Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku mieszkalnego Leśnictwa Rogalec.

Nadleśnictwo Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05430 Celestynów, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 897 003 , fax. 227 898 285
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Celestynów
    ul. Obrońców Pokoju 58
    05430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 227 897 003, fax. 227 898 285
    REGON: 1015830200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.warszawa.lasy.gov.pl, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_celestynow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku mieszkalnego Leśnictwa Rogalec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego Leśnictwa Rogalec, znajdującego się przy ulicy Aleja Wyzwolenia 328, 08-440 Pilawa (dz. ew. 2007/1, Obręb 0001 Miasto Pilawa, Gmina Pilawa). Zamówienie obejmuje: 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizację placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ oraz dokumentacją projektową i techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ: a) prace termomodernizacyjne - wykonanie ocieplenia przegród zewnętrznych i poddasza, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej płyty balkonu i podestu przed wejściem wraz z nowymi posadzkami i balustradą, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na nową drewnianą, montaż wyłazu dachowego, montaż nawiewników, wymianę obróbek blacharskich, naprawę kosza dachu – zalewanie klatki schodowej; b) instalacja c.o. - wymianę kotła c.o. wraz z głowicami termostatycznymi i pieca c.w.u.; c) prace remontowo-odtworzeniowe wewnętrzne - wymianę opraw świetlnych na energooszczędne, wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych w łazienkach wraz z nowymi okładzinami ceramicznymi, cyklinowanie istniejących podłóg z desek, malowanie całego wnętrza, wymianę uszkodzonej instalacji elektrycznej; d) pokonanie bariery architektonicznej budynku mieszkalnego z uwagi na niwelację terenu tj. wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych oraz wymiana drzwi wejściowych. 4) Roboty wykończeniowe i porządkowe w tym utylizację odpadów, 5) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania, 6) Organizację i koordynację robót we wszystkich branżach, 7) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, 8) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, 9) Uzyskiwanie uzgodnień, opinii, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 10) Weryfikacja dokumentacji budowy, 11) Ochrona i utrzymanie terenu budowy, 12) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami Umowy, 13) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z SIWZ i jej załączników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy złotych, 00/100). 17.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP nr rachunku: 77 1020 1127 0000 1102 0007 4617 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zamówienia) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 17.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą. Pozostałe informacje zgodne z SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) złożenia oświadczenia podmiotu trzeciego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia złożonego (formularze 3a i 3b). Oświadczenia należy złożyć wraz z ofertą. 2) przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 10.1. pkt 2-8. Dokumenty wymienione w ust. 10.1. pkt 2-8 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert. 10.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. 10.1 pkt 5 – 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) o których mowa w ust. 10.1 pkt 2 składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP. 10.6. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 10.5 pkt 1 oraz w ust. 10.5 pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 10.5. ust. 1) lit. b) powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10.5., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 10.6. stosuje się odpowiednio. 10.8. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust 10.1. pkt 2 , składa dokument, o którym mowa w ust. 10.5. pkt 2, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia zwarte w ust. 10.6 zdanie pierwsze stosuje się odpowiednio. 10.9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 10.10. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych. 10.11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 10.12. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 1 budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 10.13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach