Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Miejskiego Żłobka w Pyskowicach

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 326 000 , fax. 323 326 002
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3
    44120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 323 326 000, fax. 323 326 002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Miejskiego Żłobka w Pyskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: ”Termomodernizacja budynku Miejskiego Żłobka w Pyskowicach”. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS 70-040 gr. 17 cm o współczynniku przewodności λ ≤ 0,040 [W/m*K] wraz z wyprawą elewacyjną, - 517,30 m2 z wykonaniem (namalowaniem farbami elewacyjnymi) loga na elewacji frontowej budynku w miejscu uzgodnionym z Dyrektorem Żłobka, zgodnie ze wzorem ujętym w projekcie o średnicy 1,0 m 2. Ocieplenie ścian fundamentowych budynku styropianem EPS 100-038 gr. 12 cm o współczynniku przewodności λ ≤ 0,038 [W/m*K] z wykonaniem hydroizolacji części ścian znajdujących się poniżej gruntu - 393,80 m2 3. Ocieplenie stropu pod przestrzenią wentylowana granulatem z wełny mineralnej gr. 19 cm- 332,00 m2 4. Ocieplenie stropodachy stryropapą gr. 17 cm EPS 100-038 - 180,00 m2 5. Wymiana stolarki okiennej na nową z PVC (dł.95 cm, wys. 60 cm)o współczynniku przewodności λ ≤ 0,900 [W/m*K] - 20,00 kpl 6. Wymiana stolarki drzwiowej na nową o współczynniku przewodności λ ≤ 1,300 [W/m*K] - 5,00 kpl 7. Wykonanie drenażu wokół budynku z rur drenarskich karbowanych w otulinie z włókna syntetycznego ø 125 mm - 135,00 m 8. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych od ø 15 mm do ø 50 mm - 810,00 m 9. Demontaż starych grzejników - 82,00 kpl 10. Montaż rurociągów z rur wielowarstwowych PERT-AL-PERT o średnicach od ø 16 mm do ø 50 mm - 854,00 m 11. Montaż stalowych grzejników płytowych typu C11, C21, C22 lub V11, V21, V22 - 80,00 kpl 12. Dostawa i montaż wiszącego kotła kondensacyjnego c.o. o mocy 100 kW; sprawność min.108% wraz z termostatem pokojowym, czujnikiem temperatury zewnętrznej, czujnikiem temperatury c.w. i koncentrycznym podłączeniem do komina- 1,00 kpl 13. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 1 x 22,5 W, Moc oprawy -25 W, Wymiary – Ø x 21 0x 110 mm + Źródło światła - LED, Moc – 22,5 W, Temperatura barwowa – 4157 K - 6,00 kpl 14. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 1 x 53 W, Moc oprawy – 68 W, Wymiary – Ø x 460 x 70 mm + Źródło światła - LED, Moc – 5 W, Temperatura barwowa – 4000 K - 20,00 kpl 15. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 2 x 8,7 W, Moc oprawy -18 W, Wymiary – 400 x 400 x 55 mm + źródła światła: - LED, Moc – 8,7 W, Temperatura barwowa – 4029 K - 19,00 kpl 16. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 2 x1 4,8 W, Moc oprawy – 32 W, Wymiary – 1200 x 100 x 68 mm + źródło światła: - LED, Moc -14,8 W, Temperatura barwowa – 3989 K - 26,00 kpl 17. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 2 x 14,8 W, Moc oprawy – 32 W, wymiary – 400 x 400 x 55 mm + źródło światła LED, Moc 14,8 W,Temperatura barwowa - 3989 K - 2,00 kpl 18. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 2 x 14,8 W, Moc oprawy – 32 W, wymiary – 1134 x 60 x 72 mm + źródło światła LED, Moc 7,1 W,Temperatura barwowa - 3989 K - 4,00 kpl 19. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 3 x 7,1 W, Moc oprawy – 32 W, Wymiary – 400 x 400 x 55 mm + Źródła światła - LED, Moc -14,8 W, Temperatura barwowa – 4012 K - 28,00 kpl 20. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 3 x 14,8 W, Moc oprawy -44,4 W, Wymiary – 1694 x 60 x 72 mm + Źródła światła - LED, Moc -14,8 W, Temperatura barwowa – 3989 K. - 13,00 kpl 20. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na suficie, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 4 x 14,8 W, Moc oprawy -62 W, Wymiary – 1200 x 100 x 68 mm + Źródło światła - LED, Moc -14,8 W, Temperatura barwowa – 3989 K - 9,00 kpl 21. Montaż opraw oświetleniowych do montażu nastropowego na zawieszkach lub bezpośrednio do konstrukcji sufitu, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie - 3 x 10 W, Moc oprawy -33 W, Wymiary – Ø x 460 x 188 mm + Źródła światła - LED, Moc – 10 W, Temperatura barwowa – 4000 K - 30,00 kpl 23. Montaż opraw wpuszczana w sufit podwieszany, Typ źródła - LED, Moc źródeł w oprawie – 1 x 13 W, Moc oprawy -14 W, Wymiary – Ø x 130 x 160 mm + Źródła światła - LED, Moc – 13 W, Temperatura barwowa 4000 K - 26,00 kpl UWAGA: Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Prace budowlane powodujące wzmożony hałas należy wykonywać podczas nieobecności dzieci w obiekcie (w godzinach od 6.00 do 16.00 w obiekcie przebywają dzieci). Zamawiający będzie przekazywał teren budowy pod roboty elektryczne i instalacji c.o. sukcesywnie w porozumieniu z Dyrektorem Miejskiego Żłobka. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 5a - 5c do SIWZ, przedmiarem robót załączniki nr 4a- 4d do SIWZ (spełnia funkcję pomocniczą), projektem technicznym załącznik 8a - 8c do SIWZ. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat od dnia odbioru robót. UWAGA: Ceny ryczałtowe podane przez Wykonawcę obowiązuje w całym okresie obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. 2. Zatrudnianie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową (robotami) oraz dostawców materiałów budowlanych. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonego szczegółowo w umowie. 3. Rozwiązania równoważne 3.1. Tam, gdzie w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) parametrów jakościowych, b) estetycznych, c) funkcjonalnych, d) materiałowych, e) gabarytowych, f) technologicznych, g) bezpieczeństwa. 3.2. Tabela równoważności stanowi załącznik 9 do SIWZ. W sytuacji gdy jakieś urządzenie nie zostało wskazane w powyższej tabeli, w dokumentacji przetargowej został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne z zapisami punktu 3.1 niniejszego rozdziału SIWZ 3.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 3.4. Ilekroć w dokumentacji, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3.5. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz wymaganiom specyfikacji technicznych, i SIWZ. 3.6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH” załącznik nr 11 i stosowane dokumenty potwierdzające,że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Uwaga: W przypadku zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust 1 pkt 2 „ustawy Pzp” , jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ Uwaga: W przypadku gdy w dokumentacji technicznej istnieje sformułowanie nazwy producenta dla produktu z adnotacją „ lub odpowiednik”, należy rozumieć pod tym pojęciem możliwość zastosowania produktu równoważnego. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Zgodnie z zapisem w art. 29 ust 5 Ustawy Pzp o wymaganiach w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Zamawiający informuje, że zakres realizacji nie zmienia stanu obecnego inwestycji pod tym względem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), 2.2. Oświadczenie, że: na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ: - zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń, - zapoznałem się z postanowieniami załączonego do specyfikacji wzoru umowy i przyjmuję go bez zastrzeżeń - przedmiot oferty jest zgodny z przedmiotem zamówienia, - jest związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia składania ofert podanego w SIWZ, - wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały (wyroby), urządzenia zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach