Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl oraz gmpyskowice.peup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: ”Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach”. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Prace demontażowe i przygotowawcze 1) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku – 184 m, 2) rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku – 97,6 m, 3) rozebranie obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku – 97,892 m², 4) przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą – 2155,438 m², 5) odbicie tynków z zapr. wapiennej lub cem.-wapiennej na ścianach (przyj. 40% pow.) -763,707 m², 6) uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III z zapr. cem-wap. - 763,707 m², 7) przygotowanie podłoża pod docieplenie – dwukrotne gruntowanie – 2155,438 m², 8) wywiezienie gruzu samochodami na odl. 15 km – 11,456 m³, 2. Docieplenie budynku 1) montaż listwy początkowej – 184,00 m, 2) ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 18 cm – 1827,997 m², 3) obróbka krawędziowa cokołu z zastosowaniem podwiniętej siatki zbrojeniowej – 81,27 m, 4) ocieplenie płytami styropianowymi gr. 2 cm na ścianach – gzymsy – 81,27 m², 5) jw lecz na ościeżach – 246,171 m², 6) mocowanie płyt styropianowych lub wełny mineralnej łącznikami w ilości 6 szt./m² – 1827,997 m², 7) ochrona narożników wypukłych przy użyciu profilu narożnikowego – 1469,55, 8) rusztowania zewnętrzne rurowe o wys. do 20 m – 2187,94 m², 9) obróbki blacharskie dachu z blachy powlekanej – 110,4 m², 10) jw lecz gzymsów – 92 m², 11) jw. lecz parapety z zaślepkami – 58,611 m², 12) montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 150 mm z blachy tytanowo-cynkowej – 184 m, 13) montaż rur spustowych o śr. 120 mm z blachy tytanowo-cynkowej – 97,6 m, 14) wymiana krat na studzienkach doświetlających na kraty VEMA – 28 m², 3. Wymiana stolarki okiennej 1) wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1 m² – 6,4 m², 2) wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. do 2 m² – 18,75 m², 3) wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe - 20,085 m², 4. Docieplenie stropu 1) izolacje poziome z płyt styropianowych gr. 18 cm dwustronnie krytych papą układanych na wierzchu konstrukcji – 234,8 m², 2) jw lecz z wełny mineralnej twardej gr. 16 cm – 8,32 m², 3) przymocowanie płyt styropianowych i z wełny mineralnej za pomocą dybli plastykowych z trzpieniem metalowym do betonu – 1458,72 szt, 4) pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe – 243,12 m², 5) izolacja z folii polietylenowej paroizolacyjna – 767,25 m², 6) izolacje poziome z wełny mineralnej gr. 9 cm układane na sucho jednowarstwowo – 767,25 m², 7) jw lecz druga warstwa – 767,25 m², 8) izolacja z folii polietylenowej paroprzepuszczalna – 767,25 m², 9) podłoga z płyt OSB – 767,25 m², 5. Izolacja ścian fundamentowych 1) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej gr. 12 cm – 184 m², 2) wykopy o gł. do 1,5 m w gruncie kat. III – 239,2 m², 3) odbicie tynków zewnętrznych z zapr. cement. (uwzględniono 80% tynków do skucia) – 147,2 m², 4) dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania – 184 m², 5) uzupełnienie tynków zewnętrznych kat. III – 147,2 m², 6) dwuwarstwowe izolacje pionowe murów lepikiem z wyprawą z zapr. cement. z dodatkiem śr. wodoszczelnego – 184 m², 7) izolacje pionowe z płyt styropianowych typu AQUA EPS 120 gr. 14 cm – 184 m², 8) izolacje z wytłaczanej folii izolacyjnej kubełkowej z polietylenu wysokiej gęstości (HDPE) – 184 m², 9) zasypanie wykopów ziemią z ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat. III – 213,44 m³, 10) wywóz ziemi samochodami na odl. 14 km – 25,76 m³, 11) obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce cem.-piaskowej – 190 m, 12) podsypka piaskowa zagęszczana gr. 5 cm – 190 m², 13) chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cem.-piaskowej – 190 m², 6. Wymiana instalacji odgromowej 1) demontaż zwodów pionowych instalacji odgromowej – 101,8 m, 2) jw lecz zwodów poziomych – 16,4 m, 3) rury winidurowe o śr. do 28 mm układane n.t. na betonie – 101,8 m, 4) puszki instalacyjne kontrolne – szt. 10, 5) przewody instalacji odgromowej naprężane pionowe – 101,8 m, 6) jw. lecz poziome – 16,4 m, 7) łączenie przewodów instalacji odgromowej – 10 szt., 8) jw. lecz na dachu – 10 szt., 9) badania i pomiary instalacji uziemiającej – 10 szt., 7. Remont schodów zewnętrznych 1) rozebranie posadzki z płytek na zapr. cementowej – 11,88 m², 2) remont posadzki cementowej z zatarciem na gładko – 11,88 m², 3) posadzki z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej – 11,88 m², 8. INSTALACJA C.O. Roboty demontażowe 1) demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 15 do 100 mm na ścianie – 1256,7 m, 2) demontaż rozdzielacza z rur stalowych o śr. 200 mm do urządzeń i instalacji c.o. - 4 m, 3) demontaż osłon na grzejniki – 104 m², 4) demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr. 15-20 mm - 556 szt., 5) demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewalnej do 5 m² – 120 kpl., 6) demontaż grzejnika z rur stalowych ożebrowanych 2 i 3 rzędowego dł. 0,5-2,0 m – 19 szt., 7) demontaż i utylizacja na wysypisku izolacji rurociągów – 1 kpl., 9. Rurociągi, ochrona antykorozyjna i izolacje 1) rurociągi w instalacjach c.o. zewnętrznie ocynkowane o śr. zewnętrznej 15 do 64 mm o połączeniach zaciskowych na ścianach w budynkach – 1501,5 m, 2) rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr. 80 mm o połączeniach spawanych na ścianach budynku – 10,5 m, 3) rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o. z rur o śr. do 150 mm – 4 m, 4) próby szczelności instalacji c.o. z rur stalowych – 1 próba i płukanie instalacji c.o. 1516 m, 5) czyszczenie przez szczotkowanie rurociągów o śr. 58-219 mm, odtłuszczanie i malowanie rurociągów – 5,019 m², 6) montaż otulin termoizolacyjnych dla rurociągów o śr. 15 do 150 mm, gr. izolacji 20 do 150 mm – 1300,9 m. 10. Aparaty grzejne, armatura odcinająca i regulacyjna 1) rury przyłączne rurociągi stalowe o połączeniach zaciskowych ocynkowane zewnętrznie o śr. 15 mm do grzejników – 139 kpl., 2) grzejniki stalowe jednopłytowe dolnozasilane typu FKV 11-600-500 – 1 szt., 3) jw. lecz typu FKV 11-600-600 – 3 szt., 4) jw. lecz typu FKV 11-600-700 – 3 szt., 5) jw. lecz typu FKV 11-600-900 – 2 szt., 6) jw. lecz typu FKV 11-600-1000 – 1 szt., 7) jw. lecz typu FKV 11-600-1100 – 2 szt., 8) jw. lecz typu FKV 11-600-1200 – 7 szt., 9) jw. lecz dwupłytowe typu FKV 22-600-400 – 4 szt., 10) jw. lecz typu FKV 22-600-700 – 1 szt., 11) jw. lecz typu FKV 22-600-800 – 5 szt., 12) jw. lecz typu FKV 22-600-900 – 7 szt., 13) jw. lecz typu FKV 22-600-1000 – 4 szt., 14) jw. lecz typu FKV 22-600-1100 – 8 szt., 15) jw. lecz typu FKV 22-600-1200 – 56 szt., 16) jw. lecz typu FKV 22-900-500 – 1 szt., 17) jw. lecz typu FKV 22-900-700 – 1 szt., 18) jw. lecz typu FKV 22-900-800 – 1 szt., 19) jw. lecz trzypłytowe typu FKV 33-600-1100 – 7 szt., 20) jw. lecz typu FKV 33-600-1200 – 9 szt., 21) jw. lecz typu FKV 33-900-400 – 1 szt., 22) jw. lecz typu FKV 33-900-500 – 1 szt., 23) jw. lecz typu FKV 33-900-700 – 14 szt., 24) zawory odcinające powrotne o połącz. gwintowanych do grzejników dolnozasilanych – 139 szt., 25) głowice termostatyczne w wykonaniu antykradzieżowym – 139 szt., 26) zawory przelotowe o śr. 40 do 65 mm – 9 szt., 27) zawory zwrotne o śr. 65 mm – 1 szt., 28) filtry siatkowe o śr. 65 mm – 3 szt., 29) regulator różnicy ciśnień o śr. 15 do 25 mm – 20 szt, 30) zawór ASV-M GW o śr. 15 do 20 mm – 20 szt., 31) zawór czterodrogowy obrotowy typu HRB o śr. 50 mm z siłownikiem – 1 szt., 32) pompa obiegowa instalacji c.o. - 1 kpl., 33) zawory przelotowe i odpowietrzające automatyczne o śr. 15 mm – 36 kpl., 34) uruchomienie węzłów cieplnych – 1 szt., 35) Próby z dokonaniem regulacji instalacji c.o. - 139 urz.. 11. Drobne roboty budowlane 1) Przebicie otworów i zamurowanie przebić w ścianach i stropach – 70 szt., 2) Uzupełnienie tynków i malowanie – 333,6 m², 3) Osłony na grzejniki sosnowe lakierowane 104 m², 4) Wywiezienie gruzu na odl. 15 km – 0,677 m³, 12. INSTALACJA ELEKTRYCZNA – demontaż istniejących urządzeń i instalacji oświetlenia 1) Demontaż opraw świetlówkowych z utylizacją – 300 szt., 2) Demontaż łączników z utylizacją – 100 szt., 3) Demontaż przewodów kabelkowych z utylizacją – 300 m. 13. Montaż instalacji oświetlenia 1) Montaż opraw oświetleniowych LED opisanych w dokumentacji – 512 kpl., 2) Puszki instalacyjne z przygotowaniem podłoża – 141 szt., 3) Łączniki instalacyjne – 141 szt., 4) Wykucie i zaprawienie bruzd dla przewodów wtynkowych – 330 m, 5) Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farba emulsyjną z przygotowaniem powierzchni – 330 m², 6) Przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach – 2105 m, 7) Osprzęt modułowy w rozdzielnicach – rozłącznik 3 biegunowy – 4 szt., 8) Tablice rozdzielcze elektryczne – 5 szt., 9) Pomiar natężenia oświetlenia – 512 kpl., 10) Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego – 54 pomiary, 11) Badania i pomiary skuteczności zerowania – 13 szt. UWAGA: Do dnia 21.06.2019 r. roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prace budowlane powodujące wzmożony hałas należy wykonywać poza godzinami zajęć w szkole (zajęcia odbywają się w godzinach od 8.00 do 16.00). Zamawiający będzie przekazywał teren budowy pod roboty elektryczne i instalacji c.o. sukcesywnie w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 5a - 5d do SIWZ, przedmiarem robót - załączniki nr 4a- 4c do SIWZ (spełnia funkcje pomocniczą), projektem technicznym - załączniki 8a - 8d do SIWZ. UWAGA: 1. Cena ryczałtowa podana przez Wykonawcę obowiązuje w całym okresie obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. 2. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót określonego w załącznik nr 4a- 4c do SIWZ - przedmiar robót. 3. Zgodnie z zapisem w art. 29 ust 5 Ustawy Pzp o wymaganiach w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Zamawiający informuje, że zakres realizacji nie zmienia stanu obecnego inwestycji pod tym względem. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego na kwotę podaną w ofercie. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest cena ryczałtowa zawierająca wszelkie koszty związane z realizacją zadania pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach”. opisanego w niniejszym rozdziale SIWZ, wynikającego z projektów technicznych stanowiących załącznik nr 8a - 8d oraz określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4a- 4c do niniejszej SIWZ, a w szczególności związane z robotami przygotowawczymi, koszty urządzenia i utrzymania placu budowy, uporządkowania terenu po wykonaniu robót oraz wszelkie inne – potrzebne dla prawidłowego i zgodnego z prawem wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, - usuwanie na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, - niezwłocznie po zakończeniu robót, Wykonawca winien uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, natomiast tereny bezpośrednio przyległe, z których korzystał w trakcie prowadzenia robót, przywrócić do stanu pierwotnego lub odtworzyć do stanu co najmniej nie pogorszonego, - zgłaszanie Zamawiającemu robót zanikowych i ulegających zakryciu, - poniesienie wszelkich innych dodatkowych kosztów poza wyżej wymienionymi, które są związane z wykonaniem niniejszego zamówienia, a także wynikających ze wszystkich obowiązków Wykonawcy opisanych w SIWZ, a w szczególności w umowie, oraz tych obowiązków, które nie zostały wyszczególnione, lecz są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy. 6. W trakcie robót przed przystąpieniem do montażu, instalacji itp. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu, na co najmniej 3 dni robocze przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 7. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat na wykonane roboty i wbudowane materiały od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. Rękojmia będzie zgodna z okresem gwarancji. W przypadku, gdy warunkiem utrzymania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji są przeglądy gwarancyjne (w częstotliwości określonej przez Wykonawcę tj. jeden przegląd lub więcej) obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie wartości tych przeglądów w cenie ryczałtowej określonej w ofercie. 2. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo w umowie. 3. Rozwiązania równoważne 3.1. Tam, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość) szczegółowo opisane w dokumentacji technicznej, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych. 3.2. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów, znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 3.3. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3.4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. Poz.1570, z 2018 r. poz. 650) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z projektem budowlano-wykonawczym. Tabela równoważności stanowi załącznik 9 do SIWZ. W sytuacji gdy jakieś urządzenie nie zostało wskazane w tabeli stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, a w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne z zapisami punktu 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ. -Wykonawca, który powoła się na takie rozwiązania równoważne wpisze je w WYKAZIE MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 3.5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały / wyroby / urządzenia, o których mowa w dokumentacji technicznej, czy też zastosował materiały / wyroby / urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz stosowne dokumenty potwierdzające, ze oferowane materiały / wyroby/ urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. UWAGA: W przypadku: braku oświadczenia wykonawcy w formularzu oferty, czy dla kalkulacji ceny ofertowej przyjęte zostały materiały / urządzenia / wyroby, o których mowa w dokumentacji projektowej, czy też o parametrach równoważnych; lub braku załączenia „Wykazu materiałów i urządzeń równoważnych” stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ, jeżeli Wykonawca oświadczył, że zastosował materiały / wyroby/ urządzenia o parametrach równoważnych lub zaoferowania materiałów / wyrobów/ urządzeń niespełniający minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. 3.6. W przypadku gdy w dokumentacji technicznej istnieje sformułowanie nazwy producenta dla produktu z adnotacją „lub odpowiednik”, należy rozumieć pod tym pojęciem możliwość zastosowania produktu równoważnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga: proszę nie załączać oświadczenia do oferty. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach