Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Łaziskach oraz instalacja pomp ciepła wraz z zewnętrznymi sondami i instalacją fotowoltaiczną

Gmina Łaziska ogłasza przetarg

  • Adres: 24-335 Łaziska, Łaziska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 69 20 , fax. 81 827 69 36
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łaziska
    Łaziska 76
    24-335 Łaziska, woj. lubelskie
    tel. 81 827 69 20, fax. 81 827 69 36
    REGON: 43101963200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Łaziskach oraz instalacja pomp ciepła wraz z zewnętrznymi sondami i instalacją fotowoltaiczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Łaziskach oraz instalacja pomp ciepła wraz z zewnętrznymi sondami i instalacją fotowoltaiczną realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 5 EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA I GOSPODARKA NISKOEMISYJNA, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, współfinansowana ze środków UE. 2) Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty ogólnobudowlane: - wykonanie elewacji: izolacje przeciwwilgociowe, ocieplenie ścian budynku, tynki zewnętrzne; - wykonanie docieplenia fundamentów; - wykonanie dachu: roboty rozbiórkowe, docieplenie stropodachu, wykonanie konstrukcji i pokrycie dachu; - wykonanie instalacji piorunochronnej. B. Instalacja pomp ciepła wraz z zewnętrznymi sondami: - instalacja gruntowej pompy ciepła o znamionowej mocy cieplnej 115 kW i chłodniczej 90,0 kW - instalacja sond gruntowych (dolne źródło ciepła) C. Instalacja fotowoltaiczna o mocy 25 kWp. 3) DANE DOTYCZĄCE WIELKOŚCI L.P. STAN ISTNIEJĄCY 1 Powierzchnia zabudowy 705,8m2 2 Powierzchnia użytkowa 1681,2 m2 3 Kubatura ok. 6 434m3 4 Wysokość 9,70m 5 Szerokość i długość 16,98x39,78m 4) W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku należy zapewnić takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zabezpieczyć bezpieczne funkcjonowanie placówki i realizację zajęć szkolnych oraz prowadzić roboty budowlane w sposób nie utrudniający funkcjonowania tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy placówki. Wyłączenia tych urządzeń powinny odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem placówki. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy placówki. 5) Wymaga się, aby przed złożeniem oferty, Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca objętego niniejszym zamówieniem w obecności pracownika Zamawiającego. W celu umówienia się na wizję lokalną proszę o kontaktowanie się telefoniczne nr 81 827 69 27 w godz. 8-15. 6) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad, do wysokości nie mniejszej niż wartość umowy brutto na roboty budowlane. Wymogi dotyczące ubezpieczenia budowy, szczegółowo zostały określone w § 7 umowy. 2. Szczegółowy zakres robót określa - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ; 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary (materiały i urządzenia) określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składając Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych, określony w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 6) wraz z dokumentami wymaganymi w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 8). W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia), spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określony w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 7) wraz z dokumentami wymaganymi w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 8). W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 259)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej „informacji z otwarcia ofert”, (o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców. 2. W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia publicznego: 1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – wzór stanowi zał. nr 8 do SIWZ. 3. Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, dokument wskazany powyżej, w odniesieniu do tych podmiotów. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP - dokument wskazany w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 1), w odniesieniu do tego podwykonawcy. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Dokument, o którym mowa w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt 4). powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdziału X. B. pkt 3. ppkt 5) stosuje się. 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 1), składa każdy z Wykonawców. 8) Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych – jeżeli dotyczy, określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 9) Opis rozwiązań równoważnych – jeżeli dotyczy, potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 10) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych – jeżeli dotyczy – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach