastycznej (sportowej), 5) ociepleniu ścian zewnętrznych kondygnacji piwnicy, będących w kontakcie z gruntem i powy-żej gruntu, 6) modernizacji oświetlenia wewnętrznego w budynku poprzez wykonanie nowej instalacji oraz montaż nowego systemu oświetlenia wewnętrznego w oparciu o źródła typu LED wraz z wykuciem bruzd, ich zamurowaniem oraz malowaniem. Wymienione oświetlenie powinno spełniać wymagania stawiane przez polską normę PN-EN-12464-1, 7) regulacji układu grzewczego poprzez regulację hydrauliczną całego układu grzewczego celem dostosowania do zmniejszonego zapotrzebowania na ciepło - zgodnie z audytem energetycznym i programem funkcjonalno-użytkowym. 8) wymianie pokrycia dachowego na blachodachówkę lub blachę trapezową nad salą gimnastyczną oraz przyległą częścią garażową do budynku szkoły, 4) wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu koncepcji projektu budowlanego w zakresie przedmiotu umowy i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 5) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i niezbędnych opinii, uzgodnień, w tym uzgodnienie opracowanego projektu wymienionego w pkt 2 z Wojewódzkim Konserwatorem Ochrony Zabytków w Łodzi z uwagi na fakt, że przedmiotowa nieruchomość położona jest w strefie konserwatorskiej ochrony układu rozplanowania „B”, zgodnie z § 13 uchwały Nr XIX/92/2004 Rady Gminy Osjaków z dnia 12 lipca 2004 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Osjaków (http://osjakow.bip.net.pl/?c=531), uzyskanie pozwoleń i decyzji, jeśli z odrębnych przepisów wynika konieczność ich uzyskania, 6) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę w zakresie przedmiotu umowy lub/i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, jeśli z odrębnych przepisów wynika konieczność ich uzyskania; 7) uzyskanie efektu ekologicznego określonego w audycie energetycznym, 8) opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 9) opracowanie kosztorysów ofertowych w zakresie branży ogólnobudowlanej i elektrycznej; 10) przekazanie na potrzeby Zamawiającego: a) projektu budowlanego w 2 egz., lub projektu budowlanego będącego załącznikiem do decyzji pozwolenie na budowę lub/i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; b) kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót w 1 egz. c) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w 1 egz. dla każdej branży, 11) wykonanie wszystkich robót budowlanych, usług i dostaw na podstawie opracowanego i/lub zatwierdzonego projektu budowlanego, na podstawie zgłoszenia robót w określonych w umowie terminach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z należytą starannością, z zasadami wiedzy technicznej oraz ze sztuką budowlaną, 12) uzyskanie decyzji pozwolenie na użytkowanie obiektu, jeżeli będzie wymagana na podstawie ustawy Prawo budowlane, 13) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej obiektu, tj. a) dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami lub odrębne rysunki i opisy dotyczące wprowadzonych zmian do dokumentacji projektowej, zaakceptowanych przez projektanta pod kątem zmian istotnych i/lub nieistotnych od zatwierdzonego projektu budowlanego; b) protokołów i sprawdzeń branżowych; c) instrukcji użytkowania zamontowanych urządzeń w języku polskim; d) kart gwarancyjnych; e) kompletu atestów i dopuszczeni materiałów do stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 12 9251 1019 0011 1285 2000 0080.4. Wadium w innej formie niż pieniądz (oryginał dokumentu) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie, a kserokopie dokumentu do oferty. Oryginału gwarancji wadialnej nie należy trwale łączyć z dokumentami ofertowymi. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający uzna za skutecznie wniesione, jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3) do godz. 11.00 dnia 05.03.2019r. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 lit.b-e, winien zawierać: a) nazwę, adres siedziby, NIP Wykonawcy, Zamawiającego i gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji), b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, e) oświadczenie gwaranta, że zobowiązuje się on bezwarunkowo i nieodwołalnie do zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na wskutek okoliczności określonych w ustawie. 7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, stosowne pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy), oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach