Przetargi.pl
"Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalną"

Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, al. 600-lecia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818272302, 601695799 , fax. 818272364
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    al. 600-lecia 8
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 818272302, 601695799, fax. 818272364
    REGON: 36484041300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Termomodernizacja budynku administracyjnego z częścią socjalną"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane przy budynku administracyjnym na terenie Oczyszczani ścieków przy al. 600-lecia 34 w Opolu Lubelskim wykonywane będą na podstawie pozwolenia na budowę znak: AB.6740.5.124.2017 z dnia 05.10.2018 r., decyzja nr 383/2017. W/w budynek położony jest na działce nr ewid. 6 w Opolu Lubelskim. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia winien wykonywać roboty budowlane zgodnie z załączonym do SIWZ projektem budowlanym, STWiOR. Charakterystyka budynku: 1. Budynek wolnostojący, 2. Budynek o 2 kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony 3. Wysokość kondygnacji w świetle: • Parter – 2,98m/3,80m • Piętro I – 2,96 m 4. Powierzchnia zabudowy – 309,97 m2 Powierzchnia użytkowa – 504,26 m2 Kubatura budynku – 3 220,59 m3 Wysokość budynku – 8,51 m 5. Konstrukcja budynku: 5.1. Układ ścian nośnych – poprzeczny 5.2. Ławy fundamentowe – żelbetowe monolityczne o wym. 40x60cm 5.3. Ściany fundamentowe – murowane z bloczków betonowych o gr. 38 cm 5.4. Ściany zewnętrzne – beton komórkowy gr. 38 cm 5.5. Stropy – strop DZ3 5.6. Ściany działowe – murowane cegła dziurawka gr. 12 cm 5.7. Dach – stropodach wentylowany jednospadowy wykonany z płyt żelbetowych prefabrykowanych o grubości 6 cm. Zakres robót budowlanych przy Budynku administracyjnym: • wykonanie izolacji pionowej budynku, • docieplenie cokołów do -100 cm przyległego terenu, powyżej tynk mozaikowy, • wymiana istniejącej posadzki na gruncie w nieogrzewanej części budynku, • przebudowa wewnętrznych pomieszczeń w północno-wschodniej części budynku, • wydzielenie przestrzeni nieogrzewanej budynku, • wymiana starej stolarki okiennej dotąd niewymienionej na nową z nawiewnikami powietrza wraz z parametrami zewnętrznymi i wewnętrznymi, • wymiana stalowych drzwi zewnętrznych do budynku w części północno-wschodniej oraz drzwi PCV wewnętrznych, • docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz ościeży okiennych i drzwiowych, • docieplenie ścian i stropu nieogrzewanej części budynku, • docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchiwany granulat z wełny mineralnej, • remont dachu poprzez zerwanie starej warstwy i 3xkrotne krycie nowej warstwy papą wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz remontem kominów. • remont zadaszeń nad wejściem do budynku, • naprawa drabiny przeciwpożarowej poprzez czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej, • montaż nowej drabiny na kominie głównym, • wykonanie instalacji solarnej zintegrowanej z instalacją centralnego ogrzewania dla potrzeb c.w.u. • wymiana części instalacji elektrycznej i oświetleniowej, • wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, • wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania, • wymiana istniejącego kotła węgłowego na kocioł na biomasę, • wymiana rynien i rur spustowych, wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z budynku, • wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, Uwagi dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający zaleca by wykonawcy przed złożeniem oferty odbyli wizję lokalną. W celu uzgodnienia terminu wizji należy się skontaktować z Panią Agnieszką Opoką – p.o. Kierownik Wydziału Wodno-Ściekowego – tel. 695-562-000, 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego zamówienia, 3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych, 4. Wykonawca będzie zobowiązany do uporządkowania terenu i doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 5. Wykonawca robót zobowiązany będzie do przekładania Zamawiającemu do akceptacji próbek materiałów przeznaczonych do wykończenia budynku z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Jeżeli w SIWZ, przy opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ wraz z załącznikami. 7. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: dokumentacja projektowa, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych – załącznik do SIWZ 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach