Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z wymianą kotła grzewczego i instalacją urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii” w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów oświatowych z wykorzystaniem OZE w gminie Skąpe”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka Niskoemisyjna”. Działanie 3.2. „Efektywność energetyczna”. Poddziałanie 3.2.1. Efektywność energetyczna – projekty realizowane poza formułą ZIT.

Gmina Skąpe ogłasza przetarg

  • Adres: 66213 Skąpe, Skąpe
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3419213 w. 22 , fax. 683 419 180
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skąpe
    Skąpe 65
    66213 Skąpe, woj. lubuskie
    tel. 068 3419213 w. 22, fax. 683 419 180
    REGON: 97077050500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z wymianą kotła grzewczego i instalacją urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii” w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów oświatowych z wykorzystaniem OZE w gminie Skąpe”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka Niskoemisyjna”. Działanie 3.2. „Efektywność energetyczna”. Poddziałanie 3.2.1. Efektywność energetyczna – projekty realizowane poza formułą ZIT.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z wymianą kotła grzewczego i instalacją urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii” w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja obiektów oświatowych z wykorzystaniem OZE w gminie Skąpe”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka Niskoemisyjna”. Działanie 3.2. „Efektywność energetyczna”. Poddziałanie 3.2.1. Efektywność energetyczna – projekty realizowane poza formułą ZIT. 2. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Biuro Projektów Budowlanych Aneta Wojewódka, os. Kopernika 128, 66-200 Świebodzin, na podstawie której Gmina Skąpe dokonała 23.05.2016 r. zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych do organu architektoniczno-budowlanego, tj. Starosty Świebodzińskiego. 3. Prace będą dotyczyły terenu istniejącej Publicznej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu, na dz. ewid. nr 137/2 obręb Międzylesie, Gm. Skąpe. 4. W ramach realizacji zadania, objętego niniejszym postępowaniem przetargowym, przewiduje się wykonanie przede wszystkim: -termomodernizacji ścian zewnętrznych; -termomodernizacji stropodachów; -montażu instalacji fotowoltaicznej i odgromowej; -montażu pompy ciepła powietrze/woda z modułem zewnętrznym i wewnętrznym, w powiązaniu ze sposobem przygotowania ciepłej wody użytkowej; -wymiany istniejącego kotła gazowego na nowy kondensacyjny kocioł gazowy zasysający powietrze do spalania z zewnątrz; -dostosowania istniejących instalacji sanitarnych; -innych robót nie wymienionych powyżej, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją. 5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową oraz umową z Wykonawcą. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w dokumentacji projektowej, w tym w projekcie budowlanym, STWIORB oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)na warunkach opisanych w rozdz. IX SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach