Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 przy ul. Łagiewnickiej 65 oraz remont i malowanie elewacji budynków miejskich placówek oświatowych w Świętochłowicach, wraz z robotami towarzyszącymi

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 przy ul. Łagiewnickiej 65 oraz remont i malowanie elewacji budynków miejskich placówek oświatowych w Świętochłowicach, wraz z robotami towarzyszącymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 przy ul. Łagiewnickiej 65 oraz remoncie i malowaniu elewacji budynków miejskich placówek oświatowych w Świętochłowicach, wraz z robotami towarzyszącymi. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I Remont i malowanie elewacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 4 przy ul. Mielęckiego 19; Część II Remont i malowanie elewacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 8 przy ul. Zubrzyckiego 10 oraz budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. B. Chrobrego 6 wraz z remontem dachu pomieszczenia magazynowego; W ramach tej części zamówienia wyodrębniono dwa niezależne zadania : A) Remont i malowanie elewacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 8 przy ul. Zubrzyckiego 10; B) Remont i malowanie elewacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 7 przy ul. B. Chrobrego 6 wraz z remontem dachu pomieszczenia magazynowego. Część III Remont i malowanie elewacji, remont tarasów oraz obejścia budynku Przedszkola Miejskiego nr 13 przy ul. Sudeckiej 1; Część IV Remont i malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Wiśniowej 10; Część V Remont i malowanie elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 19 przy ul. B. Chrobrego 4; Część VI Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 przy ul. Łagiewnickiej 65 - etap I. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych( załącznik nr 2 ), które to dokumenty wraz z opisem przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie. UWAGA. Zakres rzeczowy części I -V zamówienia opisany został szczegółowo w wieloczęściowym projekcie budowlano-wykonawczym „Remontu oraz kolorystyki elewacji miejskich placówek oświatowych, zlokalizowanych na terenie gminy Świętochłowice”. Natomiast szczegółowy zakres rzeczowy części VI został opisany w projekcie technicznym „Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 10 w Świętochłowicach – etap I”. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wynoszący minimum 36 miesięcy liczonych od daty bezusterkowego odbioru robót. Wskazany wymagany minimalny okres gwarancji dotyczy każdej części zamówienia. Natomiast na zabudowane materiały i wyroby budowlane - gwarancji dostawcy lub ich producenta, licząc od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń - dotyczy każdej części zamówienia. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy P.z.p. Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Klauzule społeczne Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia polegające na: dla części I, III, IV, V zamówienia: a) roboty, przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m; b) roboty malarskie, izolacyjne i impregnacyjne; dla części II zamówienia: c) roboty, przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m; d) roboty rozbiórkowe; e) roboty malarskie, izolacyjne i impregnacyjne; dla części VI zamówienia: a) roboty ziemne związane z przemieszczaniem lub zagęszczaniem gruntu, wykopy; b) roboty, przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m; c) roboty rozbiórkowe; d) roboty elektryczne; e) roboty budowlane, przy prowadzeniu których występują działania substancji chemicznych lub czynników biologicznych, zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu ludzi; f) roboty malarskie, izolacyjne i impregnacyjne; g) roboty budowlane prowadzone w studniach;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 1) 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dotyczy III części zamówienia, 2) 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dotyczy VI części zamówienia w terminie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 27.06.2018r. do godz. 10,00. UWAGA; Zamawiający nie wymaga wadium dla I , II, IV i V części zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie ZPU.271.22.2018” – remonty placówek oświatowych” 5.Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 27.06.2018r. r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w terminie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 27.06.2018r. do godz. 10,00 w formie oryginału w Urzędzie Miejskim w Świętochłowicach, ul. Katowicka 54, w kasie Urzędu mieszczącej się na niskim parterze budynku pok. Nr 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wadium w formie oryginału dokumentu wadialnego złożonego wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem - WADIUM. 7.Wadium wniesione przez jednego z wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 8.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 9.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12.Zamawiający na pisemny wniosek wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15.Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p. wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3 ) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dodatkowo informuje, że szczegółowe uregulowania dotyczące wadium zawarte są w dziale III art. 45 do 46 ustawy P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie do 3 dni od dnia opublikowania w Biuletynie Informacji Publicznej informacji z otwarcia ofert (zbiorcze zestawienie otwartych ofert) każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składanego w trybie przepisu art. 24 ust. 11 ustawy P.z.p. (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 6 do specyfikacji). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) oświadczenie składa każdy z wykonawców odrębnie. 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wzór formularza stanowi załącznik nr 3), 3 ) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców składane w treści formularza ofertowego, o ile są znane wykonawcy - zarówno zakresy jak i podwykonawcy, 4) oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1) ( w skrócie „RODO”) składane w treści formularza ofertowego, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy P.z.p. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca w przypadku osób fizycznych, 7) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach