Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim przy ul. Kazimierzowskiej 14

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kazimierzowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 730 21 07
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Kazimierzowska 14
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 85 730 21 07
    REGON: 123692800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: biblioteka@bmbp.pdt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim przy ul. Kazimierzowskiej 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie pn. „Termomodernizacja budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim przy ul. Kazimierzowskiej 14” składa się z czterech części, a jego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych: a) roboty ziemne - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nieuzbrojonych o grubości do 15 cm, - wykopy wąskoprzestrzenne nieumocnione o szer. dna 1,5 m o głębokości do 1,5 m w gruncie suchym kat III z zasypaniem wykopu ziemią z ukopu - mechaniczne wykucie wnęk gł do ½ cegły w ścianach z cegieł na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej b) docieplenie budynku - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą – czyszczenie mechaniczne i zmycie - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą, gruntowanie preparatem wzmacniającym dwukrotnie pod zaprawę do przyklejania płyt styropianowych - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejowych , przyklejenie płyt styropianowych do ścian, oraz przymocowanie płyt za pomocą dybli plastikowych do ścian - ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi o współ. Lambda -0,031 - przyklejenie warstwy siatki na ścianach - docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metoda BSO – dopłata za wzmocnienia miejsc szczególnie Narażonych (narożniki, cokoły krawędzie) - przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą, gruntowanie preparatem wzmacniającym dwukrotnie pod zaprawę tynkarską - nałożenie ręczne masy tynkarskiej barwionej w masie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie ręczne tynku mineralnego na uprzednio przygotowanym podłożu - demontaż, uzupełnienie i montaż malowanych balustrad balkonowych prostych i krat okiennych prostych c) docieplenie stropodachu - izolacja cieplna całej powierzchni stropodachu o grubości 15 cm z wełny szklanej granulowanej - kratki wentylacyjne osadzone w ścianach - 140 sztuk d) roboty dodatkowe - obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - demontaż i montaż w rurkach karbowanych przewodów uziemiających i odgromowych - pomiar instalacji odgromowej - brama stalowa z płyty warstwowej gr 5 cm ramowe dwuskrzydłowe z ościeżnicami obite blachą ryflowaną zamykane dwupunktowo zamkiem wpuszczanym (wym 2,3 x 2,5 ) - drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe (wym 0,7 x 1,0 ) - daszek jednospadowy ze stali nierdzewnej (wym 1,9 x 0,95) - rozebranie posadzki na zaprawie cementowej, izolacje przeciwwilgociowe , powłokowe, bitumiczne, - warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej - posadzki płytkowe z kamieni sztucznych , płytki 30x30 układane na klej metodą zwykłą oraz cokoliki - malowanie elewacji farbą egalizacyjną (symbol otwartej książki + 1928 rok założenia biblioteki ) e) wykonanie opaski wokół budynku Wszystkie materiały, elementy metalowe uzyskane w trakcie prac budowlanych stanowią własność Miejskiej Biblioteki Publicznej w Bielsku Podlaskim 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do Zamawiającego o rozstrzygnięcie. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust.5 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymienionych w dziale III ust.1 SIWZ (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy lub Podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawców i dalszych podwykonawców. 7. Wykonawca przedkłada na zakończenie robót certyfikaty i deklaracje zgodności użytych materiałów 8. Zadanie jest dofinansowane ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty jest wyższa od kwoty jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowania zadania. 9. Zamawiający przeznaczył na realizację zadania kwotę 363.578,00 zł (brutto)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy Pzp), 4) Kosztorysy ofertowe 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ, złożone w formie oryginału (jeżeli dotyczy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: -Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bmbp.pdt.pl/przetargi.html) wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (art.26 ust.2 ustawy Pzp), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach