Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku Sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii – przetarg II.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, Krucz
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 551 825 , fax. 672 551 878
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
    Krucz 28
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 672 551 825, fax. 672 551 878
    REGON: 57006441200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku Sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii – przetarg II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz oraz budynku Sali narad z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 zadania: I - Termomodernizacja budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa Krucz II – Termomodernizacja Sali narad Nadleśnictwa Krucz Celem inwestycji w zakresie termomodernizacji z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii ( pompa ciepła) jest głęboka kompleksowa modernizacja budynku siedziby Nadleśnictwa Krucz wraz z salą narad, zmniejszająca zapotrzebowanie na energię końcową w budynkach oraz poprawa efektywności energetycznej. ZADANIE I - Budynek administracyjny biurowy, 2-kondygnacyjny (2 kondygnacje nadziemne, 1 podziemna), kubatura budynku około 1607,8 m3, powierzchnia użytkowa około 510,3 m2, składający się z części administracyjnej – pomieszczeń biurowych, serwerowni, pomieszczeń socjalnych, sanitariatów. Rok budowy wg dostępnych danych: 1830, przebudowany w roku 1939. Obiekt objęty jest prawną ochroną konserwatorską (obiekt wpisany do rejestru zabytków pod nr 7/WLKP/A). ZADANIE II – Sala narad – budynek 1-kondygnacyjny, kubatura około 587,8 m3, powierzchnia użytkowa około 131,7 m2, składający się z Sali narad, zaplecza kuchennego i sanitariatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres wykonania prac oraz wymagania dotyczące wykonania zamawianych robót zawierają: 1. Projekt budowlany, wykonawczy. 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 3. Przedmiary robót. Wykonane roboty nie podlegają inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Teren inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.); 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. o/w Czarnkowie Nr rachunku: 90 1020 3844 0000 1902 0007 1795 z dopiskiem: „Wadium – Termomodernizacja budynków Nadleśnictwa Krucz – przetarg II .” w takim terminie, aby pieniądze znalazły się na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść przez złożenie za pokwitowaniem oryginału dokumentu w kasie zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zamawiającego, tak aby wadium znalazło się w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 6. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego oraz zobowiązywać do zapłaty ustalonej kwoty wadium w sytuacji wystąpienia co najmniej jednego przypadku powodującego zatrzymanie wadium przez zamawiającego określonego w ustawie, a także obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na rachunek bankowy wskazany na piśmie przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie odrzucona. 13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 82 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach