Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Korfantowie przy ul. Reymonta 4

Gmina Korfantów ogłasza przetarg

  • Adres: 48317 Korfantów, ul. Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4343820 w. 44 , fax. 774 343 817
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów
    ul. Rynek 4
    48317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 077 4343820 w. 44, fax. 774 343 817
    REGON: 53840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Korfantowie przy ul. Reymonta 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Korfantowie przy ul. Reymonta 4, w tym: docieplenie stropu w części poddasza, docieplenie ścian elewacji wraz z ułożeniem wyprawy grubowarstwowej oraz pracami malarskimi, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz okiennej (pomieszczeń piwnicznych), odtworzenie profili dekoracyjnych, naprawa zarysowań ścian zewnętrznych, wymiana bramy mocowanej do elewacji budynku wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy. 1.Zakres rzeczowy obejmuje m. in.: 1) w zakresie stolarki: a) wymianę skrzynkowych okien drewnianych na okna PCV rozwierano-uchylne o współczynniku przenikania ciepłanie większym niż U=1,3 W/m2K – okna piwniczne, studni doświetlających na elewacjach A-B, B-C 1,82 x 0,52 m – 6 szt. Okna wyposażone w nawietrzaki ciśnieniowe; b) wymiana drzwi wejściowych - frontowych aluminiowych o wym. 1,90 x 2,77 moraz naświetla strefy wejściowej o wym. 1,90 x 0,67 m na stolarkę drewnianą o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,3 W/m2K. Drzwi powinny zostać wyposażone w elektro zaczep z podłączeniem do wyprowadzonych przewodów instalacji wew., od strony zewnętrznej w pochwyt, od strony wewnętrznej w klamkę umożliwiającą wyjście oraz inne elementy wynikające z dokumentacji projektowej; c) wymiana drzwi wejściowych – bocznych na elewacji A-F, aluminiowych o wym. 1,02 x 2,12 m na drzwi aluminiowe o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,3 W/m2K . Drzwi powinny zostać wyposażone w elektro zaczep z podłączeniem do wyprowadzonych przewodów instalacji wew., od strony zewnętrznej w pochwyt, od strony wewnętrznej w klamkę umożliwiającą wyjście, podpórkę blokującą oraz inne elementy wynikające z dokumentacji projektowej; d) demontaż 3 krat okiennych znajdujących się na Elewacjach F-E oraz D-C (podwórka); e) oczyszczenie konstrukcji stalowych znajdujących się w ościeżach okien piwnicznych wraz z ich dwukrotnym malowaniem. Uwaga: Ostateczny wymiary stolarki mogą nieznacznie ulec zmianie, a WYKONAWCA będzie zobowiązany dokonać pomiarów przed zamówieniem stolarki okiennej i drzwiowej. Ewentualne konsekwencje niewłaściwie dobranych wymiarów i parametrów okien i drzwi ponosi WYKONAWCA; po wymianie okien i drzwi należy ościeża wewnętrzne wygładzić i pomalować w kolorze dopasowanym do koloru ścian w pomieszczeniu; 2) wymianę bramy drewnianej o wym. 3,80 x 2,20 mzlokalizowanej między przedmiotowym budynkiem a budynkiem sąsiednim - posesja nr 2 (zamontowanej do elewacji B-C) na bramę o konstrukcji stalowej z wypełnieniem pełnym blachą. Uwaga: Ostateczny wymiary bramy mogą nieznacznie ulec zmianie, a WYKONAWCA będzie zobowiązany dokonać pomiarów przed jej wykonaniem czy też zamówieniem. 3) docieplenie poddasza nieużytkowego twardymi płytami z wełny mineralnej o grubości 10 cm oraz współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż =0,040 W/mK; przewidywana powierzchnia do docieplenia 57,78 m2 w tym m.in.: a) oczyszczenie powierzchni drewnianej stropu wraz z jej impregnacją, b) ułożenie foli paroszczelnej PE gr. 0,3 mm pod izolację z wełny oraz membrany paroprzepuszczalnej na tej izolacji, c) wykonanie podłogi na poddaszu nieużytkowym z dwóch warstw płyty OSB gr. 18 mm. ułożonych na legarach. 4) wymiana rynien i rur spustowych, w tym: a) rozebranie rynien i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, b) zamontowanie nowych rur spustowych okrągłych o śr. 12 cm, – z blachy tytan-cynk o gr. min. 0,7 mm z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; c) zamontowanie rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm – z blachy tytan-cynk o gr. min. 0,7 mm. Długości odcinków rynien – min. 3 m. 5) w zakresie obróbek blacharskich – przewiduje się wymianę obróbek pasa pod rynnowego i nadrynnowego, obróbki ścian szczytowych, gzymsów oraz daszków nad wejściami. Nowe obróbki należy wykonać z blachy tytan-cynk o gr. min 0,55 mm. 6) w zakresie naprawy spękań konstrukcji murów zewnętrznych –w miejscach istniejących zarysowań ścian zewnętrznych przeprowadzić prace naprawcze wg wytycznych wynikających z dokumentacji projektowej. 7) docieplenie ścian, obejmujące m. in.: a) odbicie tynków zewnętrznych wraz z uzupełnieniem tynkiem cementowym kat. II (do wyceny założono50 % tynków do wymiany). Należy zachować możliwie jak najwięcej istniejących tynków i zdobień. Tynki oraz zdobienia mająwartość historyczną i należy zachować ich możliwie najwięcej. b) docieplenie należy wykonać w kompletnym i sprawdzonym systemie ociepleń metodą lekką mokrą ETICS przy wykorzystaniu warstwy styropianu EPS 70 o współczynniku =0,032 W/mK i grubości 15 cm (łączna przewidywana powierzchnia ocieplenia wraz z cokołem –ok. 416 m2). Wymaga się, aby w miejscach kołkowania zastosować zaślepki styropianowe, w pasie o wysokości min. 2 metry nad cokołem zastosować dodatkową warstwę siatki,W narożach otworów (okna, drzwi) należy wykonać z siatkizbrojenie diagonalne o minimalnych wymiarach 20x40 cm, c) ocieplenie ościeży oraz nadproży okiennych i drzwiowych w w/w systemie, płytami styropianowymi EPS 70 o współczynniku =0,032W/mK i grubości 2 cm – powierzchnia ok 66 m2, d) ochrona narożników wypukłych profilem z tworzywa sztucznego, e) wyprawa elewacyjna grubowarstwowa z tynku mineralnego o gr. 8-10 mm, f) wyprawy tynkarskie należy pomalować dwukrotnie elewacyjną farbą silikonową zgodną z założoną kolorystyką. Należy także zabezpieczyć przed korozją wszystkie zewnętrzne elementy metalowe (barierki ochronne), używając w tym celu odpowiednich farb, g) odtworzenie profili dekoracyjnych (portale okienne, drzwiowe, gzymsy nadokienne itp.) na elewacjach A-B, B-C wraz z ich montażem wg wytycznych wynikających z dokumentacji projektowej, h) schowanie przewodów instalacji znajdujących się na tynku elewacjiw warstwie ocieplenia, i) wymianę parapetów zewnętrznych na Elewacjach C-D-E-F -należy zamontować nowe parapety zewnętrzne z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej gr. 0.55 mm wkolorze brązowym,Krawędzie boczne parapetów należy zakończyć nakładkami PVC w kolorze parapetów. j) przesuniecie części balustrady zlokalizowanej przy pochylni dla niepełnosprawnych – Elewacja A-F. k) wysunięcie dwóch agregatów klimatyzacji poza lico ocieplenia (wymiana dwóch kompletów wsporników) na Elewacji A-F. l) montaż szafki na gniazdo zasilania awaryjnego (elewacja F-E). m) montaż nowego uchwytu na flagi, nad wejściem głównym do budynku. 8) usunięcie gruzu, elementów zdemontowanych z elewacji nie przewidzianych do ponownego wbudowaniai innych odpadów z budynku oraz ich utylizacja, kosztem i staraniem WYKONAWCY zgodnie z obowiązującymi przepisami 9) Dodatkowe wymogi stawiane wykonawcy robót: a) na czas robót remontowych należy zdjąć istniejące tablice, okucia na flagi, lampy, elementy monitoringu oraz systemu alarmowego itp. Po przeprowadzeniu robót i malowaniu elewacji należy ponownie wszystkie elementy zamontować orazzdemontowany osprzęt i urządzenia podłączyć do sieci. Ocena elementów przeznaczonych do demontażu i ponownego wbudowania przeprowadzona zostanie w dniu przekazania terenu Wykonawcy. b) Wymaga się, aby podczas prac: - wygrodzić strefę prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich, niepowołanych, - zabezpieczyć rusztowania siatką ochronną, - zabezpieczyć okna i drzwi oraz inne elementy wymagające folią ochronną, c) przygotowanie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentów oraz innych informacji (w tym rozliczeniowych) w formie oraz terminach określonych w SIWZ oraz m. in. w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Prudnik O/Korfantów Nr konta: 43 8905 1010 9001 0000 0084 0001 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4. Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy uproszczony (kalkulacja uproszczona), który powinien zostać sporządzony w oparciu o dokumentację projektową, SIWZ, STWiOR (Szczegółowe specyfikacje techniczne), obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności R, Kp, Zysk) wraz z zestawieniem ilościowo-rzeczowym materiałów planowanych do zabudowania, zawierającym ceny jednostkowe. Ceny jednostkowe poszczególnych pozycji oraz ich wartość zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Wartość danej pozycji kosztorysowej winna stanowić iloczyn jej ceny jednostkowej oraz ilości przedmiarowej; 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy; 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę - jeżeli dotyczy; 4.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach