Starostwo Powiatowe w Pyrzycach ogłasza przetarg
- Adres: 74-200 Pyrzyce, Lipiańska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 881 13 00 , fax. 91 506 55 00
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
Lipiańska 4
74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 881 13 00, fax. 91 506 55 00
REGON: 81168416600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku i sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 w Pyrzycach – Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu I zadania polegającego na termomodernizacji budynku przy ul. Lipiańskiej 2 w Pyrzycach, którego użytkownikiem jest Zespół Szkół nr 1 w Pyrzycach. Budynek obejmujący liceum ogólnokształcące, liceum dla dorosłych oraz niepubliczną szkołę podstawową. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają niżej wymienione dokumenty: 1) Projekt umowy, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) Projekt budowlany i wykonawczy, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Decyzja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, 6) Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna, 7) Audyt energetyczny Podstawowe powierzchnie obiektu: Łączna kubatura wynosi – 14 257 m3, powierzchnia użytkowa – 5 282 m2. Realizacja zadania przewidziana jest w roku 2019. Zakres rzeczowy Zakres termomodernizacji obejmował będzie w szczególności: roboty budowlane związane z ociepleniem ścian zewnętrznych budynku oraz ocieplenie stropodachu, w tym elewacja, roboty rozbiórkowe, ściany piwnic, izolacje termiczne ścian, izolacja stropodachu, kominy, obróbki blacharskie, system odprowadzenia wody z dachu, malowanie konstrukcji stalowych, schody zewnętrzne, daszki wejściowe, montaż nowych elementów elewacyjnych, montażu budek/skrzynek lęgowych dla ptaków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych wraz z ofertą: 1. Formularz Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 oraz w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. UWAGA: Ww. oświadczenia można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej przed upływem terminu składania ofert w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. (Szczegółowe informacje o sposobie ich złożenia opisano w Rozdziale IX SIWZ.) 3. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 4. Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego winno określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt A ppkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) dowód potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w SIWZ i wzorze umowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum wraz z zobowiązaniem w formie oświadczenia, że Wykonawca niezwłocznie będzie przedkładał Zamawiającemu wszystkie zmiany tej umowy - w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę umowę spółki cywilnej, jeżeli dotyczy i gdy Wykonawca nie dołączył tego dokumentu do oferty, wraz z zobowiązaniem w formie oświadczenia, że Wykonawca niezwłocznie będzie przedkładał Zamawiającemu wszystkie zmiany tej umowy; d) Tabelę Elementów Rozliczeniowych. Niespełnienie przez Wykonawcę powyższych warunków będzie poczytane za uchylanie się od podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczenia nr 22 i klatki schodowej nr 3 w budynku nr 3 oraz montaż systemu wentylacji i klimatyzacji.
Dodano: 2024-01-25 - „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
Dodano: 2024-01-22 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-12-28 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-11-23 - Wykonanie robót remontowych polegających na zastępczym usunięciu skutków awarii w budynku przy ul. Ks. Bogusława X 52
Dodano: 2023-11-09 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-18 - Roboty budowlane na terenie obiektów należących do ZARR S.A. przy ul. Husarów 1– Budynek 4/4a
Dodano: 2023-10-05 - „Prace konserwatorsko-budowlane i zabezpieczające XIV-wiecznego muru kurtynowego Zamku Książąt Pomorskich w Darłowie”
Dodano: 2023-10-05 - Remont budynków zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w Bielkowie
Dodano: 2023-09-12 - Kompleksowy remont wszystkich pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19 w Szczecinie
Dodano: 2023-09-01