Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kamionce

Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 970 182 , fax. (025) 797 00 47
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
    Pl. T. Kościuszki 1
    21450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 257 970 182, fax. (025) 797 00 47
    REGON: 71050941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kamionce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie termomodernizacji budynku szkoły w oparciu o audyt energetyczny wg odrębnego opracowania. Planuje się docieplenie: a. Ścian zewnętrznych w technologii lekkiej mokrej - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 12cm o współczynniku λ ≤ 0,033 W/m*K oraz docieplenie murów fundamentowych do głębokości 50cm poniżej poziomu gruntu płytami styrodurowymi (polistyren XPS) o parametrach nie gorszych niż wymienione wyżej; b. Wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi j.w. lecz gr.10cm, λ ≤ 0,036 W/m*K; c. Ściany drewnianej pomiędzy nieogrzewanym poddaszem niższej części budynku a pomieszczeniami na pierwszym piętrze matami z wełny mineralnej gr. 12cm, λ ≤ 0,042 W/m*K; d. Docieplenie stropów pod poddaszem nieogrzewanym matami z wełny mineralnej gr. 20cm i λ = 0,040 W/m*K. Wynikiem wyżej wymienionego zakresu będzie również: 1. odtworzenie detali gzymsów z prefabrykowanych profili ze styropianu EPS200 powlekanych na gładko, maszynowo tynkiem sztukatorskim na bazie żywicy akrylowej i kwarcu; 2. wymiana obróbek blacharskich w tym wykonanie obróbki zwieńczenia cokołu; 3. tymczasowy i częściowy demontaż pokrycia dachowego w narożnikach budynku w części piętrowej celem dostępu do pomieszczeń nieogrzewanych; 4. demontaż istniejącej opaski i wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej gr. 6cm w obrzeżach trawnikowych o przekroju 60x250mm; 5. zabezpieczenie docieplenia ścian poniżej poziomu gruntu folią kubełkową. 6. odtworzenie istniejącej faktury tynku oraz kolorystyki ścian zewnętrznych, szczegóły wg rysunków inwentaryzacji elewacji. 7. Remont wnętrza budynku w zakresie malowania sufitów i ścian oraz wymiany drzwi i ościeżnic. Drzwi zewnętrzne: A. Główne (do pom. wiatrołapu), aluminiowe - do pozostawienia; B. Boczne (na kl. schodową), drewniane - do wymiany na drzwi aluminiowe z tzw. ciepłego profilu, pełne o współczynniku przenikania ciepła (dla całych drzwi) U=1,5 W/m2K i szerokości światła przejścia 90x200; C. Techniczne (do kotłowni), stalowe - do wymiany na drzwi stalowe techniczne o współczynniku minimum U=1,5 W/m2K, bez przeszkleń. Remont budynku gospodarczego, w zakresie: 1. Docieplenia ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 typ fasadowy, gr. 5cm, zabezpieczony przed czynnikami atmosferycznymi cienkowarstwowym tynkiem akrylowym na warstwie klejowo-szpachlowej z wtopioną siatką z włókna szklanego. Tynk barankowy barwiony w masie na kolor beżowy (RGB: 193, 183, 172). 2. Wykonanie podbitki stalowej ocynk. powlekanej plastisolem w kolorze brunatnym na podkonstrukcji z łat drewnianych o wym. 50x60mm Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania inwestycji w tym m.in.: 1) Zorganizowanie, oznakowanie, zabezpieczenie i utrzymywanie terenu oraz zaplecza budowy; 2) Opracowanie i wdrożenie monitoringu i zabezpieczenia osób i mienia, elementów środowiska, obiektów budowlanych i urządzeń; 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4) Wykonanie innych robót, usług, regulowanie opłat i należności na rzecz uprawnionych instytucji, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, 5) Utrzymanie czystości i porządku oraz prowadzenie gospodarki odpadami na terenie budowy i jej zaplecza; 45300000-0 45400000-1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebieszowie o/ Stoczek Łukowski Nr konta: 13 9206 1022 0000 0866 2001 0005 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 09.07.2018 r. o godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 25a ustawy PZP oraz z załącznikami nr 4 i nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 2, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach