Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10
28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
REGON: 52369500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w Szańcu w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku strażnicy OSP w Szańcu” realizowana w ramach zadania „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej”. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 16 cm o współczynniku λD=0,037 W/mK; b) ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem gr. 3 cm o współczynniku λD=0,037 W/mK; c) docieplenie ścian na poddaszu styropianem gr. 16 cm o współczynniku λD=0,037 W/mK; d) docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym wodoodpornym gr. 15 cm wraz z izolacją z papy oraz folii ochronnej; e) docieplenie stropu wełną mineralną gr. 20 cm w dwóch warstwach 2x10 cm, o współczynniku przewodzenia 0,032 W/m2K i twardości min. 60 kg/m3; f) wykonanie tynku cienkowarstwowego; • na ścianach powyżej cokołu i na poddaszu oraz na istniejących filarach od strony południowej zastosować tynk akrylowy, • na cokole zastosować tynk żywiczny (w tym również na cokole przyściennym schodów zewnętrznych od strony zachodniej); g) wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła okien U=0,9 W/m2K, wyposażoną w nawiewniki higrosterowane; h) wymiana stolarki drzwiowej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K; i) wykonanie instalacji elektrycznej: • wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej (dot. pom. Sala spotkań 1/07), • montaż opraw oświetleniowych w technologii LED w obrębie całego obiektu; j) demontaż daszku nad bramą do garażu i wejściem od strony wschodniej; k) demontaż i ponowny montaż w innym, wskazanym miejscu 2 kpl. drzwi; l) wykonanie obróbek blacharskich; m) wykonanie opaski przy budynku; n) zaprawienie bruzd oraz pokrycie ich tynkiem; o) wykonanie wjazdu do garażu o pow. ok. 222,0 m2 z kostki betonowej gr. 80 mm typu 20 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, obramowanego obrzeżami oraz krawężnikami betonowymi (zgodnie z poz. 90-95 przedmiaru robót); p) wykonanie schodów zewnętrznych czterostopniowych w kształcie półkola o pow. ok. 5,7 m2 z kostki betonowej gr. 80 mm typu 20 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, wykończonych palisadą betonową (zgodnie z poz. 96-100 przedmiaru robót); q) wykonanie robót naprawczych w pomieszczeniach 1/01, 1/03, 1/05, 1/06, 1/07, 1/09, 2/02 (zgodnie z poz. 101 – 119 przedmiaru robót), w tym m.in.: • rozebranie posadzek, podłóg oraz podłoża z betonu, • wykonanie dwóch warstw izolacji z folii polietylenowej szerokiej, izolacji z płyt styropianowych gr. 10 cm, warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 50 mm, zbrojenia siatką stalową oraz warstwy wyrównawczej i wygładzającej gruntem dyspersyjnym (w pomieszczeniu 2/02), • wykonanie posadzki wielobarwnej z płytek kamionkowych GRES 30x30 cm (w pomieszczeniach 1/01, 1/03, 1/05, 1/06, 1/09, 2/02, • wykonanie ścianek działowych o gr. 12 cm z bloków wap.-piask. drążonych typu 2 NFD (w pomieszczeniu 2/02), • wykonanie gruntowania oraz licowania ścian płytkami kamionkowymi GRES 30x30 cm (w pomieszczeniu 2/02), • zakup, dostawa i montaż stalowych ościeży drzwiowych oraz drzwi płytowych pełnych jednodzielnych (w pomieszczeniu 2/02), • wykonanie cokolików z płytek kamionkowych GRES 15x15 cm (w pomieszczeniach 1/01, 1/03, 1/05, 1/06, 1/09), • wykonanie podłogi z desek struganych gr. 32 mm, impregnowanej, dwukrotnie lakierowanej (w pomieszczeniu 1/07); r) obudowa rur c.o. na istniejącym stelażu płytami gipsowo – kartonowymi; s) przygotowanie powierzchni pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie oraz dwukrotne malowanie sufitów oraz ścian wewnętrznych; t) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian (tynków) na poddaszu; u) zakup, dostawę i montaż: • ciepłomierza – ciepłomierz kompaktowy 2 klasy dokładności wg PN-EN-1434 o przepływie 1,0 m3/h (licznik zamontować na głównym ciągu zasilającym budynek w ciepłą wodę), • daszku z poliwęglanu nad wejściem od strony wschodniej, • napisu przestrzennego OSP SZANIEC na ścianie południowej i wschodniej, • przepływowego, gazowego podgrzewacza wody z zamkniętą komorą spalania o mocy 7,0-24,4 kW, z płynnie modulowanym palnikiem, zapłonem elektronicznym, autodiagnostyką, panelem sterującym z cyfrowym wyświetlaczem. Ponadto przy wycenie robót należy uwzględnić przywrócenie przylegającego terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu prac remontowych. Zabrania się składowania materiałów budowlanych oraz sprzętu na terenach zielonych. UWAGA 1 ! 1. Zdemontowane okna, drzwi, oprawy oświetleniowe oraz elementy metalowe z całego budynku Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym złoży we wskazanym miejscu. 2. Pozostałe elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt. 3. Ewentualny przychód ze sprzedaży pozostałych z demontażu surowców wtórnych, Wykonawca powinien uwzględnić w oferowanej cenie wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 3. Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy: a. tablicę informacyjną budowy, b. tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania c. trwałą tablicę pamiątkową po zakończeniu budowy Tablice opisane w pkt. b. i c. należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacji RPOWŚ (załącznik nr 12) oraz wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r 4. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: projekt budowlany; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 2 pkt 3 a) do d)”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu wybranych zewnętrznych części budynku stacji Trafo w Kielcach przy ul. Warszawskiej 430
Dodano: 2023-10-10 - „Adaptacja budynku komunalnego, znajdującego się na dz. nr 1871/3 na Publiczne Przedszkole w Kołaczkowicach”
Dodano: 2023-08-16 - Remont budynku portierni – etap III.
Dodano: 2023-06-16 - Odwodnienie i remont budynku wyciągu
Dodano: 2023-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
Dodano: 2022-12-21 - Remont 8 mieszkań na terenie Kielc w ramach realizacji projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”
Dodano: 2022-09-28 - Remont basenów odstojnikowych – etap I
Dodano: 2022-08-04 - Remont budynku portierni – etap II.
Dodano: 2022-07-20 - „Termomodernizacja i efektywne wykorzystanie energii w trzech ośrodkach subregionalnych. Oszczędność energii w sektorze publicznym etap II - termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Skarżysku-Kamiennej” 1. Przedszkole Publiczne Nr 7 ul. Zielna 27 2. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Warszawska 54 3. Zespół Placówek Oświatowych ul. Zwycięzców 13 4. Zespół Szkół Publicznych Nr 4 ul. Książęca 149
Dodano: 2021-03-10 - Modernizacja urządzeń technicznych kuchni z parowego na zasilanie gazowe w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy
Dodano: 2021-03-04