Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg
- Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
- Data zamieszczenia: 2019-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
ks. Antoniego Kani 16a
76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
REGON: 77097980300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty w zakresie prac termomodernizacyjnych: 2.1. ocieplenie stropu/dachu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną gr. 30 cm, λ= 0,036W/mK, 2.2. wymianę istniejącego (nieszczelnego) pokrycia dachowego na nowe wraz z montażem membrany dachowej, 2.3. wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, 2.4. wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania budynku. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów wykonania, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej. Efektem robót ma być realizacja przedsięwzięcia zapewniająca najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa inwestycji dla środowiska i ludzi oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie budowlano – wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 oraz 10 do SIWZ. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zabezpieczenia placu budowy, w tym szczelnego wydzielenia obszaru prowadzonych robót budowlanych, 2) realizacji robót budowlanych i zabezpieczenia placu budowy w sposób gwarantujący bezpieczne funkcjonowanie: a) Ośrodka Pomocy Społecznej oraz Zespołu Ratownictwa Medycznego, które mają siedzibę w obiekcie, w którym realizowane będą roboty budowlane, b) Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej oraz Punktu Rehabilitacyjnego, które mają siedzibę w bezpośrednim sąsiedztwie z obiektem na którym realizowane będą roboty budowlane. 7. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach zadania wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 8. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projekcie budowlanym, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu lub usługi równoważnej w stosunku do opisanych przedmiocie zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługę dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania „Remont pokrycia dachowego w obiektach Placówki Straży Granicznej w Szczecinie na terenie Morskiego Oddziału Straży Granicznej”
Dodano: 2020-10-09 - Przebudowa części budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie
Dodano: 2020-01-09 - Roboty budowlane dotyczące termomodernizacji i wymiany pokrycia dachu Domu Przyrodników przy ul. Mariackiej 25/26 w Gdańsku.
Dodano: 2019-11-14 - Roboty budowlane dotyczące termomodernizacji i wymiany pokrycia dachu wraz z odtworzeniem zdemontowanej iglicy hełmu na wieży Domu Przyrodników przy ul. Mariackiej 25/26 w Gdańsku
Dodano: 2019-10-28 - Remont pokrycia dachowego papowego budynku B na terenie Bazy Spółki „Wodociągi Słupsk” przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku
Dodano: 2019-10-10 - Remont pokrycia dachowego papowego budynku B na terenie Bazy Spółki „Wodociągi Słupsk” przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku
Dodano: 2019-09-23 - Remont elewacji i termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie
Dodano: 2019-09-11 - Remont elewacji i termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Czarnej Wodzie
Dodano: 2019-07-31 - REMONT ELEWACJI I TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W CZARNEJ WODZIE
Dodano: 2019-07-04 - Remont dachu budynku Urzędu Miasta i Gminy Prabuty
Dodano: 2019-06-12